
300D (ex-Karvanaama, ex-dealer)
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tämä on nyt sitten saanut suikkalakkipojalta tuomion, vuodeksi eteenpäin ajoaikaa.
Näkyy renkaiden sisäreunat kuluneen ulkoreunaa enemmän, sekä edessä että takana, huoh! No renkaita saa kaupasta..eiku netistä..tai nettikaupasta(kin).
Näkyy renkaiden sisäreunat kuluneen ulkoreunaa enemmän, sekä edessä että takana, huoh! No renkaita saa kaupasta..eiku netistä..tai nettikaupasta(kin).
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Kuulaana pakkasaamuna katkesi matkanteko risteyksessä kiihdyttäessä..
-Vetari poikki? -Ei.
-Laatikko rikki -Ei.
-Jaa ei ota kierroksia, mutta moottori käy.
-Nytkähtää kyllä ryömimään vaihteen kytkeytyessä,
-Saatana pumppu rikki? EI ollu.
Kaasuvivuston pätkä irti pallonivelestä ja sokeripalalla korjattu vaijerikin löystynyt.
Vivuston sain ährättyä paikalleen, oli tosin niin kulunut, ettei pysynyt kuin hetken.
Päivänvalolla ruokatunnilla sitten käänsin ko. tangon toisinpäin, kuulat sopi tiukemmin ja kappasvaan! Taas toimii!
Tämmöiset pikku pakkokorjaukset tuo sellaista onnistumisen riemua!
Voin vaan kuvitella mitä tällainen maksaisi uudemman mikroprosessoriohjatun wifi-lambda-selfie-cdi-stop and go auton kanssa hinauksineen.
On nämä vanhat ihania!
-Vetari poikki? -Ei.
-Laatikko rikki -Ei.
-Jaa ei ota kierroksia, mutta moottori käy.
-Nytkähtää kyllä ryömimään vaihteen kytkeytyessä,
-Saatana pumppu rikki? EI ollu.
Kaasuvivuston pätkä irti pallonivelestä ja sokeripalalla korjattu vaijerikin löystynyt.
Vivuston sain ährättyä paikalleen, oli tosin niin kulunut, ettei pysynyt kuin hetken.
Päivänvalolla ruokatunnilla sitten käänsin ko. tangon toisinpäin, kuulat sopi tiukemmin ja kappasvaan! Taas toimii!
Tämmöiset pikku pakkokorjaukset tuo sellaista onnistumisen riemua!
Voin vaan kuvitella mitä tällainen maksaisi uudemman mikroprosessoriohjatun wifi-lambda-selfie-cdi-stop and go auton kanssa hinauksineen.
On nämä vanhat ihania!
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Ei ryyppäämäänkään viittinyt ruveta joten hain Biltemasta öjlynvaihtopumpun (56e.)
Minimanista 2 pönttöä Valvoline max-life 10W40 sekä suodatin (ei ollut mukana pikku O-renkaita).
Vanhoilla öljyillä (sama 10W40) olikin jo varmaan lipsahtanut yli 15000km.
Silti paineet oli kuumanakin tyhjäkäynnillä sen 1,5bar ja vaihde N:llä 2bar.
Oli pumpun avulla helppo vaihtaa, tässä kun on jonkun itse tekemä PAINAVA pohjapanssari, joten ei tarvi sitä irrottaa.
Oikein harmittaa etten ole aikaisemmin tuollaista pumppua hankkinut.
Takaa oikealta on narinan vaihdon jälkeen kuopissa alkanut kuulua kolahdus, semmonen kuin väljän iskarin alapää kolahtaa. Tosin rengas liikkuu myös jonkin verran, liekö sitten laakerikin väljä. Kuulostellaan nyt tuota jonkin aikaa.
Nytpäsitten voisi palkita itsensä pienellä siivulla jallua(*)..
Minimanista 2 pönttöä Valvoline max-life 10W40 sekä suodatin (ei ollut mukana pikku O-renkaita).
Vanhoilla öljyillä (sama 10W40) olikin jo varmaan lipsahtanut yli 15000km.
Silti paineet oli kuumanakin tyhjäkäynnillä sen 1,5bar ja vaihde N:llä 2bar.
Oli pumpun avulla helppo vaihtaa, tässä kun on jonkun itse tekemä PAINAVA pohjapanssari, joten ei tarvi sitä irrottaa.
Oikein harmittaa etten ole aikaisemmin tuollaista pumppua hankkinut.
Takaa oikealta on narinan vaihdon jälkeen kuopissa alkanut kuulua kolahdus, semmonen kuin väljän iskarin alapää kolahtaa. Tosin rengas liikkuu myös jonkin verran, liekö sitten laakerikin väljä. Kuulostellaan nyt tuota jonkin aikaa.
Nytpäsitten voisi palkita itsensä pienellä siivulla jallua(*)..
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Voi olla laakeri, mutta kannattaa katsoa myös se aurauksensäätötanko jossa on pallonivel päässä.Karvanaama kirjoitti:Takaa oikealta on narinan vaihdon jälkeen kuopissa alkanut kuulua kolahdus, semmonen kuin väljän iskarin alapää kolahtaa. Tosin rengas liikkuu myös jonkin verran, liekö sitten laakerikin väljä.


Jos heiluu myös ylös-alas suunnassa niin laakerinvaihto.

MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Joo taisi olla isoin liike kun otin etu -ja takapuolelta renkaasta kiinni ja heiluttelin (auto ylös tunkattuna). Alle en sitten uskaltanu mennä kun ei ollu pukkeja käsillä.
Aika jännän tuntuista ajaa suolaamattomalla jäisellä tiellä, välillä tuntuu että auto tahtoisi yrittää sladiin. Kaippa se heiluva takapyörä edesauttaa tällaisia ominaisuuksia.
Selittänee myös taipumuksen kuluttaa takapyörien sisäreunaa, toki matala takapääkin vaikuttaa.
Aika jännän tuntuista ajaa suolaamattomalla jäisellä tiellä, välillä tuntuu että auto tahtoisi yrittää sladiin. Kaippa se heiluva takapyörä edesauttaa tällaisia ominaisuuksia.
Selittänee myös taipumuksen kuluttaa takapyörien sisäreunaa, toki matala takapääkin vaikuttaa.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Aurauksensäätötankojen väljyyden tuntee monta kertaa ajossa, kulkusuunta muuttuu kun painaa ja päästää kaasusta.Karvanaama kirjoitti:Joo taisi olla isoin liike kun otin etu -ja takapuolelta renkaasta kiinni ja heiluttelin (auto ylös tunkattuna). Alle en sitten uskaltanu mennä kun ei ollu pukkeja käsillä.
Aika jännän tuntuista ajaa suolaamattomalla jäisellä tiellä, välillä tuntuu että auto tahtoisi yrittää sladiin. Kaippa se heiluva takapyörä edesauttaa tällaisia ominaisuuksia.
Selittänee myös taipumuksen kuluttaa takapyörien sisäreunaa, toki matala takapääkin vaikuttaa.
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Kolahdukselle ei ole tehty mitään, eikä polttoainemittarille (jollen vihje on muistissa).
Käytiin Laukaassa (-lla?) 4-persoonaa + laukut kyydissä ja nopeus talvirajoitusten mukaan, k.o. tankillisen keskikulutus 6,7 l/100km !! Ja sisältää parisataa km normi työajoakin.
No mittarivirhe nyt on olemassa jonkinlaisena ainakin, eikai nämä nyt alle seiskan sentään.
ASD on sitte kiva varuste, aikaisemmissa ei sitä ole ollutkaan.
Käytiin Laukaassa (-lla?) 4-persoonaa + laukut kyydissä ja nopeus talvirajoitusten mukaan, k.o. tankillisen keskikulutus 6,7 l/100km !! Ja sisältää parisataa km normi työajoakin.
No mittarivirhe nyt on olemassa jonkinlaisena ainakin, eikai nämä nyt alle seiskan sentään.
ASD on sitte kiva varuste, aikaisemmissa ei sitä ole ollutkaan.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
On mulla mennykkin mutta vain pääasias matka ajossa. Vähä alle 9l vie pelekässä kaupungissa ko ajelen ruuhkassa aina. Ja mittarivirhe on laskettu matkaan.dealer kirjoitti:Myy mulle tämä auto
Ja sitten takaisin maanpinnallekyllä se saattaa automaatti 300D:kin nippa nappa alle seiskalla jonkin tankillisen keskikulutuksen mennä, ja silloin pitää olla paikat kunnossa.
E46 330D & E46 328i
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Vieläkö pitäis koittaa hieroskella siihen -92 s124:ään?dealer kirjoitti:Myy mulle tämä auto
Ja sitten takaisin maanpinnallekyllä se saattaa automaatti 300D:kin nippa nappa alle seiskalla jonkin tankillisen keskikulutuksen mennä, ja silloin pitää olla paikat kunnossa.

WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Nyt sitten niitä jäitä stetsonin alle, olen havainnut huolestuttavan piirteen tässä vekoittimessa.
Lohkolämmittimen käytön lisääntyessä on lisättävän pakkasnesteen määräkin lisääntynyt samassa suhteessa.
Maassa en ole havainnut lätäköitä, eikä pikaisella katselulla pimeässä moottoritilassa mitään näkynyt.
Lämpöongelmia ei ole ollut sitten yhtään, vaikuttaisi vuodolta ulos, mutta mihin.
Vesipumpussa vissin oli joku juorureikä.. tutkiskelemaan sitte.
Lohkolämmittimen käytön lisääntyessä on lisättävän pakkasnesteen määräkin lisääntynyt samassa suhteessa.
Maassa en ole havainnut lätäköitä, eikä pikaisella katselulla pimeässä moottoritilassa mitään näkynyt.
Lämpöongelmia ei ole ollut sitten yhtään, vaikuttaisi vuodolta ulos, mutta mihin.
Vesipumpussa vissin oli joku juorureikä.. tutkiskelemaan sitte.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Pissiä lämmitetään kyllä, mutta ei vaikuttaisi sinne menevän, sehän varmaan näkyisi lasillakin hitaammin haihtuvana tököttinä.
Lohkolämmittimen alla näkyi olevan kosteata, sekä pohjaplootun päällä lämmittimen kohdalla oli selkeästi märkää, eli sieltähän se sitten vuotelee.
Pitää kai tehdä asialle jotain.. joskus..
Lohkolämmittimen alla näkyi olevan kosteata, sekä pohjaplootun päällä lämmittimen kohdalla oli selkeästi märkää, eli sieltähän se sitten vuotelee.
Pitää kai tehdä asialle jotain.. joskus..
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Minulla on vuotanut monta vuotta lohkolämppäristä, mutta kun vuoto on tahdiltaan 2-3 desiä kuukaudessa, ja vain lohkolämppäriä käyttäessä niin ei ole tullut tehtyä mitään, kaataa pari kertaa talvessa lisää nestettä 

MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Kirjataan tähän nyt ylös kaikkea mitä pitäisi, mutta ei viitsi tehdä.
Kolahdukselle en ole tehny mitään, eikä jäähdytinnestevuodolle, eikä polttoainemittarille.
Sensijaan viimeinkin sain laitettua kojelaudan raitisilma (keski)ritilän vivuston paikalleen, (Kiitos Kahila) jospa ei enää vislaisi kylmää niin paljon, no kevätkin on tulossa eli turha homma se tämäkin.
Taidanpa aloittaa päihtymisen...
Kolahdukselle en ole tehny mitään, eikä jäähdytinnestevuodolle, eikä polttoainemittarille.
Sensijaan viimeinkin sain laitettua kojelaudan raitisilma (keski)ritilän vivuston paikalleen, (Kiitos Kahila) jospa ei enää vislaisi kylmää niin paljon, no kevätkin on tulossa eli turha homma se tämäkin.
Taidanpa aloittaa päihtymisen...
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Viimeisin koko tankillisen kulutus 7,5l/100km. Koko tankillinen kesärajoituksilla, mutta talvirenkailla. Aika kiva!
Tämä saattaisi pudota lähiaikoina myyntipalstalle, tässä ennakkovaroituksena jos joku tällaista työkonetta palavasti tahtoisi.
Tämä saattaisi pudota lähiaikoina myyntipalstalle, tässä ennakkovaroituksena jos joku tällaista työkonetta palavasti tahtoisi.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Hävettää oikein kun on rengas päässyt tuohon kuntoon, tiesinhän minä että tuo kuluttaa sisäreunoja takaa. Mutta miksi noin laikukkaasti?
Takaa kuuluu semmonen jyrinä/mouruaminen, joka lisääntyy nopeuden mukana. Mutta veto ja vapaalla rullaaminen ei vaikuta. Ensin luulin johtuvan renkaasta, mutta ääni kuuluu kesä -ja talvikumilla. Pyöränlaakeri? Vetari? Perä? Kardaani? No eikait muuta jää enää.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Taakse vaihdoin Bilteman kuormajouset, joista katkaisin kuitenkin kierroksen pois.
Paikallaan olleista oli laikattu 2 kierrosta, joka oli kyllä liikaa minulle.
Tasonsäädöstä otin niin alas kun tuli, jäi se silti hieman korkeaksi.
Joku mainitsikin että lankussa pitää olla pieni etukeno, niin.. nyt on.
Silmälläkin on todettavissa ettei pyörät enää ole könöllään, jospa se renkaan kuluminen sisäpuolelta edes vähenisi.
Tämä lähtee paikaltaan jotenkin kevyemmin kuin 300TDT, ehkäpä vaihteiston säätö ja/tai syötön lisäys auttaisi siihen.
Paikallaan olleista oli laikattu 2 kierrosta, joka oli kyllä liikaa minulle.
Tasonsäädöstä otin niin alas kun tuli, jäi se silti hieman korkeaksi.
Joku mainitsikin että lankussa pitää olla pieni etukeno, niin.. nyt on.
Silmälläkin on todettavissa ettei pyörät enää ole könöllään, jospa se renkaan kuluminen sisäpuolelta edes vähenisi.
Tämä lähtee paikaltaan jotenkin kevyemmin kuin 300TDT, ehkäpä vaihteiston säätö ja/tai syötön lisäys auttaisi siihen.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Pyöränlaakeri ei käsin pyöritellen tuntuisi ääntävän. Vetari = ?. Perästä tuo ei ainakaan kuulu. Kardaani = ?.Karvanaama kirjoitti:Takaa kuuluu semmonen jyrinä/mouruaminen, joka lisääntyy nopeuden mukana. Mutta veto ja vapaalla rullaaminen ei vaikuta. Ensin luulin johtuvan renkaasta, mutta ääni kuuluu kesä -ja talvikumilla. Pyöränlaakeri? Vetari? Perä? Kardaani? No eikait muuta jää enää.
Renkaat kyllä täristävät ja metelöivät. Eri sarjaa alle mahdollisimman pian niin kuulee mitä äänimaailmaan jää, mahdollisesti ylimääräistä. Nätit on kyllä nuo mukana tulleet AEZit.
Ylempi poikittainen tukitanko on sisäpäästä irti, pultti löysällä, ja rengas heiluu sen mukaisesti. Luulisin ettei kolahda, eikä pitäisi mitenkään liittyä narinan vaihtoon paitsi jos on koko systeemi ollut autosta irti.Karvanaama kirjoitti:Takaa oikealta on narinan vaihdon jälkeen kuopissa alkanut kuulua kolahdus, semmonen kuin väljän iskarin alapää kolahtaa. Tosin rengas liikkuu myös jonkin verran, liekö sitten laakerikin väljä
Käsijarru ei pidä kuskin puolella kuten tiedossa oli (ja niin oli kaikki muutkin tässä luetellut oireet / viat, mainitaan nyt ettei kukaan lukija luule että millään lailla myyjää moitittaisiin)
Lähiaikoina tarkoitus laittaa alusta kuntoon. Sormet syyhyää, osaan kuvitella muutoksen...
Penkit pesty kertaalleen, mutta homma pitää toistaa enemmän ajan kanssa.
Painehuuhtelulaite + Jiffy, painepullossa pinelineä, nestemäinen mäntysuopa + karkea harja saivat jo melko paljon aikaan.
Vakuutusten hintoja kyselty parista yhtiöstä ja luulisin että Ifin tarjous oli aika hyvä; liikennevakuutus täysillä bonuksilla hieman alle 84 euroa / vuosi...
Huonosti käviKarvanaama elokuussa 2014 kirjoitti:Narina tuli tuo kehuttu moog.. Katotaan kuinka käy.

Oikean taka ylätukivarren välys korjaantui pultin kiristyksellä. Muita välyksiä en havainnut.
Kässärikengät ja kuskin puolen vaijeri meni uusiksi. Katsotaan miten onnistui kun käytän leimasedällä.
Nelipyöräsuuntauksessa piti säätää vain vasenta taka aurausta joka oli millin harituksella.
Nyt on alla 195/65/15" Michelinit ja kylläpä on sievää kyytiä näiden muutosten jälkeen kun vertaa entiseen jyrinään ja vapinaan

Puhallin lakkasi toimimasta, mutta eipä ollut lämmintäkään kuin 24,5 astetta. Helteellä kyseinen vika olisi suorastaan tuskallinen

Tästäkin karvanaama varoitti etukäteen että ei taida kauan toimia.
Uutta puhallinta asentamaan


Edit; niin, aika rivakasti ottaa kuutosdiesel kierroksia



wiimax.fi
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Jahasjahas..narinat sitten meni vaihtoon.dealer kirjoitti:Huonosti käviKarvanaama elokuussa 2014 kirjoitti:Narina tuli tuo kehuttu moog.. Katotaan kuinka käy.eli aivan väljät oli helat molemmin puolin nyt kymmenen kuukauden kuluttua. Vaihdoin uudet.
Nyt on alla 195/65/15" Michelinit ja kylläpä on sievää kyytiä näiden muutosten jälkeen kun vertaa entiseen jyrinään ja vapinaan![]()
Edit; niin, aika rivakasti ottaa kuutosdiesel kierroksia![]()
![]()
Tähän joskus olosuhteiden niin salliessa pyydän lyhyen koeajon? Olisi kiva kokea mitä asiantuntija saa aikaiseksi.
Onhan tuossa kohtuullisen hyvin vetojakin, kalpeni se katsurikin kun katsoi kierrosten nousua kohti kuuttatonnia.
Silipasitko takajousia yhtään?
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Korkeutta en muutellut. Jos madaltaisi niin olisi sitten sama madaltaa reilusti edestä ja takaa, mutta kun on tuo lukkoperäkin
Pitääpä muistaa jos tulet nykyiseen laatikkoöljyjä vaihdattamaan niin olisin tällä silloin töissä, pääset kokeilemaan
Pakokaasutestin otin itse. Yhtään ei tuntunut pahalta kierrättää, niin kauniisti käy. Vetoja on selvästi enemmän kuin vakiossa, mutta syöttöä olisi varaa lisätäkin kun ei savuta kovin paljoa nyt.
Töihin

Pitääpä muistaa jos tulet nykyiseen laatikkoöljyjä vaihdattamaan niin olisin tällä silloin töissä, pääset kokeilemaan

Pakokaasutestin otin itse. Yhtään ei tuntunut pahalta kierrättää, niin kauniisti käy. Vetoja on selvästi enemmän kuin vakiossa, mutta syöttöä olisi varaa lisätäkin kun ei savuta kovin paljoa nyt.
Töihin
