Hydrauliöljyn katoaminen
Hydrauliöljyn katoaminen
Niin, minne noiki katoaa ko pieru saharaan. Toki auto ollu mulla kohta 2v enkä oo koskaa lisänny mut nyt joutuu ostamaan putelin et saa maksimiin pinnan.
Vuotoja enno nähny kesällä missään auton alla, voikohan toi pumppu vuotaa silleen ettei sitä hoksaa? Kenties moottorin sisälle? Kaks kertaa oon sen tiivistäny ko vähän on vuotanu muttei minusta nyt vuoja ulospäin kuten aiemmin selvästi oli märkä alhaalta.
Vuotoja enno nähny kesällä missään auton alla, voikohan toi pumppu vuotaa silleen ettei sitä hoksaa? Kenties moottorin sisälle? Kaks kertaa oon sen tiivistäny ko vähän on vuotanu muttei minusta nyt vuoja ulospäin kuten aiemmin selvästi oli märkä alhaalta.
E46 330D & E46 328i
Ehkä litran verran tuli rikkinäisistä palloista öljyä, jos ei ole koskaan vaihdettu niin pian pääsee tekemään pallojumppaa
Kunnolla lämpöä ennen putkien avausyritystä, ja kylmäspraytä nippoihin. Lähti nätisti auki kun pari viikkoa sitten vaihtelin yhteen Mersuun pallot, Tuli kuin toinen auto
Kunnolla lämpöä ennen putkien avausyritystä, ja kylmäspraytä nippoihin. Lähti nätisti auki kun pari viikkoa sitten vaihtelin yhteen Mersuun pallot, Tuli kuin toinen auto
MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
-
Varmaan niinkin voisi käydä. ASD:n mäntähän tiivistyy runkoon parilla o-renkaalla (70h & 70i). Eri perissä vähän erilainen systeemi mutta periaate sama.Dixon kirjoitti:Voikos ASD perä valskata sisuksiinsa tota hydeöljyä? Sieltä ainaki laskin pois liikoja tässä aika vasta.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Yleensä taitaa mennä niin päin, että moottoriöljy menee hydrauliöljyn sekaan? Tämän jälkeen hydrauliöljy on aina tummaa.h.hartikainen kirjoitti:voi se pumppu vuotaa motin sisään.. eikös sulla ollu vapari eli kannenpäässä pumppu?
siihen saa tiivistesarjan..
MB 508 D matkamersu -70
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
Oliko tässä vielä sellainen jippo että öljyn kulkeutuminen riippuu siitä miten päin tiiviste on laitettu paikalleenAriK123 kirjoitti:Yleensä taitaa mennä niin päin, että moottoriöljy menee hydrauliöljyn sekaan? Tämän jälkeen hydrauliöljy on aina tummaa.h.hartikainen kirjoitti:voi se pumppu vuotaa motin sisään.. eikös sulla ollu vapari eli kannenpäässä pumppu?
siihen saa tiivistesarjan..
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
Jos pumpu nokan pääs, niin vaihtaa tiiv. sarjan
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Mulla vuotaa tuommonen letku, onko tuo tuon tasonsäädön juttuja?
Eka farmari niin ei oo paljon kokemusta tuosta. Konetila aika kostee ja käynnissä tiputtaa kiertovesipumpun päälle ihan silminnähden.
Jos tuo nyt on sen letku niin Onko tuolla jonkunlainen paine auton ollessa sammuksissa että uskaltaako mennä irrotaa saamatta öljysuihkua silmiin?
300TE 4Matic -91[/img]
Jaha. Perä työntää huohotustorvesta ny öljyä pihalle. Tankin pohja ja perse öljyssä.
Onkoha se nyt näin et on korkannu joku o-rengas ja asd hyde öljyt katoaa kaikki perämurikan sisälle. Voi *ittu taas.
Syksyllä laskin usiamman desin perästä ylimäärästä pois. Eikai se muuten sieltä työnnä pihalle, stefat ei vuoja perässä niin että niistä tulee se öljy.
Onkoha se nyt näin et on korkannu joku o-rengas ja asd hyde öljyt katoaa kaikki perämurikan sisälle. Voi *ittu taas.
Syksyllä laskin usiamman desin perästä ylimäärästä pois. Eikai se muuten sieltä työnnä pihalle, stefat ei vuoja perässä niin että niistä tulee se öljy.
E46 330D & E46 328i
70i tiiviste oli porsinu. Nytto uuet tiivisteet jokka maksaa hunajaa ja huomenna perä takas autoon.Roisto kirjoitti:Varmaan niinkin voisi käydä. ASD:n mäntähän tiivistyy runkoon parilla o-renkaalla (70h & 70i). Eri perissä vähän erilainen systeemi mutta periaate sama.Dixon kirjoitti:Voikos ASD perä valskata sisuksiinsa tota hydeöljyä? Sieltä ainaki laskin pois liikoja tässä aika vasta.
t.
Risto
E46 330D & E46 328i
Hei. Onko kukaan kokeillut tiivisteen eheytys ainetta? -esim. Motonetin MAG1 OHJAUSTEHOSTIMEN TIIVISTYSAINE 354ML, 60-7122.
Mulla on pumppu koneen edessä, ei lukkoperää. Vuotoja en ole havainnut, mutta ihan kuin aavistuksen verran olisi hydeöljyn pinta laskenut.
Että mahtaako uskaltaa moista evästä laittaa hydeöljysäiliöön?
Mulla on pumppu koneen edessä, ei lukkoperää. Vuotoja en ole havainnut, mutta ihan kuin aavistuksen verran olisi hydeöljyn pinta laskenut.
Että mahtaako uskaltaa moista evästä laittaa hydeöljysäiliöön?
Tarkoitatko niitä mustia palloja takakontin lattian alla, lähellä selkänojaa. Ne on uusittu joitakin vuosia sitten, molemmat. No en ole huomannut mitään selvää muutosta, lähinnä olen suunnitellut koko auton korotusta, etujouset on alkuperäiset -92, pientä laskua on tapahtunut ja takapäätä ajattelin nostaa vahvistetuilla jousilla. Onko muuten normaalia että rattia kääntäessä kierrokset laskee melko alas ja kesällä sammuikin muutamia kertoja kun auto oli tyhjäkäynnillä...?