zipin virityksiä, uutta aihioo.
Paljonko meinaat laittaa tehoa? Mulla ois 2.6E etuvakaaja noin niinkuin muutoskatsastusta ajatellen... Sillä saa laittaa 166hp. Sulla ei näy tota apääspoksia joten toi 166hp lienee ilman sitä maksimi....94zip kirjoitti:Pakoputken tiggailin lähes valmiiksi, ja öljynpaluun putken taivuttelin uuteen uskoon.
Ahtoputket pitää vielä tehdä, ja pakoputki hitsailla loppuun. Sitten saattaisi jopa saada ylipainetta aikaiseksi.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Saksassa liene tehty 2.3-16v muutama ilman abs muttei siihen voi suomessa verrata, yllättyisin jos voisi. En enää löydä lähdettä tuohon mistään.94zip kirjoitti:Sen mitä tuolla vakio pumpulla saa aikaan, tiedä sitten kasvaako nälkä ja niin edelleen.
Ei oo aapeeässiä, onko 2.6 tehty siis ilman abs:sää? minä ku luulin että olis 2.3:seen pitäny verrata.
2.6E sensijaan on tehty ilman abs ja siihen vertaaminen pitäisi onnistua ilman abs:ää. Näitä karvalakkikakskuutosia luulisi löytyvän suomestakin...
2.3-8v nyt ainakin voi verrata eli 136hp
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Saat sen ilmaiseksi jos haet pois ja lupaat yrittää saada yli 136hp94zip kirjoitti:Tuskin ylittyy. mutta ei se vakaaja huonoa tekis kun tuo etellinen on ohentunut aika reippaasti kumien kohdilta.AK47 kirjoitti:2.3-8v nyt ainakin voi verrata eli 136hp
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Bwm 525 tds:sän vakio ahdin, garrett mallia en tiedä, mutta 2.5 litraisesta diisselistä peräisin. Ilmaa saa varmasti kun ei ole edes putsaria ahtimen nokassa.
Kierroksia ottaa normaalisti, kierrosalueesta paha sanoa kun ei ole mittaria.
Ahdot päälläkin savuaa vielä jonkin verran.
Kierroksia ottaa normaalisti, kierrosalueesta paha sanoa kun ei ole mittaria.
Ahdot päälläkin savuaa vielä jonkin verran.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Onko sulla siinä minkäänlaista kuuleria? Miten on pakopuolen tilanne, voisko ahistaa sieltä?94zip kirjoitti:On tuommonen akseli, mutta hukkaportin asento ei vaikuta. On kokeiltu hukkaportti jumitettuna kiinnikkin.
Ahtovuodot hyvinkin mahdollisia koska putkien liitokset on huonot.
Tuntuuko se persedynossa ollenkaan se 0.4 ahtopaine, tai näkyykö kellolla eroa?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
On koko keulan kokoinen cooleri, t5 volovosta, ja kädellä tuntee ahtoputkista selkeän lämpötila eron, että kai se toimiikin.
Perse dynossa tuntuu ihan huomattavastikkin, pakopuolesta hankala sanoa kun ei pakopaine mittaria ole tullut asennettua.
Eikä tuo homemade pakosarjakaan varmasti mikään paras ole.
E: en tiedä kyllä toimiiko tuo ahto mittarikaan ihan kunnolla.
pakosarja vuotaa ykköspytyn kohdalta, pitää tiivistellä se ja kokeilla onko
vaikutusta.
Perse dynossa tuntuu ihan huomattavastikkin, pakopuolesta hankala sanoa kun ei pakopaine mittaria ole tullut asennettua.
Eikä tuo homemade pakosarjakaan varmasti mikään paras ole.
E: en tiedä kyllä toimiiko tuo ahto mittarikaan ihan kunnolla.
pakosarja vuotaa ykköspytyn kohdalta, pitää tiivistellä se ja kokeilla onko
vaikutusta.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
No, tokihan se saattaa olla ettei ahtomittari näytä oikein.94zip kirjoitti:On koko keulan kokoinen cooleri, t5 volovosta, ja kädellä tuntee ahtoputkista selkeän lämpötila eron, että kai se toimiikin.
Perse dynossa tuntuu ihan huomattavastikkin, pakopuolesta hankala sanoa kun ei pakopaine mittaria ole tullut asennettua.
Eikä tuo homemade pakosarjakaan varmasti mikään paras ole.
