Kaverilla on tuollainen 2.3 16v kone jonka sylintereissä on aivan jäätävät kulumat ja naarmut, lohkolla ei siis tee tuollaisenaan yhtään mitään
Minulla taas olisi todella hyvä 2.3 8v alakerta, osaako kukaan heittää lonkalta voiko 8v lohkoa käyttää 16v kannen ja mäntien kanssa?
Eri numerollahan nuo lohkot ovat (102.983 ja 102.985) mutta sylinterin halkaisija ja iskunpituus vaikuttaa samalta...
M102 lohkojen eroavaisuus 2.3 16v ja 2.3 8v
M102 lohkojen eroavaisuus 2.3 16v ja 2.3 8v
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Juu se on tiedossa että ovat eri numeroilla mutta mikähän mahtaa olla eroavaisuus?745 kirjoitti:Eepeeceen kertomaa lohkojen varaosanumeroista:
102.983 = A1020108908
102.985 = A1020100805
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Tarkemmin kun kuvia kahtoo, niin ainoat erot vissiin löytyy ketjuohjaimista.Jube kirjoitti:Juu se on tiedossa että ovat eri numeroilla mutta mikähän mahtaa olla eroavaisuus?745 kirjoitti:Eepeeceen kertomaa lohkojen varaosanumeroista:
102.983 = A1020108908
102.985 = A1020100805
Mutta varmaan nekin sopii ristiin
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen