Nissan Primera vs. Opel Vectra n. 2003-2005 nyt Ford Mondeo
Nissan Primera vs. Opel Vectra n. 2003-2005 nyt Ford Mondeo
Farmarina molemmat. Nissan 1.8 bensa ja Vectra 2.2 bensa. Ketjukoneella lie molemmat?
Kumpi on raadin suosikki? Jos jommassa kummassa on jokin selvä heikkous, niin heti tänne vaan tietoa. Tarkennuksena- ei tule minulle, joten ei tarvitse käännyttää Mersuun Eikä tuohon hintaluokkaan voi kai mitään bensamersua kenellekkään suositella useamman vuoden ajoihin? Siis taloudellista ja koriltaan kestävää bensa-autoa. Jos voi, niin haluan toki kuulla mersuvaihtoehdon hintaluokkaan 3000-5000 €. Auto kun tulee vielä ruostetta mielellään kiertävälle perheelle.
Kumpi on raadin suosikki? Jos jommassa kummassa on jokin selvä heikkous, niin heti tänne vaan tietoa. Tarkennuksena- ei tule minulle, joten ei tarvitse käännyttää Mersuun Eikä tuohon hintaluokkaan voi kai mitään bensamersua kenellekkään suositella useamman vuoden ajoihin? Siis taloudellista ja koriltaan kestävää bensa-autoa. Jos voi, niin haluan toki kuulla mersuvaihtoehdon hintaluokkaan 3000-5000 €. Auto kun tulee vielä ruostetta mielellään kiertävälle perheelle.
Viimeksi muokannut kardaani, 09.1.2015 21:43. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Re: Nissan Primera vs. Opel Vectra n. 2003-2005
Ehdottomasti Vectra!kardaani kirjoitti:Farmarina molemmat. Nissan 1.8 bensa ja Vectra 2.2 bensa. Ketjukoneella lie molemmat?
Kumpi on raadin suosikki? Jos jommassa kummassa on jokin selvä heikkous, niin heti tänne vaan tietoa. Tarkennuksena- ei tule minulle, joten ei tarvitse käännyttää Mersuun Eikä tuohon hintaluokkaan voi kai mitään bensamersua kenellekkään suositella useamman vuoden ajoihin? Siis taloudellista ja koriltaan kestävää bensa-autoa. Jos voi, niin haluan toki kuulla mersuvaihtoehdon hintaluokkaan 3000-5000 €. Auto kun tulee vielä ruostetta mielellään kiertävälle perheelle.
Itselläni ollut joskus C-Vectra ja sen on ISO auto ja mukava pitkän matkan kulkine. 2,2-litrainen on muistaaksen ketjukone (olisko ollut Z22SE) ja siinä on ollut joskus ketjuongelmia.
[url]http://www.%20opelclubfinland.fi[/url] tietää lisää...
Jos tuo Primera on se uudempi korimalli, jossa on mittaristo keskellä kojelautaa, niin se tais olla kaikkien aikojen huonoin Nissan ts. laatuongelmia oli helevetisti.
Kumpaakaan automallia en tarkemmin omien kokemusten kautta tunne joten en osaa auttaa, mutta katselinpahan missä hintaluokassa nuo ovat ja vähän muutenkin.
Primera 330tkm
Vectran 2,2 tiedän sen verran että niissä jonkinmoisena tyyppivikana jakoketju, mutta en jaksa muistaa miten se ilmenee ja mitä aiheuttaa ennen pitkää ellei korjata.
Vaimon veljellä kyseisenlainen Opel johon joskus laskettiin ketjunvaihtotarjousta. Ei ole helppo työ vaihtaa.
Primera 330tkm
Primera 269tkmKytkin ja vaihteisto vaihdettu juuri.
Primera 286tkm150tkm ajetulla vaihtomoottorilla
Primera 180tkmEnnen katsastusta tehty kansiremontti
Näyttäisi siis että Primeroita on pidetty hyvin kunnossa ja sitä kaikkein pahinta kolmen neljän tonnin auton peikkoa eli ruostepilkkuja ei kenties ole.juuri tehdyllä venttiiliremontilla
Vectran 2,2 tiedän sen verran että niissä jonkinmoisena tyyppivikana jakoketju, mutta en jaksa muistaa miten se ilmenee ja mitä aiheuttaa ennen pitkää ellei korjata.
Vaimon veljellä kyseisenlainen Opel johon joskus laskettiin ketjunvaihtotarjousta. Ei ole helppo työ vaihtaa.
Huuda muutamalla satasella tuosta Opel Vectra
Itse kumpaakaan autoa tuntematta, mielikuvat ohjaisivat isoon ja jämerän näköiseen Opeliin. Tosiaan yhdellä puolitutulla oli aiemmin tuollainen Vectra, ja hän taisi mainita juurikin arvokkaasta jakopäähuollosta. Onkohan tuohon koppaan jotain luotettavampaa/helpommin huollettavaa konevaihtoehtoa?
Kovasti on tosiaan Primeroissa ollut noita isohkoja remppoja alhaisissa kilometreissä mersumittapuulla. Appiukolla oli jokusen vuoden Almera bensa ja kyllä siinäkin se kansi oli kerran auki, kun kulutteli liikaa öljyä. Ei siinäkään ollut niitä kilsoja edes 150 tuhatta. Nyt on Volvo V70 n. 2001 ja tykkää kovasti. Tuon 2,4 bensapadan pitäisi ainakin kestää eri tahtiin.
V70 on myös ollut suunnitelmassa tämän Topikin aiheeseen liittyen. Volvo olisi myös iso, kuten Opel. Opel saattaisi olla taloudellisempi ja uskon alustan olevan parempi kuin n. 2001 pattikylkiVolvossa?
Kovasti on tosiaan Primeroissa ollut noita isohkoja remppoja alhaisissa kilometreissä mersumittapuulla. Appiukolla oli jokusen vuoden Almera bensa ja kyllä siinäkin se kansi oli kerran auki, kun kulutteli liikaa öljyä. Ei siinäkään ollut niitä kilsoja edes 150 tuhatta. Nyt on Volvo V70 n. 2001 ja tykkää kovasti. Tuon 2,4 bensapadan pitäisi ainakin kestää eri tahtiin.
V70 on myös ollut suunnitelmassa tämän Topikin aiheeseen liittyen. Volvo olisi myös iso, kuten Opel. Opel saattaisi olla taloudellisempi ja uskon alustan olevan parempi kuin n. 2001 pattikylkiVolvossa?
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Nissan Primera ja Opel Vectra olivat todellisia hyppäyksiä ominaisuuksiensa puolesta 90-luvun alkupuolella. Ero 80-luvun autoihin oli kuin yö ja päivä. Hyvät ajo-ominaisuudet kaikissa olosuhteissa. Kohtuullinen kulutus ja tehokas moottori. Pääsin näitä käyttämään eräässä työsuhteessa silloin Suomen valtion kanssa. Itsellä oli 80-luvun alun rottelo silloin ja nämä mainitut autot tuntuivat silloin tasavertaisesti aivan uskomattoman hyviltä autoilta.
2000-luvulla varmaan muutkin autonvalmistajat olivat ajaneet kehityksessä kiinni, että en osaa sanoa kysyttyjen mallien paremmuudesta. Kunnossaolessaan eivät varmaan ole huonoja autoja kumpikaan.
2000-luvulla varmaan muutkin autonvalmistajat olivat ajaneet kehityksessä kiinni, että en osaa sanoa kysyttyjen mallien paremmuudesta. Kunnossaolessaan eivät varmaan ole huonoja autoja kumpikaan.
Kakskakkosessa Vectrassa lie ketjun keston kanssa vaikeuksia.
Ykskasi remmeineen kai kestävämmän maineessa.Tuommoiseen Primeraan en koskisi mistään hinnasta. Tähän ei kyllä ole mitään faktaa tueksi, pelkkä yleisolemus riittää.
Auton ostohan on 95% kiinni tunteesta,loppuosa jätetään järjelle.
Ykskasi remmeineen kai kestävämmän maineessa.Tuommoiseen Primeraan en koskisi mistään hinnasta. Tähän ei kyllä ole mitään faktaa tueksi, pelkkä yleisolemus riittää.
Auton ostohan on 95% kiinni tunteesta,loppuosa jätetään järjelle.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Kuullostaa huonolle tuo praimerin kone kun nuin pienillä kilsoilla pitää hattua aukoa Velipojalla on ollut ainakin 5 vuotta eikä siihen ole tarvinnut tehdä mitään normihuoltoja kummempia. Väykkykään mikään kaunis ole mutta rumahan praimeri on ku p*kele mutta sitähän tässä ei kysyttykään
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ruostetta pelkäävän vaihtoehto tuossa hintaluokassa on Volvo.
Muutakin remonttia pelkäävän vaihtoehto on manuaalivaihteinen suorakylkivolvo V70 vuodelta 2000, eli vanha ketterä malli. Kuluttaakin niin vähän, ettei Volvoksi uskoisi. Tuossa hintaluokassa voi ostaa jo oikeasti hyvän.
Muutakin remonttia pelkäävän vaihtoehto on manuaalivaihteinen suorakylkivolvo V70 vuodelta 2000, eli vanha ketterä malli. Kuluttaakin niin vähän, ettei Volvoksi uskoisi. Tuossa hintaluokassa voi ostaa jo oikeasti hyvän.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Mazda 6 on vanhempana sellainen ruostepesäke ettei mitään rajaa. Yhtä tuollaista katselin kerran ja alle 6-vuotias auto oli helmoistaan aivan pehmeä.
Suorakylkisen V70 vähäinen kulutus toteutuu lähinnä lavetilla, jos kysymys on 20 venaisesta koneesta. Muuten on kyllä erinomainen auto ja ei ruostu. Tosin alustan osia menee siinäkin kuin näkkäriä, tai ainakin omassa meni ja pajat yhtäpitävästi ilmoittivat tämän olevan normaalia.
Se Primera on kamalan näköinen ja kyydissä istumisen perusteella väittäisin myöskin erinomaisen meluisaksi. Tuon ikäisestä Vectrasta ei ole juuri kokemuksia, mutta olen kuullut kehuttavan ihan kestäviksi vehkeiksi ja Volvoon verrattuna on taatusti vähäruokainen.
Itse nappaisin Opelin tästä joukosta.
Muutamalla tonnilla saa myös Mondeoita ja minulla on ainakin erittäin hyvät kokemukset omasta. Vähillä remonteilla mennään ja ns. välikäyntejä varikolla ei käytännössä ole. Jos Primera on oikeasti vaihtoehto, voi kai Avensiskin toimia?
Suorakylkisen V70 vähäinen kulutus toteutuu lähinnä lavetilla, jos kysymys on 20 venaisesta koneesta. Muuten on kyllä erinomainen auto ja ei ruostu. Tosin alustan osia menee siinäkin kuin näkkäriä, tai ainakin omassa meni ja pajat yhtäpitävästi ilmoittivat tämän olevan normaalia.
Se Primera on kamalan näköinen ja kyydissä istumisen perusteella väittäisin myöskin erinomaisen meluisaksi. Tuon ikäisestä Vectrasta ei ole juuri kokemuksia, mutta olen kuullut kehuttavan ihan kestäviksi vehkeiksi ja Volvoon verrattuna on taatusti vähäruokainen.
Itse nappaisin Opelin tästä joukosta.
Muutamalla tonnilla saa myös Mondeoita ja minulla on ainakin erittäin hyvät kokemukset omasta. Vähillä remonteilla mennään ja ns. välikäyntejä varikolla ei käytännössä ole. Jos Primera on oikeasti vaihtoehto, voi kai Avensiskin toimia?
Tein saman tyyppistä valintaa joskus ja Volvo tuli. Ei ole tarvinnut katua. Paljonhan se vie bensaa, mutta tämä oli ostohetkellä tiedossa. Hyvät varusteet, yksinkertainen korjattavissa oleva tekniikka ja ok ajettavuus .
Volvo V70 Drive Ocean Race
A3 1.6TDi S-Tronic
Ex. Omega, Focus, W203 200cdi, V40, W211 270cdi, W209 500
A3 1.6TDi S-Tronic
Ex. Omega, Focus, W203 200cdi, V40, W211 270cdi, W209 500
Vectra tai Saab 9-5
Rimeraa tullut tuossa lähipiirissä senverran nähtyä, että en huolisi mistään hinnasta ja samoin matsta 6 on todella masentava ruosteineen....ihan käsittämätöntä miten pohjaton voikaan päällepäin hyvältä näyttävä olla
Rimeraa tullut tuossa lähipiirissä senverran nähtyä, että en huolisi mistään hinnasta ja samoin matsta 6 on todella masentava ruosteineen....ihan käsittämätöntä miten pohjaton voikaan päällepäin hyvältä näyttävä olla
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
9-5: jos löytää hyvällä historialla = huoltokirja ja öljyt vaihdettu 10tkm välein tai vaihtoehtoisesti jakopää on tehty muutaman kympin sisällä ja senjälkeen öljyt vaihdeltu 10tkm välein nin ajelee maailman tappiin. Muutenkin talviautona ehdoton riisipaahtimiin ja natsipakastimiin verrattuna. lämpenee nopeasti, automaatti-ilmastointi toimii ku ihmisen mieli ja mitä huonompi keli nin sen parempi ajaa.
viinallakin voi ajella ja säästää mutta silloin on oleellista että softamuutoksen jälkeen ölypohja on putsattu. Garretti ei tykkää yli 4 tonnin kierrättämisestä kun muuttuu senjälkeen pakokaasujarruksi kun kokoluokka on "melkein ku turbo mutta pienempi"
joltakulta löytyisi -03 vector farkku perheautoksi jotenkuten riittävästi kulkeva kone rakennettu uusiksi vuosi sitten, vaihdettu garrettin tilalle aeron mitsu jne jne hinta vain paukkuu komeasti yli mutta halpa ja hyvä tulee harvemmin samassa paketissa
viinallakin voi ajella ja säästää mutta silloin on oleellista että softamuutoksen jälkeen ölypohja on putsattu. Garretti ei tykkää yli 4 tonnin kierrättämisestä kun muuttuu senjälkeen pakokaasujarruksi kun kokoluokka on "melkein ku turbo mutta pienempi"
joltakulta löytyisi -03 vector farkku perheautoksi jotenkuten riittävästi kulkeva kone rakennettu uusiksi vuosi sitten, vaihdettu garrettin tilalle aeron mitsu jne jne hinta vain paukkuu komeasti yli mutta halpa ja hyvä tulee harvemmin samassa paketissa
Mainittujen lisäksi voisi tutustua Renault Lagunan hyviin ja huonoihin puoliin (ei minulla tietoa). Hintataso ainakin on kohtuullinen.
Mondeo ? Jarrut, jouset, laakerit, sähkövikaa...
Golf ? Pitääkö olla isompi ?
Jos auton ei tarvitse iso ja taloudellisuus on olennaista itse tutkisin Golfeja / Astroja.
Kulutus verrattuna V70 noin puolet ? Ei taida saabitkaan kovin vähällä mennä ?
Mondeo ? Jarrut, jouset, laakerit, sähkövikaa...
Golf ? Pitääkö olla isompi ?
Jos auton ei tarvitse iso ja taloudellisuus on olennaista itse tutkisin Golfeja / Astroja.
Kulutus verrattuna V70 noin puolet ? Ei taida saabitkaan kovin vähällä mennä ?
dealer: 9-5 2.0t steg1 talvinopeusrajoituksilla bensalla maantieajossa alle 7l/sadalle oma ennätys 6.6l/100km oulu-kemi välillä (aina +10km/h rajoituksen päälle ja ohi mennään kun pääsee turvallisesti). kaupungissa 10-12l/100km automaatilla reilu litra päälle.
Viinalla kesällä maantieajossa manuaalina 10,2l/100km eli samalla euromääräällä/100km 98 bensaa saisi mennä max. 6.3L/100km. Oma vei 12,2l/100km viinaa kesälomareissulla mutta se onkin automaatti 18" kesärenkailla.
Isäukolla kun oli samanlainen femma kuin itsellä mutta manuaali niin kulutuseroa manuaali vs automaatti oli helppo verrata kun isäukon autollakin tuli paljon ajettua.
Saappien korkea kulutus on muisteloita kaasariajoilta jolloin alle 9 litran ei yhdellä strömpällä olevalla GL:llä päässy maantieajossa muuten kuin hinauksessa
Viinalla kesällä maantieajossa manuaalina 10,2l/100km eli samalla euromääräällä/100km 98 bensaa saisi mennä max. 6.3L/100km. Oma vei 12,2l/100km viinaa kesälomareissulla mutta se onkin automaatti 18" kesärenkailla.
Isäukolla kun oli samanlainen femma kuin itsellä mutta manuaali niin kulutuseroa manuaali vs automaatti oli helppo verrata kun isäukon autollakin tuli paljon ajettua.
Saappien korkea kulutus on muisteloita kaasariajoilta jolloin alle 9 litran ei yhdellä strömpällä olevalla GL:llä päässy maantieajossa muuten kuin hinauksessa
Eli ympärivuotinen sekalaisen ajon keskikulutus 98:a ehkä jossain 10-11 välillä ?
Ennätyksistä en niin perusta, kun niillä ei ole polttoainekulujen osalta merkitystä. Toki vähällä on mennyt iso auto kun alle seiskalla, hatunnosto siitä.
OT: Omassa bensaväyrysessä odottelen jäävän alle 10 litran. Todennäköisesti silläkin tulee ajoa sen verran että diesel kannattaisi (kymppitonni vuoteen) mutta hankintahinta olisi moninkertainen jos samanlaisen dieselinä ostaisi vastaavassa kunnossa. Eikä ero kuitenkaan suuri ole suuntaan eikä toiseen näillä kilometreillä.
Ruosteallergiahan minua ei vaivaa, eli pintaruosteen puuttumiselle en laske arvoa tuhansia euroja. Muusta kunnosta siis kyse.
Ennätyksistä en niin perusta, kun niillä ei ole polttoainekulujen osalta merkitystä. Toki vähällä on mennyt iso auto kun alle seiskalla, hatunnosto siitä.
OT: Omassa bensaväyrysessä odottelen jäävän alle 10 litran. Todennäköisesti silläkin tulee ajoa sen verran että diesel kannattaisi (kymppitonni vuoteen) mutta hankintahinta olisi moninkertainen jos samanlaisen dieselinä ostaisi vastaavassa kunnossa. Eikä ero kuitenkaan suuri ole suuntaan eikä toiseen näillä kilometreillä.
Ruosteallergiahan minua ei vaivaa, eli pintaruosteen puuttumiselle en laske arvoa tuhansia euroja. Muusta kunnosta siis kyse.
Manuaalilla paltiarallaa ysi oli ympärivuotinen keskikulutus.
kulutuksella on merkitystä oikeastaan vasta kun kilometrejä alkaa tulla yli 15tkm vuoteen.
Dieselin kannattavuus tänäpäivänä on vähän niin ja näin kun katsoo bensan ja dieselin hinnaneroa/L ja laskee päälle dieselveron. Ainakin muutaman vuoden vanhassa autossa saa kaupanpäälle pahimmassa tapauksessa dpf- ja suutinongelmat ja lämpöä ei tule kuin webastolla/eberillä
kulutuksella on merkitystä oikeastaan vasta kun kilometrejä alkaa tulla yli 15tkm vuoteen.
