Kaasuvivuston "iskari"
Kaasuvivuston "iskari"
Otsikosta jo melkein selviää, siis lyhyesti sanokaa joku miten päin kaasuvivuston pienen iskarin kuuluu olla Minä en kuollakseni muista ja ei ole yhtää mersua tontilla mistä katsoisi mallia kun automaatista se puuttuu ja bensa koneisessa sitä ei ole Menin vaihtamaan tuohon turbodeehen automaatin tilalle manuaalin ja tämä on viimonen puute että olis niinku tehtaan linjalta tullessa, uusi iskari on ostettu ja kiinnikepallukka imusarjaan ruuvattu mutta se asento, säiliö ylös vaiko niinku iskarin autossa normaalisti kuuluu olla.´
190D 2.5 Turbo -91
300D Turbo -92
1824 AK -96
300D Turbo -92
1824 AK -96
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Tietääkös joku bensoista? Eikös sielläkin ole joku jousi? Meinaan itellä on puoli kaasua klappia ja kaasu on kauheen löysä. Itellä ei oo mitään ongelmaa ajamisessa, mutta ihan sama kuka muu ajaa niin nytkyttää järkyttävästi liikkelle lähtiessä ja hitaasti ajaessa. Muutenkin olis kiva jos sais kaasua jäykemmäks.
Sain selvitettyä mihin se menee. Edestä imusarjan edestä käsi sisään ja sieltähän se löyty. Varmaankin jääny laittamatta kun tähän on joku vaihtanut koneen. V mallinen rauta siinä on sille paikka. Tunkill auto ilmaan niin näkee sen paikan. Auto alas ja käsikopelolla vaihtaa. Toisen pään näkeekin sitte laittaa siihen. Ensiks kaasuvivustoon koukku kiinni ja siihen toiseen päähän se looppi jota ei nää tällä tyylillä mihin laittaa. Mutta alle 5 minuutin homma vaikka ei tiedä mitä tekee. Ihan kun olis tullu vetoja lisää? Ei ainakaan enää vahingossa laita kaasua pohjaan on helppo ajaa kaikkia nopeuksiakin. Itellä ainakin välillä itestään hyppäs kaasu pohjaan, vaikka ei ollu kokonaan pohjassa. Joten jos economyt jollain hyppii pohjaan niin tässä ainakin yks ratkasu siihen tosin kaasupolkimestakin huomaa ettei kaikki oo kunnossa. Tämä siis ainakin 190e 2.0 90kw manuaalissa.