124:n Vm 88 300D:n pumpun päältä alkoi vuotamaan polttoainetta siihen malliin että kahvikupillinen oli pohjapanssasrin päällä joka ajon jälkeen.
Vaihdoin paineventtiilien O-renkaat. Paineventtiileistä tuli kyllä tiiviit. Rempan jälkeen tuli vain semmoinen ilmiö että se rytkyttää konetta tyhjäkäynnillä.
Ei paljon mutta sen verran että jos olisin tupakkimies niin ei varmaan harjoittelematta onnistuisi sätkän sytytys sytkärillä liikennevaloissa.
Aivan kuin joku suutin ei saisi kunnon paineita pikkukierroksilla.
Vasta n 1500 kierroksessa käynti tasaantuu normaaliksi. Tyhjäkäynti ääni on myös sellainen natkuttava. Ennen remonttia oli tosi tasainen ja pehmeä ääni.
Menikööhän sittenkin jokin roska suuttimeen asti. Puhdistelin kyllä paineilmalla ja laitoin avoimien lähtöjen päähän aina muovitulpat suojaksi.
Minun pumpussa oli kaikki paineventtiilit kierretty ihan loppuun asti. Ja aika lujassakin vielä olivat.
W124 6-dieseli alkoi rytkyttämään
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Vois olla toi väärä / epätasainen kiristys



They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi