Zipin 300D -91
Älä vaan käytä juuriharjaa istuimiin, kuluttaa kangasta pahasti. Mun ex-väykystä lähti penkit hyvin puhtaaksi vesi-imuroinnin jälkeen aiemmin mainitsemallani hevosharja + pesuaine jynssäyksellä. Hevosen harjaamiseen tarkoitettu harja on kankaalle hellävaraisempi ja puhdistaa kuitenkin tehokkaasti.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mä ostin auton sisäpesutarkoitukseen tuollaisen kärherin pesurin. Sai sillä sohvankin pestyä. Varsin kätevä laite.
http://www.karcher.fi/fi/Tuotteet/Home_ ... esurit.htm
http://www.karcher.fi/fi/Tuotteet/Home_ ... esurit.htm
___________________________
-03 W220.184, -87 951, -08 3.6 Vogue
-03 W220.184, -87 951, -08 3.6 Vogue
On kyllä penkin pesemiseen turhan raju, on kokeiltu kerran Vähänkin jos on kangas kulunut, niin kyllä huomaat itse mitä tekee jos tuollaisella menet jynssäämään. Lattiamattoihinhan tuo on jo ihan passeli
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Samanlainen pesuri oli käytössä, tosin ei kerhheri.94zip kirjoitti:kimlahti kirjoitti:Mä ostin auton sisäpesutarkoitukseen tuollaisen kärherin pesurin. Sai sillä sohvankin pestyä. Varsin kätevä laite.
http://www.karcher.fi/fi/Tuotteet/Home_ ... esurit.htm
Yllättävän pehmeä tuo harja on, enkä huomannut penkeissä mitään erikoista nukkaantumista.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Taka-ala tukivarsiin vaihtui molemmat puslat, auto kulkee jälleen suoraan.
On se vaan aina yhtä riemastuttavaa vaihtaa narinat.
Koiranluut pitää vaihtaa taakse ja eteen kallistusenvakaajan kumit.
Joku kolahtaa voimansiirtolinjassa 2-> 3ja 3-> 4 vaihdoissa.
Vaimeni jo jonkinverran perä öljyjen ja noiden puslien vaihdolla.
E: tänään vaihdan peräöljyt toistamiseen, ja perän kannatin puslat.
Saa nähdä paraneeko.
On se vaan aina yhtä riemastuttavaa vaihtaa narinat.
Koiranluut pitää vaihtaa taakse ja eteen kallistusenvakaajan kumit.
Joku kolahtaa voimansiirtolinjassa 2-> 3ja 3-> 4 vaihdoissa.
Vaimeni jo jonkinverran perä öljyjen ja noiden puslien vaihdolla.
E: tänään vaihdan peräöljyt toistamiseen, ja perän kannatin puslat.
Saa nähdä paraneeko.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Mitä vielä, turhaa sitä o ruiskuttaa. Esim Teknoksen Helo 90 tai Tikkurilan Unica Super lakkaa vaan pensselillä sen 5-10 kierrosta ja jokaisella kerralla välihionta, ni on lopputulos sama kuin tehtaalta tullessa. sitäpaitti Autolakat ei kestä puun päällä hyvänä kauaa vaan menee sameaksi ajanmittaan.Dixon kirjoitti:Tää on ainut tai ostaa veres ehyt osa jostakin jossei ruisku pysy käes.RoopeK kirjoitti:LAhopuun saat fixailtua hoimalla lakan pois ja vetelemällä uudet lakat päälle....
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Noo ruiskulla leviää nätisti seki puulle tarkotettu lakka. Onnistuuhan se kyllä noinkin.Sergey kirjoitti:Mitä vielä, turhaa sitä o ruiskuttaa. Esim Teknoksen Helo 90 tai Tikkurilan Unica Super lakkaa vaan pensselillä sen 5-10 kierrosta ja jokaisella kerralla välihionta, ni on lopputulos sama kuin tehtaalta tullessa. sitäpaitti Autolakat ei kestä puun päällä hyvänä kauaa vaan menee sameaksi ajanmittaan.Dixon kirjoitti:Tää on ainut tai ostaa veres ehyt osa jostakin jossei ruisku pysy käes.RoopeK kirjoitti:LAhopuun saat fixailtua hoimalla lakan pois ja vetelemällä uudet lakat päälle....
E46 330D & E46 328i
Tuli pähkittyä tuota "potku perseelle" mallista vaihtoa. Auto oli laitettavana viime talvena eräällä nimeltämainitsemattomalla korjaamolla, ongelmana se että ei sammunut.
Korjaamolla vaihdettiin alipaine pumppu, ja tehtiin hieman kytkentöjä alipaine letkuihin.
Auto kyllä sammuu mutta valojen korkeus-säätö ja taka-niskatukien alas tiputus ei enää toimi.
Mieleen juolahti että onko tässä laatikolla joku alipaine ohjaus systeemi, joka ei syystä tai toisesta toimi. ja se auheuttaisi tuon potkun vaihteen vaihtuessa.
Korjaamolla vaihdettiin alipaine pumppu, ja tehtiin hieman kytkentöjä alipaine letkuihin.
Auto kyllä sammuu mutta valojen korkeus-säätö ja taka-niskatukien alas tiputus ei enää toimi.
Mieleen juolahti että onko tässä laatikolla joku alipaine ohjaus systeemi, joka ei syystä tai toisesta toimi. ja se auheuttaisi tuon potkun vaihteen vaihtuessa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
EI VAAN EPOKSILLA Toi lipputanko pohjamaali ei oo tottunu lämpövaihteluun saati kiveniskuihin ja ruostuu jo lipputangonki ympärillä nin miksei myös autossaki Lie kestääkö se pintavärin sivelyä ees94zip kirjoitti: Rostexilla pohjamaalaus.
Edit: pyhkäse varuiks santapaperilla pikkusen sitä hitapuhallettua pintaa silosemmaksi niin ei jää niin herkästi hoikalle pinnalle ne pellin "huiput"
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Maalarimestari sano et spraymaali oli se mitä tahansa ni se ei kuulu autoon ja jos semmosta on alla ni ne poistetaan pellille asti sitte. nm Automaalariksi kouluttautuja. Eli purkista ei tuu mittää hyvvää autohommiin.
Mutta en kyllä tiiä mitä tässä ny tehhää ja millä maalataan tarttemmin mutta silti.
Mutta en kyllä tiiä mitä tässä ny tehhää ja millä maalataan tarttemmin mutta silti.
E46 330D & E46 328i
Se on hyvä, että mustakin on joskus jollekkin jonkunlaista apua...94zip kirjoitti:Tästä saatiin taas 300dee. Rassausmiitissä selvisi heti useampi ongelma 745:sen toimiessa päämekaanikkona. Alipaineet löytää taas tiensä oikeisiin paikkoihin.
Ja woimasavuakin puskee.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen