Kolarin jälkeen paluu liikenteeseen lähenee. lyhyellä Koeajolla himmatessa/polkastessa nopeasti d:llä ja R->D:lle kytkiessä kolahtaa ikävästi.
Auto oli katsastettu viikko ennen kolaria, ja kolarissa ei tullut, kun pelteihin sanomista. joten akselistot lienee ok. Ed. omistajan mukaan normiajossa vedossa vaihteet kytkeytyy nätisti. ja laatikko vaikuttaa toimivan normaalisti.
Perä ilmassa pyöristä tai perän edestä kardaanista kevyesti pyöritellen klappi ja hienoinen kolahdus tuntuis tulevan erittäin läheltä laatikkoa. Onko sitten P-asennon lukko, joka siellä hakkaa??? P- asennossahan kaiketi tuntuu ihan selvä välys. D:llä Ääni kuuluu myös, muttei niin selvästi.
voimaa ei kuitenkaan tarvi kardaanin pyöritykseen käyttää, että kolahduksen kuulee. Vielä ei päässyt hyvin käsiksi etupäähän, kun koko tunnelin alunen on täynnä pakoputkea ja kardaani piilossa, mutta ihan laatikon vierestä ei tunnu akselin poikkisuunnassa klappia, mutta vähän kannatin laakeriin päin tuntuu jo pientä.
Tilailen nyt alkuun rätit etu ja takapäähän, kannatinlaakerin ja kelkan etupuslat.
Lisäksi ne perämurikan takakumit 2kpl oli löysähkön tuntuiset. Olisko vaihtotarvetta myös niille???
Tarviiko laatikon puolesta olla huolissaan???
Kaikki löytämänikeskustelut viittaa noihin pusliin ja rättiniveliin
Yksi Voimansiirron kolinaprojekti alkamassa. c43 AMG Kombi
Vaihdan nyt alkuun ne takakelkan puslat, kannatin laakerin ja rungon sille, ja eturätin.
Auto oli tosiaan katsastettu noin viikko ennen kolaria, joten varmaan pallot ym on kunnossa. mahdollisesti noi takakelkankin puslat... Kai katsastusmies olis niistä sanonut. Autossa ei ollut leimalla mitään sanottavaa. Mielestäni toi kolahdus tulee R/D vaihdossa. ja jos oikein painaa kaasua ja päästää moottorijarrutukselle ja uudelleen kaasua.
osat tulee varmaan ensiviikon puolivälissä, niin pääsee vaihtamaan.
Pakoputken tiivistettä saa odottaa. Putki on ainakin pakko ottaa pois, että pääsee käsiksi kannatinlaakeriin.
Haussa olis Sähköllä taittuvat w202 peilit ja AMG styling 2 vanteet 17" 7,5 ja 8,5 leveinä. ja oikea helmamuovi.
Auto oli tosiaan katsastettu noin viikko ennen kolaria, joten varmaan pallot ym on kunnossa. mahdollisesti noi takakelkankin puslat... Kai katsastusmies olis niistä sanonut. Autossa ei ollut leimalla mitään sanottavaa. Mielestäni toi kolahdus tulee R/D vaihdossa. ja jos oikein painaa kaasua ja päästää moottorijarrutukselle ja uudelleen kaasua.
osat tulee varmaan ensiviikon puolivälissä, niin pääsee vaihtamaan.
Pakoputken tiivistettä saa odottaa. Putki on ainakin pakko ottaa pois, että pääsee käsiksi kannatinlaakeriin.
Haussa olis Sähköllä taittuvat w202 peilit ja AMG styling 2 vanteet 17" 7,5 ja 8,5 leveinä. ja oikea helmamuovi.
Kyllä tuntuu nykyään, että ei se tuore leima paperissa tarkoita yhtään mitään muuta kuin että se auto nyt on "virallisesti" tieliikennekelpoinen....aivan uskomattomia vikoja ja välyksiä pääsee läpi! Toisille lottovoitto, mutta itseäni ainakin tympäisee kun saa just leimattuun vaihdella finaalissa olevia alustan osia
Mutta kyllähän tuo tosiaan takakelkan etutyynyiltä kuulostaa, tai sitten ihan perämurikan kiinnityspuslat....jos perä muuten tiukka, ettei kolahda kypsän välityksen takia?
Mutta kyllähän tuo tosiaan takakelkan etutyynyiltä kuulostaa, tai sitten ihan perämurikan kiinnityspuslat....jos perä muuten tiukka, ettei kolahda kypsän välityksen takia?
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...