m102 kansivaivat
m102 kansivaivat
Moro! Elikkäs ostin tuollaisen 2,3 sataysikympin, jäähytysnestettä öljyissä, tekee painetta ja hukkaa vedet jne. Tekeekö moottorilla enää mitään kun käynyt jonkin aikaa vettä ölytilassa? Selviääköhän pahvin vaihdolla? Voikohan tuollaisen aiheuttaa jokin ulkopuolinen tekijä, koska autoon oli vaihdettu moottori kannentiivisteen mentyä ja uudella myllyllä taas sama homma? Saapi tarjoilla myös sopivaa voimanpesää
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mätiä alkaa olla pahvit joka koneessa ellei ole ikuna vaiheltu. Voipa siellä olla toki ulkoinenkin vika joka ne polttaa. Ei ole konsti vaihella tiivistettä kun kattoo ettei säre ketjunohjareita. Tapit tulee kiskoa niistä ensin pois.
Vertailumittaa männänkorkeudet ja tökkii männistä pystyvälyksiä jos peljättää että on veivit tai heijän laakerit menny. Eikai se muuten oo ku oikasua, nahkaa, kansinauloja ja uusia mehuja vailla.
Vertailumittaa männänkorkeudet ja tökkii männistä pystyvälyksiä jos peljättää että on veivit tai heijän laakerit menny. Eikai se muuten oo ku oikasua, nahkaa, kansinauloja ja uusia mehuja vailla.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Litra naftaa öljyjen sekaa ja anna käydä tyhjäkäynnillä 30min. Ja tulee puhdasta. Tai sitten voi mennä ja ostaa motorflussia tai forte skeidaa mikä on perjaatteessa naftaa (vähän) kalliimmalla..-skn- kirjoitti:Joo. Eniten huolettaa et meneekö laakerit kuinka nopeesti sököks kun pääse vettä öljyyn. Mut näillä näkymin koitetaan ehjätä vanha mylly Oisko kellään hyviä vinkkejä kuinka puhistelis vesi/öljypskat pois koneesta, näky aika reippaasti olevan mönjää koneessa