Jos oli niin mistä näitä saa poisteltua?

Säädettäviä camber-tankoja ei tainnut kuitenkaan olla, ainakaan laillisessa formaatissa?
En hoksannut pihassa eli en päässyt "kyyläämään"epk kirjoitti:Mulla on ne eikä oo camber ollut ongelma, ~ -2.5 joka nurkassa, kaaresta napaan 30.5 cm
sonikki kirjoitti:Onko tämä nyt tarkoituksenmukainen pultti ja onko tuolla vm:llä ja moottorilla väliä?
Jos näin niin miten tuo poikkeaa alkuperäisestä pultista?
JepJulli kirjoitti:Olisi W211 pyöräkulmien säätö kohta edessä kun saan vielä sisemmät raidetangot ja etummaiset alatukivarret vaihdettua. Ulommat raidetangot ja muuta pientä jo vaihdettu.
Onko tosiaan niin, että cambereita ja castereita ei saa vakiona säädettyä vaan pitää hommata erikseen nuo säätöpultit?
Kiitokset tiedosta. Ja säätöpultteja tarvitaan ilmeisesti 2 kpl camberille ja 2 kpl casterille?jolle kirjoitti:JepJulli kirjoitti:Olisi W211 pyöräkulmien säätö kohta edessä kun saan vielä sisemmät raidetangot ja etummaiset alatukivarret vaihdettua. Ulommat raidetangot ja muuta pientä jo vaihdettu.
Onko tosiaan niin, että cambereita ja castereita ei saa vakiona säädettyä vaan pitää hommata erikseen nuo säätöpultit?