® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
"Alijaos linttaanpoljetuille, rumille, ja ruosteisille kulkineille joissa mahdolliset narinahelat tekevät juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje."
Ihan ensimmäisellä sivulla on linttaklupin säännöt ja tämän(kin)hetkinen klupin hallitus:
viewtopic.php?t=13768&highlight=
"Ehdotelma määritelmästä ja säännöistä ohessa: Alijaosto linttaanpoljetuille rumille ja ruosteisille tähtikeuloille joissa narinahelat tekee juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje.
Tässä kiteytyy peruskäyttömersun olemus, ainakin sille omistajaryhmälle jonka tahtotilana on käyttää mersuaan mahdollisimman varmaan siirtymiseen paikasta toiseen, ja statusarvo lähinnä hymyilyttää.
Autoa pestään jos on pakko, mutta lähinnä käytännön pakosta. Kiillon syvyys ei välttämättä ole se parametri jota haetaan, tosin joskus häikäisylle ei vaan mahda mitään nocando
Kuitenkaan liian tarkasti rajaamatta, kyllä tosilintatkin mukaan sopivat.
Lisäksi tähän kirjattakoon myös Väyrystenvähättelemättömyysmomentti: Väyryset ovat yhtä tasa-arvoisia jäsenehdokkaita kuin muutkin ajoneuvokannan edustajat. Ainoastaan satakakskolmosia suositaan epäreilusti."
LähetäLähetetty: 20.6.2007 15:28 Viestin aihe: ® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta? Vastaa lainaamalla viestiä Back to top
Alijaos linttaanpoljetuille, rumille, ja ruosteisille kulkineille joissa mahdolliset narinahelat tekevät juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje.
Jaoksella on tässä vaiheessa yli sadanviidenkymmenen nimettömänä pysyttelevän nimen (?) kannattajalista contract, sekä nimettynä vastuuhenkilönä Tomaatti II.
Toiminnan on siunannut ja siten jaoksen suojelijana toimii Mesen OffTopikin Edesmennyt Keisari HVM
Mesen seuratunnus on ® Mesen linttaklubi
Selventävänä lisätekstinä tuon lisäksi voi käyttää vaikka seuraavia:
-Kuluttaa muttei kulje
-Helan narinaa jo toisessa polvessa
-Mattapinta ei häikäise
-Ei kolo komiassa, jossei reikä resusessa
-Perille vie ja tyylillä
-Ruma mutta osamaksulla
Linttaklubia hallinnoi VT. Sopankeittäjän lisäksi johtoryhmä Johtoryhmän oikeuksiin kuuluu jäsenyyden myöntämisen lisäksi myös aateleiden ehdottaminen ja säännöstönmukaisuustarkistus
Tämän lisäksi heillä on Linttaklubin nimenkirjoitusoikeus sekä toimivalta klubin nimissä. VT. Sopankeittäjällä on kuitenkin Vito-oikeus asioihin, mikäli tarvis vaatii
Johtoryhmä koostuu tässä vaiheessa seuraavista henkilöistä:
Maastolinttajaoksen jaospäällikkö Nehe
Kilpa-, ja revittelylinttaosaston ylipäällikkö Pega
Raskaan linttakaluston ylijohtaja Kimmo Koo
Talouspäällikkö ja mopediasioiden erikoislinttailija Sampo N. EVP
Teiden Etanoiden Jaospäällikkö pupetti
Puu-, ja metallipääjohtaja jerrij EVP
Romunkeräyksen ja -kauppaamisen osastonylijohtaja eseestie
Missiostamme allekirjoittaneella ei ole harmainta hajua, visiosta vielä vähemmän. nocando
Strategiaa emme tarvitse, taktiikka riittää kuningasajatus
Hallintomalli on näennäinen demokratia ja perustuskokous pöytäkirjoineen on allaolevassa topikissa. contract Harrastamme myös Venäläisiä vaaleja Shocked
Alijaoksen skooppi ei ole lasikuitua tai alumiinia, korkeintaan pakkelia.
Ehdotelma määritelmästä ja säännöistä ohessa: Alijaosto linttaanpoljetuille rumille ja ruosteisille tähtikeuloille joissa narinahelat tekee juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje.
Tässä kiteytyy peruskäyttömersun olemus, ainakin sille omistajaryhmälle jonka tahtotilana on käyttää mersuaan mahdollisimman varmaan siirtymiseen paikasta toiseen, ja statusarvo lähinnä hymyilyttää.
Autoa pestään jos on pakko, mutta lähinnä käytännön pakosta. Kiillon syvyys ei välttämättä ole se parametri jota haetaan, tosin joskus häikäisylle ei vaan mahda mitään nocando
Kuitenkaan liian tarkasti rajaamatta, kyllä tosilintatkin mukaan sopivat.
Lisäksi tähän kirjattakoon myös Väyrystenvähättelemättömyysmomentti: Väyryset ovat yhtä tasa-arvoisia jäsenehdokkaita kuin muutkin ajoneuvokannan edustajat. Ainoastaan satakakskolmosia suositaan epäreilusti. niinpä niin
Kannattajajäseneksi pääsyn kriteerinä on oma ilmoitus linttamyötämielisyydestä, ja vähintään OffFokus-tasoinen kuvallinen todiste osoittamaan linttamyötämielisyyttä. Jäseneksi voidaan kuitenkin hyväksyä myös ilman kuvallista todistetta jos on osoittaa Fordson Majour-tyyppinen este kuvan esillepanoon. Jäseneksipääsystä tiedoitetaan liittämällä nimi allaolevaan jäsenlistaan.
Jäsenyyden edut ovat välittömästi käytössäsi:
-Saat käyttää "® Mesen linttaklubi" seuratunnusta allekirjoituksessasi
-Voit jättää viikottaisen vahaussession väliin ilman tunnontuskia
-Vertaistukea irtoaa etenkin muilta linttamiehiltä, ja olemme myös mukana mese.fi:n 23.5h:n päivystysringissä.*
-Polttoaineesta saat tankkia kohden lähes euron alennuksen!**
*Klo 03:15 ja 03:45 välillä näyttäisi joskus olevan tilanteita että kukaan ei ole päivystämässä foorumilla
**Edun saaminen edellyttää että jätät tankin vähintään litran verran vajaaksi tankatessasi
Klubista eroaminen tapahtuu toimittamalla YV:llä allekirjoittaneelle pyyntö poistaa nimi listalta. On tosin mahdollista että joudumme teloittamaan eroajat esimerkin vuoksi mutta jos niin käy, niin siinä ei ole mitään henkilökohtaista contract
Lisäksi jos joko jäsenhakemukseensa liittää, tahi myöhemmin esittää konkreettista todistusaineistoa mieluiten kuvien kautta todennettuna jäsenkriteeristön ehtojen täyttymisestä, ja vähintään yksi jo statuksen omaava whisper tai kaksi perustason jäsentä kivellä päähänritsa puoltaa, niin jäsenarvo korotetaan Lintta-Aateliksi Shocked Tähän vielä tarkentava klausuuri, puolloksi kelpaa vain nimimerkin erittelevä puoltoviesti, yleisviittaukset ryhmään tai edelliseen viestiin eivät kelpaa.
Ettei kuitenkaan homma menisi hyvävelipelleilyksi, niin esitetty nimierkin laillisessa omistuksessa, tahi muuten pysyväiskäytössä oleva ajoneuvo on kaikkien allalueteltujen definitiivisten kriteerien mukainen, ja tulisi täyttää myös jokin kvantitatiivisen kriteerin. ope
Poikkeusmomentti definitiivisen kriteeristön täyttymiseen: Mikäli ajoneuvon ikä ei täytä asetettua rajaa mutta vähintään kaksi kolmasosaa definitiivisen kriteeristön vaatimuksista täyttyy, voidaan aatelius myöntää niin kutsutulla vahvistetulla suosittelukäytännöllä, jossa vähintään yksi aatelisjäsen kuningasajatus ja kaksi muuta määrittelemätöntä jäsentä kivellä päähän ritsa suosittaa aatelointia.
Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
-On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän pappa
Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto pidu ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää. acavallo
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat.
Ylläoleviin perusteisiin vedoten EN näe että yamatecin "lintta" on vielä mikään LINTTA, se on ulkonäöllisestikkin vasta tulemassa esiasteiselle tasolle LINTTAmaisuuden lyhyehköllä tiellä.
Näin kevään tullen on hyvin moni taas liikkeellä käyttäen VÄÄRIN "lintta" nimitystä kulkineestaan.
AITO LINTTA kun on ruosteinen, nariseva, suht likaisen harmatavalla pinnalla varustettu josta paistaa harmahtavan pinnan alta paikkapaikoin esiin kulkineen oma väri, toki pesun jälkeen on omistajan/haltijan ilme sanoinkuvaamattoman hämmästynyt ja kysyessä syytä moiseen on vastauksena:....en muistanutkaan/tiennytkään että se on tuon värinen.
Ruosteet ja muut kulkineen TIELIIKENTEESEEN hyväksytysti vaikuttavat asiat on kuitenkin PAKKO olla sellaiset että viranomaisten halutessa tutkia kulkinetta on sen kunto oltava sellainen ettei siitä seuraa sen kummempia sanktioita kuljettajalle/omistajalle/haltijalle, eli on täytettävä katsastusmääräykset niiltä osin että kulkinen on laillisesti tieliikenteeseen katsastettu, mitään ns peltoautoja ei voida hyväksyä linttaklubiin, ne ovat erikseen ja ovat jo saavuttaneet linttaeläkeiän ja omaavat näinollen täysjäsenyyden ilman sen kummempia esittelyitä, ne esittelyt voi jokainen käydä katsomassa jonkun pellon tms paikan lähettyviltä.
Kevään nyt alkaessa on kriteeritkin taas otettava käyttöön ja liian kiiltäviä ja siistejä, myös läheltä katsottuna, ei voida ilman hyviä perusteluita taaskaan hyväksyä, eikä sellaisia missä on jo pelastusoperaatiot aloitettu.
Linttaklubin jäsenyys kohdistuu lähinnä mersuihin, mutta ei ole pois suljettu etteikö myös muun merkkiset saisi statusleimaa, ja kun sen linttastatuksen saa niin se on myös henkilökohtainen eli ei tarvitse toiste jäsenyyttä anoa, paitsi jos kulkine ei enään täytä kriteerejä.
Ylintä klubin päätäntävaltaa käyttää itseoikeutetusti ja diktaattorimaisesti jäsen: JOVIHAVA, hänen päätöksistään kun ei voi valittaa minkään valtakunnan tai maan korruptoituneelle hallitukselle tai sen jäsenelle, eikä näin ollen myöskään mesen hallitukselle.
Ylimmän päätäntävallan alaisia ovat sitten ne henkilöt jotka ovat valittuina ko tehtäviin, mutta myös muiden kuin kanojen kotkotuksia kuunnellaan ja vain väyrysiä sekä W123:sia suositaan epäreilusti.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
-
- Viestit: 25
- Liittynyt: 14.9.2011 17:24
Mietin vähä aikaa et kehtaako näin hyväkuntosen auton kans hakee linttaklubii mut yritetää nyt sit.
-Ambulanssipaperit, istuimien lukumäärä 1
Mittari pysähtunyt 713tkm.
Ruostetta on vähän ehtinyt kertymään 88 vuodesta.
Kattoluukku jumittunut kuvan mukaseen kohtaan.
Kaipa tossa muutaki sanomista on, en vaa muista tähä hätää.
-Ambulanssipaperit, istuimien lukumäärä 1
Mittari pysähtunyt 713tkm.
Ruostetta on vähän ehtinyt kertymään 88 vuodesta.
Kattoluukku jumittunut kuvan mukaseen kohtaan.
Kaipa tossa muutaki sanomista on, en vaa muista tähä hätää.
Kyllä, vielä kun saa tietää saako tulla vielä ajella vai onko jo seisomassa745 kirjoitti:No nyt on
Täältä ehdoton puolto On se niin komian linttamainen
Tuokaan oikiastaan tarvii leimalle kun avaruusteippiä, pikkisen pakkelia teippien päälle ja väriä, ja eikun meno jatkuu
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
-
- Viestit: 25
- Liittynyt: 14.9.2011 17:24
-
- Viestit: 25
- Liittynyt: 14.9.2011 17:24
-
- Viestit: 25
- Liittynyt: 14.9.2011 17:24
-
- Viestit: 25
- Liittynyt: 14.9.2011 17:24
Jos pääset nosturille tai vähä paremmalle hollille tutkiin niin nappaappa kuvaa pohjasta, hitsaussauma pystyyn keskeltä helmaa viittaa siihen että tuo on niitä muunnoksia että peräpää on vaihettu toisesta autosta.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Sanoisin että ilman kuvaakin melko varmasti tehty kahdesta autosta:
Edit; osaan kuvitella poliisisedän ilmeen kun vaihtaa tuon kuvien lokasuojan katsastuksen jälkeen takaisin paikalleen ja sattuu johonkin urasyvyys-valvontaiskuun ajamaan ihmeteltäväksi
Nyt on kyllä oikein kunnon lintta tuo pelivakiosäätäjä kirjoitti:-Ambulanssipaperit,
Edit; osaan kuvitella poliisisedän ilmeen kun vaihtaa tuon kuvien lokasuojan katsastuksen jälkeen takaisin paikalleen ja sattuu johonkin urasyvyys-valvontaiskuun ajamaan ihmeteltäväksi
wiimax.fi
Samaa minäkin ksttelin, mutta kuvat saattaa valehella.745 kirjoitti:Miusta tuos helmassa on kolme saumaa, taitaa olla ihan perinteinen päälehitsattu peltipaikka
Ylhäältä laskien 8 kuvassa ei näy kylläkään mitään ylimääräistä saumaa, ja näkyy se kun nostelee takamattoja ylemmäs, jos on 2 yhteen naitettu, ja pohjassa näkyy jäljet, kardaanitunnelin kohilla se taitaa parhaiten näkyä, parikin kertaa käyny kattomassa sellasia, ja yhden kohdalla vieläki ihmetyttää että se saanu taaskin vuoden ajoaikaa, kun viimeks tänäaamuna oli mun edellä liikennevaloissa, ei se ny ihan nui lintta vielä ole, mutta ei kyllä kaukanakaan, ja eläkkeellä oleva yrittäjä sillä ajelee, sen tiedän ettei ole 2 vuoden aikana ees öljyjä vaihtanu eikä yhtään suodinta, renkaat se ukko kävi multa viimekesänä ostamassa......siis talviset, nyppi niistä nastat pois ja sen jälkehen ei oo niihin muutako ilmaa lisänny.
Aikoo kuulemma ajella mersulla kunnes joko sammuu kesken ajon tai ei saa vuoden kestävää ajoaikaa, mitään muuta kun tankata ei meinaa sille tehä, nappasen kuvan kunhan saan toimivan kameran ja näen ukon jossakin ajelevan, sekin yksilö on pakuks rekisteröity, eikä sitä myy......ennenko hajoaa tai ei saa leimaa siihen...eikä meinaa liittyä meseläisiin, vaikka on meruillu jo noin 40 vuotta ekaks taksissa sitten oman kiinteistöfirman puitteissa.
Täällä se vaasassa liikuskelee, saman värinen.......ainakin läheltä katottuna on, tosin ei ole sitäkään pesty viimeiseen pariin vuoteen mistään kohden.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Laitanpa tuon kesäwankkurin Anomuksen
Tämä reikä on katossa saranan kohilla
Tasonsäätö hajos viikolla pumppusta ei tuu paineita perään siitä perän korkeus
Sepittäjä laitto pari "pikku paikka pohjaan"
Tämä reikä on katossa saranan kohilla
Tasonsäätö hajos viikolla pumppusta ei tuu paineita perään siitä perän korkeus
Sepittäjä laitto pari "pikku paikka pohjaan"
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Minunki mielestä on mut täytyyhän se ilmottaa arvon hallitukselle745 kirjoitti:Eikös tämän mukaan wankkuri oo selvä tapausToveri jokiahven kirjoitti:Ainoastaan satakakskolmosia suositaan epäreilusti.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Kyllä se on lintta statuksen saanu jo ennen kuin hotarin pihaan tulihotari kirjoitti:Minunki mielestä on mut täytyyhän se ilmottaa arvon hallitukselle745 kirjoitti:Eikös tämän mukaan wankkuri oo selvä tapausToveri jokiahven kirjoitti:Ainoastaan satakakskolmosia suositaan epäreilusti.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
-
- Viestit: 25
- Liittynyt: 14.9.2011 17:24
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi