Zipin 300D -91
Kesävanne pohdintaa on harrastettu, leveät pitää olla, koottavia ei per*e kestä hankkia.
Rs replicoita on huonosti tarjolla käytettyinä, niin rupesin funtsimaan brockin b1 tai b12.
Ei maksais uutenakaan hirveitä.
16" taitaa näyttää lankussa pieneltä ilman järkyttävää madallusta, ja 18" on omasta mielestä vähän jo liian iso.
Siispä 17" vanteet haluaisin.
Rs replicoita on huonosti tarjolla käytettyinä, niin rupesin funtsimaan brockin b1 tai b12.
Ei maksais uutenakaan hirveitä.
16" taitaa näyttää lankussa pieneltä ilman järkyttävää madallusta, ja 18" on omasta mielestä vähän jo liian iso.
Siispä 17" vanteet haluaisin.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
17" tosiaan passaavat hillitysti madallettuun lankkuun parhaiten
B2 ja B1 saa uutena 400-600e sarjan riippuen koosta esim. Automobil Kuhnilta. nettivaraosassa taitaa löytyä tuotteita Skölvina Racing nimellä.
B2 ja B1 saa uutena 400-600e sarjan riippuen koosta esim. Automobil Kuhnilta. nettivaraosassa taitaa löytyä tuotteita Skölvina Racing nimellä.
Viimeksi muokannut Shatter, 10.10.2014 10:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Kyllä. Pikkumersussa otti juuri se aivoon että sai kunnella sitä ainaista raapimista.dealer kirjoitti:17" vanteille sitten tarpeeksi kapeat renkaat ettei ota kaariin jos on madallettu, 225/45 tahtoo raapia....
Tätä jos madalletaan niin sitä ei tehdä rälläkällä, jo senkin takia ettei tarvitse etsiä uusia alkuperäis jousia kun korkeus ei miellytäkkään.
Noilla rs replicoilla oli muistaakseni 265/40/17 ei raapinut kun ei ollut madallettu, mutta kulutuspinta oli pari senttia kaaresta ulkona.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Pikku mersun koneen hajottua tämä otettiin liikenteeseen.
Rassausmiitissä korjailtiin katsastusmiehen löytämiä ropleemia ja jotain muuta pientä.
Vikalista:
vasen raidepää, vaihdettu
oik. umpion lasi halki
sivuvilkku puuttuu oikealla
kässäri ei pidä ja polkimen liikerata yli 3/4. nusnus, kiristetty.
valot suunnattu liian ylös. suunnattu oikein.
yks rengas sakolla.
Vähän turhan tarkkaa mun mielestä.
Sisälle vaihtelin kourallisen polttimoita, toinen ajovalo ja toinen sumuvalo polttimo.
Talveksi tulee kolme lisäpitkää keulille. ksenoneilla tai ilman.
Laatikkoonkin saatiin vähä lisää painetta.
Rassausmiitissä korjailtiin katsastusmiehen löytämiä ropleemia ja jotain muuta pientä.
Vikalista:
vasen raidepää, vaihdettu
oik. umpion lasi halki
sivuvilkku puuttuu oikealla
kässäri ei pidä ja polkimen liikerata yli 3/4. nusnus, kiristetty.
valot suunnattu liian ylös. suunnattu oikein.
yks rengas sakolla.
Vähän turhan tarkkaa mun mielestä.
Sisälle vaihtelin kourallisen polttimoita, toinen ajovalo ja toinen sumuvalo polttimo.
Talveksi tulee kolme lisäpitkää keulille. ksenoneilla tai ilman.
Laatikkoonkin saatiin vähä lisää painetta.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
mikä loota sulla o tiiviste on erillainen mulla noit on hyllys ja jousiakin ja ollaan tallilla koko viikonloppu lootaan öljyks mopilaatti atf 220 6,2l
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Tuu joudut vaa lattialle ja tuomaan öljyt mut muuten on tilaa94zip kirjoitti:722.4.
Saako tulla vaihteleen?
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
- Karvanaama
- Viestit: 852
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Omassa on täsmälleen sama oire, onko mittarissa joku tietty osa joka aina aiheuttaa tämän vai monia eri vaihtoehtoja?jolle kirjoitti:yleensä vika on mittariston päässä.94zip kirjoitti:Eipä oo vielä vaihtamaan kerenny. Lisävaloille vois piuhat vetää huomenna.
löpömittari takkuaa edelleen. Ei tipu pohjaan asti vaikka valo syttyy, anturin vaihoin joku viikko takaperin, ei vaikutusta. Liekkö mittariston päässä vikaa.
Meinasn vaan kun työpaikalla löytyisi monenlaista komponenttia tilalle.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Yleensä vika on siinä polttoainemittarin takana olevassa potikassa jolla kalibroidaan mittari. Mittaa siitä ohmit ja ruiskauttaa jotain contact cleaneria ja vääntelee säätöä edestakaisin ja sitten säätää takaisin sinne missä olikin.Karvanaama kirjoitti:Omassa on täsmälleen sama oire, onko mittarissa joku tietty osa joka aina aiheuttaa tämän vai monia eri vaihtoehtoja?jolle kirjoitti:yleensä vika on mittariston päässä.94zip kirjoitti:Eipä oo vielä vaihtamaan kerenny. Lisävaloille vois piuhat vetää huomenna.
löpömittari takkuaa edelleen. Ei tipu pohjaan asti vaikka valo syttyy, anturin vaihoin joku viikko takaperin, ei vaikutusta. Liekkö mittariston päässä vikaa.
Meinasn vaan kun työpaikalla löytyisi monenlaista komponenttia tilalle.
Tuli kylmät kelit niin rupesin miettii että onko miten hankala homma webaston asennus? Pitääkö olla mallikohtainen laite vai käykö esim väyrysen tms, weba.
Jovi asensi kaappiin ilmeisesti Transitista peräisin olevan laitteen. Niin periaatteessa pitäisi sopia mistä tahansa peräisin oleva?
Jovi asensi kaappiin ilmeisesti Transitista peräisin olevan laitteen. Niin periaatteessa pitäisi sopia mistä tahansa peräisin oleva?
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo