Väyrysen tehdasasennus Webaston laittaminen 203:een?

Vastaa Viestiin
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Väyrysen tehdasasennus Webaston laittaminen 203:een?

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Eli olisi mahdollisuus hommata halvalla tommonen webasto. Miten onnistuis laittaa 203:een tuo? Ei tarvis välttämättä muutaku ajonaikasen lämmityksen erillisellä kytkimellä eli ei tarvis pyöritellä puhaltimia yms.. Ja kellosarjan ehkä vois laittaa.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Jos tuommoisesta haluaisi kaikki ominaisuudet käyttöön ( kellolla esilämmitys) niin vaatisi sen can-väyläboksin.

Jos tarve on vain ajonaikaiselle lämmittimelle niin pitäisi minusta toimia ihan kohtuullisesti, toista kiertovesipumppuakaan ei välttämättä tarvita koska auton oman pitäisi talvisaikaan muutenkin pyöriä kun lämmönsäätimet ovat lämmityksen puolella.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Ei oo saksantuonnissa kv-pumppua. Ajossa jos on päällä nii eikai se tarvi mitään muuta kuin mekaanisen pumpun. Ja jos kellolla käyttää ilman sisätilan lämmitystä luulisin että selviää ilman can boksia? Eikai näissä oo mitään venttiileitä lämppärinkennolla? Onnistuisiko ottaa polttoaine paluulinjasta konehuoneen puolelta?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
MHe
Viestit: 1159
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

Uus kiertopumppu maksaa viitisenkymppiä motonetissa, jos meinaat kellolla käyttää. Kaukosäädin on muuten sitten ihan mahtava varuste... :wink:
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Multiviri kirjoitti:Ei oo saksantuonnissa kv-pumppua. Ajossa jos on päällä nii eikai se tarvi mitään muuta kuin mekaanisen pumpun. Ja jos kellolla käyttää ilman sisätilan lämmitystä luulisin että selviää ilman can boksia? Eikai näissä oo mitään venttiileitä lämppärinkennolla? Onnistuisiko ottaa polttoaine paluulinjasta konehuoneen puolelta?
Minusta kannattaa laittaa kiertovesimpumppu. Vaikkei se ajossa sitä välttämättä tarvitsekaan niin tyhjäkäynnillä ei välttämättä vesi kierrä tarpeeksi...
Vesiventtiilit on siellä pyyhkijöiden alla.


Polttoaineen itse ainakin ottaisin tankin pohjalta kun on valmis lähtö.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4290
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Jos haluaa tomivan niin poltoaine tankista
ja sähköpumppu vettä kierättämään,

Jos taas halauaa sen toisen...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kv-pumppu löytyy purkuautosta. Tankilla on siis valmis lähtö? Hm. .. alkaa houkuttelemaan kyllä laittaa webasto
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Mikäli autosi on tuon allekirjoituksen -04 eli 646 koneella niin tulee ehkä ongelmia jos ottais auton pa-linjasta koska tankissa sähköpumppu. Ja muutenkin kun tankissa valmis lähtö....

Kiertovesipumpullekin on etusamissa valmis lähtö tai jopa tyhjä töpseli paisarin kyljessä/ lähellä? Muutakuin letkut kiinni ja töpseli seinään.

203 on siitä hauska että esim -00 tai -01 ilman ilmastointia oleva erikoisvarusteltu suomiauto sisältää kuitenkin keulan kennon ja sisäkennon. Muutama putki ja kompura kiinni niin homma valmis+ paneli vaihtoon :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 lämmitys, ilmastointi”