sprinter 312d sähkösuutin
sprinter 312d sähkösuutin
Sprinter 312d sähkösuutin pitäisi vaihtaa, onko hankala työ? Tarvitaanko ulosvedintä?
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
En oo tarvinnu vetäjää, voi se tieten jollain keinon jumittuakin. Pohjan putsaus ja muut proseduurit samalla konstin ku CDI:ssä ja uus pultti oikeeseen tiukkuuteen. Keraamitahnaa varteen. Oisko tossa muuta?
Tuleeko käytetty suutin vai uusi? Yksi uusi ja neljä kpl. puoli milliä ajettuja ei oo välttämättä hyvä. Mulla oli hetken 4kpl liki uusia ja se anturillinen suutin iänaikanen, sen kyllä kuuli käynnistä. Ei nuo intialaiset ja afrikkalaiset meinaa kestää niinku alkup. saksalaiset.
Tuleeko käytetty suutin vai uusi? Yksi uusi ja neljä kpl. puoli milliä ajettuja ei oo välttämättä hyvä. Mulla oli hetken 4kpl liki uusia ja se anturillinen suutin iänaikanen, sen kyllä kuuli käynnistä. Ei nuo intialaiset ja afrikkalaiset meinaa kestää niinku alkup. saksalaiset.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Sehän pelovaa niin kauan ku se jaksaa venyä. Sitte ku menee poikki se ois pitäny vaihtaa..hotari kirjoitti:Vaiha se kiinnitys pultti se on venyvä
Mutta eikös jakajapumppu-suoraruutassa oo vielä hiukan tymymmät ruuvit ku muovikuori-CDI:ssä? Jottei ihan niin nuukaa sen uusimisen kanssa?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
x08 kone on esikammioväristin ja x10 ja x12 ovat suoraruikkareita.et kirjoitti:Ok. Lähti kone toimimaan ja sininen savutuskin lakkas kun sai oikeaa tietoa suuttimelta.
Tuo alusprikka on merteilin luettelos vanhemman sprintterin kohdalla, mutta taitaa se kaikkein tehottomin kone olla esikammio kone ja loput suoraruiskuja.