E: en tiedä kyllä toimiiko tuo ahto mittarikaan ihan kunnolla.
pakosarja vuotaa ykköspytyn kohdalta, pitää tiivistellä se ja kokeilla onko
vaikutusta.
Mitäs kello sanoo 0-100? Sitä kun vertailee vastaavan painoisiin tuotantomalleihin niin pitäis suunnilleen saada tehosta jonkinlainen käsitys.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Aloittelijan arki on kovaa. auttoi nimittäin aika paljon kun tulppasi imusarjasta huohottimen.
Pakosarjan sain pitämään, downpaippia en kun siellä ei kestä mikään tiiviste, mitä arvon raati suosittelee?
Paljonko tuonne uskaltaa lykätä painetta? Hukkaportin jumittamalla voisi saada 0,9bar ylipainetta. Tosin ei savuta tuolla 0,5; kaan.
Pakosarjan sain pitämään, downpaippia en kun siellä ei kestä mikään tiiviste, mitä arvon raati suosittelee?
Paljonko tuonne uskaltaa lykätä painetta? Hukkaportin jumittamalla voisi saada 0,9bar ylipainetta. Tosin ei savuta tuolla 0,5; kaan.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Sehän on siisti
Vapaavirtaussuodatin on varmaan helppo tökätä pienen mutkan avulla tuohon turbon nokkaan.
Pistä maltilla ahtoja ja syöttöä ettei tarvi isompaa remonttia heti tekemään. Kierrosmittari kuntoon niin näet miten se ahtaa ja toimii missäkin ja joskus myöhemmin sitten lisää voimaa. Näin minä tekisin ja joku muu varmaan tekisi toisin.
Vapaavirtaussuodatin on varmaan helppo tökätä pienen mutkan avulla tuohon turbon nokkaan.
Pistä maltilla ahtoja ja syöttöä ettei tarvi isompaa remonttia heti tekemään. Kierrosmittari kuntoon niin näet miten se ahtaa ja toimii missäkin ja joskus myöhemmin sitten lisää voimaa. Näin minä tekisin ja joku muu varmaan tekisi toisin.
tuolla puolella kilolla sen ei ainakaan rikki pitäs ihan heti mennä vaika yrittäis sen tuone liki kiloon saa vakio pumpulla ja jos pakopaineet puristaa niin sitten alkaa tulla pikkuhiljaa ongelmia esim kärrynvedossa yms raskaammissa kuormituksissa ..ehkä.
liekö ees tehot paljoa nousekkaan enää jos vaikka 0.8bariin nostaas
liekö ees tehot paljoa nousekkaan enää jos vaikka 0.8bariin nostaas
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
ei noista pakopaineista sulla vielä mitään hätää ole. Jos vaunun paat perän niin tiedätä lämpöviisaria vähä helteillä seurata varuiksi
sitten/jos paat sen mynän 7 pumpun tjsp niin kytkin ja turbo jää ihan ensi pieneksi,sen jälkeen alkaa sitä hilua tulla ulos sieltä täältä ja siihen paikkaamiseen ei auta kuin 500e seteleitä työnnellä joka rakoon niin se loppuu joskus
sitten/jos paat sen mynän 7 pumpun tjsp niin kytkin ja turbo jää ihan ensi pieneksi,sen jälkeen alkaa sitä hilua tulla ulos sieltä täältä ja siihen paikkaamiseen ei auta kuin 500e seteleitä työnnellä joka rakoon niin se loppuu joskus
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Sitä seuraan muutenkin aika tiiviisti, kun flekti päätti lähteä lentoon männä viikolla.Terho P kirjoitti:ei noista pakopaineista sulla vielä mitään hätää ole. Jos vaunun paat perän niin tiedätä lämpöviisaria vähä helteillä seurata varuiksi
sitten/jos paat sen mynän 7 pumpun tjsp niin kytkin ja turbo jää ihan ensi pieneksi,sen jälkeen alkaa sitä hilua tulla ulos sieltä täältä ja siihen paikkaamiseen ei auta kuin 500e seteleitä työnnellä joka rakoon niin se loppuu joskus
Villien huhujen mukaan 290TD väyrysen ja fiatin 2.8 JTD:n syöttöpumppuja kun ristisiittää niin saisi 100milliä syöttöä aikaan.
Tuskin seiskan pumppua laitan tähän, saa tehdä niin paljon uusiksi ettei kannata, koska tavoite oli alunperinkin pikku piristys kohtuullisella budjetilla.
Eikä ole noilla viissatasilla varaa alkaa tukkimaan rakosia tuolta.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla