
http://www.motorauthority.com/news/1091 ... ?fbfanpage
Ne äärettömän rumat ajovalot (ei niin pahat valkoisessa värissä, mikä oli yksi ostokriteereistä) olisi itse vielä voinnut sulattaa jotenkin, mutta kun sisustan yleisvaikutelma on sitä luokkaa että kiia-kuskitkin nauraa niin ei tarvinut itse edes harkita ko. mallia silloin kun auton vaihto oli ajankohtainenEldorado kirjoitti:mutta kun ei oikein pääse sinuiksi tuon ulkonäön ja sisustuksen kanssa.
Ei kannatakkaan tuon nelosen kanssa päästä sinuiksi. Harmittaa vaan kun ketju katkeaa. Kutosen mukana saa dymanic driven, on mukava varuste.Eldorado kirjoitti:Tulipa istuttua työreissu yhteistyökumppanin E61:n kyydissä, täytyy todeta että mukavaa kyytiä tarjoaa, ZF:n loota vaihtaa huomaamattomasti ja 520d:n suorituskykykin riittää normaaliliikenteessä mainiosti. Toki itse diggaisin enemmän rivikuutosta mutta kyllä tuo nelonen menee omistajan mukaan todella vähällä sopalla (5,5 litraa sekalaisessa matka-ajopainotteisessa ajossa).
Hintakaan ei noissa ole enää ihan mahdottoman kova, mutta kun ei oikein pääse sinuiksi tuon ulkonäön ja sisustuksen kanssa.
Kyseessä siis aktiivinen kallistelunvaimennusjärjestelmä:nix0n kirjoitti: Kutosen mukana saa dymanic driven, on mukava varuste.
Juurikin tuo. Ei voi muuta kuin kehua järjestelmää.Laaksonen kirjoitti:Kyseessä siis aktiivinen kallistelunvaimennusjärjestelmä:nix0n kirjoitti: Kutosen mukana saa dymanic driven, on mukava varuste.
http://www.bmw.fi/fi/fi/insights/techno ... drive.html
120-220 väli näkyy taittuvan 17 sVensku_ kirjoitti:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc[/youtube]
Jestas toi kiertää paljo commonrailiksi, noin niinku tehtaalta tulleeksi varsinkin.
Ei tarvitse kutoskonetta, minulla on tuo kutonen E60 mallissa ja aika turha... 518d on kyllä ehkä viisain ostos tällä hetkellä. Teho riittää kaikissa tilanteissa. Itse otin ainoastaan siksi kutoskoneisen että luulin neloskoneisen kyykkäävän X-driven kanssa mutta tämäkin oli harhaluulo....toinen ehkä vähäisempi syy oli nokkaketjuongelmat neloskoneissa. Mitä tulee siihen ainaiseen "ne kutosen murinat"...kysyn vaan mitkä murinat, helvetinmoinen raksuttaja tuo on....tuossa videollakin kun kuuntelee M550d ääniä tulee traktori mieleen.Eldorado kirjoitti:Tulipa istuttua työreissu yhteistyökumppanin E61:n kyydissä, täytyy todeta että mukavaa kyytiä tarjoaa, ZF:n loota vaihtaa huomaamattomasti ja 520d:n suorituskykykin riittää normaaliliikenteessä mainiosti. Toki itse diggaisin enemmän rivikuutosta mutta kyllä tuo nelonen menee omistajan mukaan todella vähällä sopalla (5,5 litraa sekalaisessa matka-ajopainotteisessa ajossa).
Hintakaan ei noissa ole enää ihan mahdottoman kova, mutta kun ei oikein pääse sinuiksi tuon ulkonäön ja sisustuksen kanssa.
No pitänee sitten hommata se kutvonen pesnaversiona niin ei raksuta, sellainen silkinpehmeä humina vaan käy...todellauupunut kirjoitti:Mitä tulee siihen ainaiseen "ne kutosen murinat"...kysyn vaan mitkä murinat, helvetinmoinen raksuttaja tuo on...
Siksi koska ne tehot ei oikeasti riitä.todellauupunut kirjoitti:Ei tarvitse kutoskonetta, minulla on tuo kutonen E60 mallissa ja aika turha... 518d on kyllä ehkä viisain ostos tällä hetkellä. Teho riittää kaikissa tilanteissa. Itse otin ainoastaan siksi kutoskoneisen että luulin neloskoneisen kyykkäävän X-driven kanssa mutta tämäkin oli harhaluulo....toinen ehkä vähäisempi syy oli nokkaketjuongelmat neloskoneissa. Mitä tulee siihen ainaiseen "ne kutosen murinat"...kysyn vaan mitkä murinat, helvetinmoinen raksuttaja tuo on....tuossa videollakin kun kuuntelee M550d ääniä tulee traktori mieleen.Eldorado kirjoitti:Tulipa istuttua työreissu yhteistyökumppanin E61:n kyydissä, täytyy todeta että mukavaa kyytiä tarjoaa, ZF:n loota vaihtaa huomaamattomasti ja 520d:n suorituskykykin riittää normaaliliikenteessä mainiosti. Toki itse diggaisin enemmän rivikuutosta mutta kyllä tuo nelonen menee omistajan mukaan todella vähällä sopalla (5,5 litraa sekalaisessa matka-ajopainotteisessa ajossa).
Hintakaan ei noissa ole enää ihan mahdottoman kova, mutta kun ei oikein pääse sinuiksi tuon ulkonäön ja sisustuksen kanssa.
.
...joista ensimmäinen tässä:Laaksonen kirjoitti:BMW:ltä tulossa 12 () etuvetomallia:
http://www.edmunds.com/car-news/bmw-pla ... odels.html