Dieselin kannattavuus tänäpäivänä on vähän niin ja näin kun katsoo bensan ja dieselin hinnaneroa/L ja laskee päälle dieselveron. Ainakin muutaman vuoden vanhassa autossa saa kaupanpäälle pahimmassa tapauksessa dpf- ja suutinongelmat ja lämpöä ei tule kuin webastolla/eberillä
Miksi dieselin kannattavuus, miksei bensan kannattavuus ?Dieselin kannattavuus tänäpäivänä on vähän niin ja näin kun katsoo bensan ja dieselin hinnaneroa/L ja laskee päälle dieselveron.
Dieselveroahan on alennettu (verotusta siirretty perusveroon, ei toki autolijan elämää helpoteta) eli diesel pärjää paremmin tänäpäivänä verotuksen osalta.
Jos bensa ja diesel maksaisivat molemmat 1,30 euroa / litra niin sadalla kilometrillä säästyisi kolmen litran kulutuserolla 3,90 euroa eli 10tkm ajolla 390 euroa, eli muutaman kympin tarkkuudella mentäisiin samoissa kuluissa vielä...
Lähes uusien autojen ongelmat on merkeittäin ja malleittain mitä on, dieseleissä ja bensoissa omansa. Bensa-auto on yleensä mukava siltä osin että se lämpenee ajossa nopeasti, dieselissä on sitten ajamisen vaivattomuus väännön myötä. Eroja on, mitä kukin arvostaa.
Mutta, noin 9 ei ole ollenkaan paha kulutus
wiimax.fi
[quote/dealer]
Mondeo ? Jarrut, jouset, laakerit, sähkövikaa...
[/quote]
Mondeo vm. 2000 1,8 farmari on tosiaan auto, jonka tilalle uudempaa on tulossa.
Kiitoksia Mazda varoituksista. Toisaalta, kun tuo Mondeo oli siskolleni tulossa aikanaan, niin se sai aika kovat kritiikit korin osalta. Täytyy sanoa, että koppa on kyllä säilynyt oikein hyvin oviltaan ja pinnaltaan. Useamman vuoden. Helmat saattavat olla kyllä aika lähellä puhkeamista- siltä näyttää ulkoiset merkit.
Nyt on Vectra jäljellä autovalinnoissa, ja pitää tutkailla myös Saab -vaihtoehtoja. Millä koneella Saab 9-5 mallia kuuluu katsella?
Ehkä suorakylkiVolvo on jo vähän vanhanaikainen?
Mondeo ? Jarrut, jouset, laakerit, sähkövikaa...
[/quote]
Mondeo vm. 2000 1,8 farmari on tosiaan auto, jonka tilalle uudempaa on tulossa.
Kiitoksia Mazda varoituksista. Toisaalta, kun tuo Mondeo oli siskolleni tulossa aikanaan, niin se sai aika kovat kritiikit korin osalta. Täytyy sanoa, että koppa on kyllä säilynyt oikein hyvin oviltaan ja pinnaltaan. Useamman vuoden. Helmat saattavat olla kyllä aika lähellä puhkeamista- siltä näyttää ulkoiset merkit.
Nyt on Vectra jäljellä autovalinnoissa, ja pitää tutkailla myös Saab -vaihtoehtoja. Millä koneella Saab 9-5 mallia kuuluu katsella?
Ehkä suorakylkiVolvo on jo vähän vanhanaikainen?
Jotain tuollaista ?
http://www.nettiauto.com/opel/vectra/6937008
On tilaa eikä ole korimurheita....kohtuu päästöt,edulliset vakuutukset....
Jakopää hihnalla vaihtoväli 150tkm. Hinnassa varmasti neuvotteluvaraa ja liikkeellä jonkin näköinen vastuu kuitenkin....
http://www.nettiauto.com/opel/vectra/6937008
On tilaa eikä ole korimurheita....kohtuu päästöt,edulliset vakuutukset....
Jakopää hihnalla vaihtoväli 150tkm. Hinnassa varmasti neuvotteluvaraa ja liikkeellä jonkin näköinen vastuu kuitenkin....
E50 amg
EXät -s204 220cdia amg 10/-08 om646, w202 -97 , w123 250 b-79
EXät -s204 220cdia amg 10/-08 om646, w202 -97 , w123 250 b-79