zipin virityksiä, uutta aihioo.
0-100 En päässyt kokeilemaan kun on tuo asfaltti työmaa moottoritiellä, ja siitä johtuen normaalia pienempi nopeus rajoitus.
0-90 taittui kännykänkellon mukaan 9.6 sekuntia ja 60-90 kolmosella 6.3.
60-90 kiihdytin kuuteenkymppiin ja survaisin kaasun lattiaan.
Torennakösesti ajoissa voi olla sekunnin heitto, riippuen sormen nopeudesta kännykän näytöllä.
0-90 taittui kännykänkellon mukaan 9.6 sekuntia ja 60-90 kolmosella 6.3.
60-90 kiihdytin kuuteenkymppiin ja survaisin kaasun lattiaan.
Torennakösesti ajoissa voi olla sekunnin heitto, riippuen sormen nopeudesta kännykän näytöllä.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Vakava tehonpuute vaivaa, ja kiertokangetkaan ei ole vielä ilmoitelleet olemassa olostaan, niin kuutioin tuossa jos turbo viton pumpulla sais jotain aikaiseksi kun ne ei maksa edes paljon.
Flekti otti ja särkyi, ilmanputari repesi, ja ahdot nousi 0,5->0,9.
mikälie ahdistellut.
Flekti otti ja särkyi, ilmanputari repesi, ja ahdot nousi 0,5->0,9.
mikälie ahdistellut.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
- Karvanaama
- Viestit: 852
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Entisessä luistonestossa oli ahtoa n.1 bar, kyllähän se kanki sieltä ulos tuli..
Toki kilahtaneen koneen laakereiden kunnosta ei ollut mitään tietoa.
Käy ny siellä penkissä niin nähdään palioko tuli. Mulla oli 84/160 muistaakseni, suurinpiirtein samalla setillä. Hämmästyttävän vähän oli..
Toki kilahtaneen koneen laakereiden kunnosta ei ollut mitään tietoa.
Käy ny siellä penkissä niin nähdään palioko tuli. Mulla oli 84/160 muistaakseni, suurinpiirtein samalla setillä. Hämmästyttävän vähän oli..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Kahenlitran automaatti Pensa tenava ei pysy tämän perässä, sen perusteella vois kuvitella että toisella sadalla ollaan.
Saa nähdä milloin tämä oksentaa sisuksensa, lievää luistelemista on kytkimessä jo havaittavissa kolmosella ja nelosella.
Penkissä pitäisi käydä jo katsastuksenkin takia.
Tosin tuosta vakio pumpustakin voisi saada vielä vähän lisää irti kun jaksaisi perehtyä.
Mittareitakin pitäisi asennella vähän lisää, pakopaineelle ja ahtolämmöille ainakin, öljynlämpötietokaan ei olis huono.
Saa nähdä milloin tämä oksentaa sisuksensa, lievää luistelemista on kytkimessä jo havaittavissa kolmosella ja nelosella.
Penkissä pitäisi käydä jo katsastuksenkin takia.
Tosin tuosta vakio pumpustakin voisi saada vielä vähän lisää irti kun jaksaisi perehtyä.
Mittareitakin pitäisi asennella vähän lisää, pakopaineelle ja ahtolämmöille ainakin, öljynlämpötietokaan ei olis huono.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Tuntuu kestävän niin hyvin että lievää kulminointia seiska pumpusta on ilmassa.
Ja sitten kun kapea hajoaa niin tuuppais leveempää reikään,
Eli OM604.
Mitenkähän tuommonen kestää viritystä? Kannentiiviste on ilmeisesti heikko kohta.
Kanget taitaa olla paremmat versus 601?
E: käykö kapeasta apulaitteet ja syöttöpumppu leveään?
Ja sitten kun kapea hajoaa niin tuuppais leveempää reikään,
Eli OM604.
Mitenkähän tuommonen kestää viritystä? Kannentiiviste on ilmeisesti heikko kohta.
Kanget taitaa olla paremmat versus 601?
E: käykö kapeasta apulaitteet ja syöttöpumppu leveään?
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Soppapumppu käy viimestään sillon kun alipainepmpun+rattaan laitat kapeesta. Eiköös tuota 604 konesta mahda olla kahdentyyppisillä veiveillä? Eli hyvillä ja huonoilla (tarkista). Kansinahkahan siellä se heikko taisi olla kun 2.2 poraus. Startti,ohjaustehostin,laturi pitäs ainakin sopia heittelemällä,koneen naamataulu on eri ja kiristinhässäkkä taisi monivenassa olla erilainen.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
blacklake kirjoitti:Multa saattas löytyä sopuhintaan iha uus om604
Turpon kangetki olis, pitääs sorvauttaa holokit vaa yläpäihi.
Kun raaskis tämmöseen lahoon lossiin laittaakki.
Sano vielä että olis seiskan pumppuki nii rupeaa homma lähtemään oikein huolella hanskasta.
Laita yyveellä hintapyyntiä.
Asiasta neljänteen, ens viikonloppuna pitäis käydä 2.6 tenavasta purkamassa takakelkka talteen. Auto on 4v automaatti ja lukkoperällä niin mikähän mahtaa olla välitys perässä?
Onko tuossa isommat takajarrut kuin 190deessä?
Onko nuo 604:sen veivit samoja kuin 605 ja 606 vapareissa sitä yläpäätä lukuunottamatta.?
Niitäkin ku on ainakin kahta eri vahvuutta.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
samat veivit yläpäitä myöten.
Ja kolmea eri versiota olemassa moniventtiili vaparin veivejä.
Yksi todella heikko joka löytyy lähes pääsääntöisesti nelos ja vitos koneista.
kutosissa tavattu kahta vahvempaa versiota joka vastaa om 603 turbon veivejä kestävyydeltään.
Ja kolmea eri versiota olemassa moniventtiili vaparin veivejä.
Yksi todella heikko joka löytyy lähes pääsääntöisesti nelos ja vitos koneista.
kutosissa tavattu kahta vahvempaa versiota joka vastaa om 603 turbon veivejä kestävyydeltään.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi