srs merkkivalo
srs merkkivalo
Kokemuksia kellään tästä:
airbaglightoff.eu/
Eli kyseessä istuntunnistimen emulaattori.
Tulee mersun omilla liittimellä.
airbaglightoff.eu/
Eli kyseessä istuntunnistimen emulaattori.
Tulee mersun omilla liittimellä.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: srs merkkivalo
Jep ja parista muustakin...jönssi kirjoitti:Kokemuksia kellään tästä:
airbaglightoff.eu/
Eli kyseessä istuntunnistimen emulaattori.
Tulee mersun omilla liittimellä.
niiden perustella suositella ei voi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Jep turvavarusteet. . Jos koodaa pois käytöstä vänkärin tyyny räjähtää aina. Jos matto paskana taitaa räjähtää silloinkin, omasta oli tuo rikki ja vänkärin tyyny oli räjähtänyt mutta vyön kiristin ei ollut.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Tai sitten pitäis lukea että ei kyken...jönssi kirjoitti:Tuo paikallinen korjaamo ei ala ohjelmamuutoksia tekemään, koska kyseessä turvavaruste
Senhän voi ohjelmoida pois käytöstä. Yhden kerran oon tuon anturimaton jo vaihtanut, taas se on pimahtanut. Oikeasta Kohdasta penkkiä kun osaa painaa, niin yhteys tulee.
(Vaihtaa paikkaa jonnekin missä onnistuu)
Onkos selvinnyt mikä mattoja tuhoaa jos noin usein hajoilee,
Esim Penkillä jotain muuta kuin istumalihakset
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Vaan toimiiko ne airbägit...jönssi kirjoitti:Irlannista tuli boksi, jonka tuikkasin auton omaan liittimeen kiinni, ja kas valo sammui, myös vikakoodi hävisi. Eli ainakin tämä laatikko toimii. Mukana tuli myös turvavyönvalon sammutin boksi, sekin toimi. Ei enää anturimurheita.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Eihän se SRS-valo pala ehjässä autossa jos hanttimiehen istuimella ei istu ketään eikä silloin poksahda se tyynykään. Mistä tiedät ettei huijausboksi toimi väärin, nyt tai joku toinen kerta kun turvatyynyjä oikeasti tarvitaan? Luotatko siihen kiinalaiseen koodaajaan?jönssi kirjoitti:Kai ne toimivat, kun valokin sammui, eli on kontaktia. Boksihan imitoi ehjää tunnistin.
Niin, mistä voi tietää laukeaako mikään tyyny missään vehkeessä tositilanteessa. Toimisiko tyynyt ehyelläkään tunnistinmatolla? Vaikuttaako matto edes tyynyjen ja toimintaan? Niin, mistäpä sen voisi tietää...Ja tuo boksi on tehty Irlannissa.
Ps. Mukana oli saate, jossa taattiin tyynyjen toimivan normaalisti.
Ps. Mukana oli saate, jossa taattiin tyynyjen toimivan normaalisti.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Niin toivotaan toivotaan,jönssi kirjoitti:Kai ne toimivat, kun valokin sammui, eli on kontaktia. Boksihan imitoi ehjää tunnistin.
itse en jaksa uskoa liian paljon nähnnyt noita boxseja
mitkä sammutta sen valon ja *:rila kun testaa systemiä
niin tulle semoinen "hassu" ilmoitus että hantinpuolen bägiä ei löydy,
kerran tuli testattu syttykö valo kun ottaa bägiltä johdon irti niin ei syty
ja testi tulos ei muutuntu miksikään eli bägin ohjaus ei "näe" koko bägiä eikä siten voi sitä laukaista, senkin auton omistajalla oli palikan mukan tullut vaikka minkä moisia todistuksia,
mutta toivotaan toivotaan
viime vuosi tuhanella oli ihan yleistä että autoissa ei ollut airbägejä tai edes pehmustetta kojelaudassa eikä turvavöitä
itsekin muutaman semmoisen kanssa ollut silloin joskus muutaman kerran kolarissa
(en kyllä olis vastaan laittanut vaikka vyöt ja bägi olisi ollut)
E: ennemin antaisin sen valon palaa kuin laitisin systeemin mitä sinne kuulumatonat niin sillä on edes jonkun moiset mahdolisuudet toimia
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
No täytyyhän sen sitten toimia jos kerran oikein paperilla niin on sanottu. Vähän kyllä epäilisin piirin valmistusmaata, sama juttu kun Star testerin ostajat raportoi saaneensa aidon laitteen kun kyljessä on tarra jossa lukee "Made in France" ja ihan Actian tekemä. Saatat olla oikeassa mutta kovasti tuntuu siltä että suomalainen sinisilmäisyys paistaa taustalta.jönssi kirjoitti: Ps. Mukana oli saate, jossa taattiin tyynyjen toimivan normaalisti.
Pitää korostaa että ei tässä ole mistään kettuilusta kyse (varmasti kenenkään osalta) mutta on ihan varmaa että tuollaisten huijauspiirien valmistajilla ei ole mitään mahdaattia kirjoittaa noita lappuja eivätkä varmasti ota mitään vastuuta virhetilanteessa (jos sen virheen jälkeen on ketään enää valitusta tekemässäkään).
Varmasti ymmärsit pointin: tuollaisten huijausboksien toimintavarmuus ei ole missään tapauksessa samaa tasoa kuin autovalmistajien toteutus varsinkin SRS-laitteille.
Toinen pointti on se että tekemällä versiokoodausmuutoksen, sama homma hoituu halvemmalla (ilmaiseksi) ja silloin toiminta on autovalmistajan suunnittelema (variantti). Paras ratkaisu on sen auton korjaaminen mutta se toiseksi paras ratkaisu on joku muu kuin huijausboksi, sekä kustannuksiltaan että turvallisuuden kannalta, period.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Oli kysymys että mistä sitä voi tietää että toimiiko turvatyynyt vaikka ei vinosilmän huijausboksia olisikaan?
Itselläni on ainakin kohtuullisen kova luotto autojen turvajärjestelmien itsediagnostiikkajärjestelmiin jos oletetaan että järjestelmä on räpeltämätön. Vai kuinka monta onnettomuustutkintalautakunnan raporttia olette lukeneet että turvatyynyt eivät ole toimineet silloin kun olisi pitänyt?
Itselläni on ainakin kohtuullisen kova luotto autojen turvajärjestelmien itsediagnostiikkajärjestelmiin jos oletetaan että järjestelmä on räpeltämätön. Vai kuinka monta onnettomuustutkintalautakunnan raporttia olette lukeneet että turvatyynyt eivät ole toimineet silloin kun olisi pitänyt?
Paljonkos näitä emulattoreita on vielä ehditty modamaan, näitähän on ollut laajasti saamaksessa vasta muutamia vuosia? Moniko täräyttää kolarin jossa vänkärin puolella istuu joku, moniko mäjäyksistä on selainen että on merkitystä laukesko tyynyt? Monessako autossa on yhtä imbesilli ja vikaantuva tunnstin kuin mersuissa (monessako muussa merkissä on kiinalaisboksien markkinat)? Tilastoja ei varmaan ole, koska otanta on vielä olematon, vaikka autoja jo liikkuu liikenteessä (briteissähän se on jo melkoinen buumi, on eri hankkia 300€ anturi tonnin autoon kun sama auto maksaa suomessa yli 5k€)...?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01