Ostimpa viallisen ooppelin, apuva..
Ostimpa viallisen ooppelin, apuva..
Eli tulipa tuossa ostettua "pikku" vikainen ooppel astra 1.8 -01..
Oisko täällä opel tietäjää kun antaa vikakoodia P0120 ja P1550??
Scanmyopel ohjelmalla otettua livedataa:
Oisko täällä opel tietäjää kun antaa vikakoodia P0120 ja P1550??
Scanmyopel ohjelmalla otettua livedataa:
VW golf 4motion -00
S124 300TDT 4MATIC -89
w124 230E "AMG" -87
toyota camry 2.0gli sv21
S124 300TDT 4MATIC -89
w124 230E "AMG" -87
toyota camry 2.0gli sv21
Tämäkin menee jännäksi kun kylmänä näyttää tietoa mutta vähän kun lämpenee nii vika takasi.. tutkittua tulin siihen tulokseen kun ecu kuumuu siinä moottorin kylessä niin yhteys katkeaa
kun voimakkaasti painaa ecun takakantta kuumana moottori käynnissä niin hetkellisesti vilahtaa arvot kaasun asennosta..
kun voimakkaasti painaa ecun takakantta kuumana moottori käynnissä niin hetkellisesti vilahtaa arvot kaasun asennosta..
VW golf 4motion -00
S124 300TDT 4MATIC -89
w124 230E "AMG" -87
toyota camry 2.0gli sv21
S124 300TDT 4MATIC -89
w124 230E "AMG" -87
toyota camry 2.0gli sv21
Selvisi että ecu on kertaalleen käynyt korjauksessa ja ollut paljon vikoja.
Työllä on takuu joten ecu lähtee huomenna uudelleen tutkittavaksi
Jospa se tämän reissun jälkeen alkaisi pelaamaan, toivoa sopii kun salama merkki keulassa
Odotellessa voisi katkaista johtosarjan ja sijoittaa ohjainlaitteen vähän kauemmas moottorin kuumuudesta ja tärinästä..
Kannattaako ja mitä pitäis ottaa huomioon?
Työllä on takuu joten ecu lähtee huomenna uudelleen tutkittavaksi
Jospa se tämän reissun jälkeen alkaisi pelaamaan, toivoa sopii kun salama merkki keulassa
Odotellessa voisi katkaista johtosarjan ja sijoittaa ohjainlaitteen vähän kauemmas moottorin kuumuudesta ja tärinästä..
Kannattaako ja mitä pitäis ottaa huomioon?
VW golf 4motion -00
S124 300TDT 4MATIC -89
w124 230E "AMG" -87
toyota camry 2.0gli sv21
S124 300TDT 4MATIC -89
w124 230E "AMG" -87
toyota camry 2.0gli sv21