CDI suuttimien eroista
CDI suuttimien eroista
Mitäs eroa noissa suuttimissa on? Esim:
611 070 05 87
611 070 13 87
611 070 16 87
Mitä tapahtuu jos laitan yhden eri numeroisen mitä muut ovat? Voiko niin edes tehdä?
611 070 05 87
611 070 13 87
611 070 16 87
Mitä tapahtuu jos laitan yhden eri numeroisen mitä muut ovat? Voiko niin edes tehdä?
Viimeksi muokannut Sergey, 27.1.2015 2:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
nooh, laitoin 16 numeroisen tilalle 13 suuttimen ja autohan pellaa iha nätisti
kiitos MikaT henkisestä tuesta irkin välityksellä.
Oli ohivuotoa niin että 100ml purkki täyttyi 40 sekunnissa, kun muista suuttimista tuli 10-15ml max.

Oli ohivuotoa niin että 100ml purkki täyttyi 40 sekunnissa, kun muista suuttimista tuli 10-15ml max.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Kaippa se samalle hehtaarille sattuu kun katsoo sen verta että kolme ensimmäistä numeroa on samat.
Esim 611......
Tai 613......
Vaikka robitecin sivuilta voi sitten katsella tarkemmin vastaavuuksia.
http://www.robi-tec.de/
Valitsee vasemmalta suutinnumeron jota hakee niin sieltä avautuvasta ikkunasta näkee sitten vastaavuuksia.
Esim 611......
Tai 613......
Vaikka robitecin sivuilta voi sitten katsella tarkemmin vastaavuuksia.
http://www.robi-tec.de/
Valitsee vasemmalta suutinnumeron jota hakee niin sieltä avautuvasta ikkunasta näkee sitten vastaavuuksia.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4304
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
EPC on myös hyvä noihin osanumero vertailuihin,
Suutimen kohdilla kun sinne laitaa jotain muuta kuin sopivan
Niin sen jälkeen ei kannatta kulutuksia miettiä eikä korjausarvoja
Ihmetellä(paitsi pahimillaan korjauksen kustannus arviota)
Suutimen kohdilla kun sinne laitaa jotain muuta kuin sopivan
Niin sen jälkeen ei kannatta kulutuksia miettiä eikä korjausarvoja
Ihmetellä(paitsi pahimillaan korjauksen kustannus arviota)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Epc:stä on hyvä varmistaa soveltuvuus, en omaan autoon laittaisi väärää suutinta.
0587 on käytetty w202, w210, vito, 99 vuoteen saakka toiminee kaikissa.
1387 on uudemmissa moottoreissa, sillekin oli joku korvaava tuote muttei 16, olisko ollut 17.
1687 on sitten vaihtokelpoinen 14 alkuisen kanssa.
Teoriassa siis ei mikään ole toistensa kanssa vaihtokelpoisia mutta käytännössä käyvät ristiin.
Itseä tosin häiritsee "väärät" suuttimet niin etten saisi yöllä unta jos oma auto olisi kyseessä
0587 on käytetty w202, w210, vito, 99 vuoteen saakka toiminee kaikissa.
1387 on uudemmissa moottoreissa, sillekin oli joku korvaava tuote muttei 16, olisko ollut 17.
1687 on sitten vaihtokelpoinen 14 alkuisen kanssa.
Teoriassa siis ei mikään ole toistensa kanssa vaihtokelpoisia mutta käytännössä käyvät ristiin.
Itseä tosin häiritsee "väärät" suuttimet niin etten saisi yöllä unta jos oma auto olisi kyseessä

Mun ymmärtääkseni ruiskutusmäärät eroaa eri numeroisten suuttimien välillä. Yleensähän suuttimien "koko" kasvaa mallisarjan loppua kohden.
Ohjelma on tehty tietyille suuttimille, jos paikalle laitetaan eri määrän ruiskuttavat suuttimet niin onko toiminta pitkällä aikavälillä enää luotettavaa? Puhumattakaan että esim 2 suutinta on eri paria kuin toiset 2 tai 4 ?
Korjausarvoista näkee jotain mutta minkälaisessa balanssissa ruiskutus on esim reippaammilla kierroksilla?
Loppuun vielä ettei minulla ole mitään todellista tietoa miten suuria eroja eri suuttimien kesken on, sen osaavat kertoa ne jotka ovat ohjelmien ja suuttimien sisuskalujen kanssa pelanneet.
Ohjelma on tehty tietyille suuttimille, jos paikalle laitetaan eri määrän ruiskuttavat suuttimet niin onko toiminta pitkällä aikavälillä enää luotettavaa? Puhumattakaan että esim 2 suutinta on eri paria kuin toiset 2 tai 4 ?
Korjausarvoista näkee jotain mutta minkälaisessa balanssissa ruiskutus on esim reippaammilla kierroksilla?
Loppuun vielä ettei minulla ole mitään todellista tietoa miten suuria eroja eri suuttimien kesken on, sen osaavat kertoa ne jotka ovat ohjelmien ja suuttimien sisuskalujen kanssa pelanneet.
no näkeehä sen milleistä paljon sinne pyydetään ja paljon menee? Mun vaivaisilla taidoilla en mene kylölä vannomaan mutta minusta ei ollu määrissä eroa.
ja muistakaa sit että mun jutut on vähintäänkin kyseenalaisia koska en tiä näistä viel mittää
ja muistakaa sit että mun jutut on vähintäänkin kyseenalaisia koska en tiä näistä viel mittää

I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Jonon jatkeeksi ohivuotomittaus video
eli 45 sekunnissa kakkonen työnsi purkin täyteen kun muissa jäi 10-20% välille.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7vNEUoqmt6k[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7vNEUoqmt6k[/youtube]
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4304
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
NiinMika.T kirjoitti:Eikös tuo korjausarvo juurikin kerro että paljonko tietokone korjaa kunkin sylinterin ruiskutusmäärää jotta kone käy tasaisesti?
Mitään ruiskutuskulmia tms, ohjelma ei voi korjailla.
sen sinne tietokonella
(ohjelamassa) olevan suutimen
kohdalla,
sen jälkeen kunn sinne on vaihdeltu joku sinne kuulumaton suutin niin kyllä korjaille edellen ja koitaa tasotaa käyntiä mutta niitä lukemia on turha katsella tai voi niitä katsella mutta eivät kerro enään mitään todelista(ja laskenalisiahan ne on muutenkin)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä