Hieman on märkyyttä pohjapanssarin päällä.Taisi olla edellinen öljy vahvempaa,kun pysyi paremmin sisällä,vaikka hieman vuotoa silloinkin.
Auto siis e250d vapari.Epäilen itse öljypohjantiivistettä,mutta vois kyllä tulla kampuran stefastakin.Kumpi on yleisempi vuotokohta näissä?
Onko paha vaihtaa stefa?
w124 öljyvuoto
w124 öljyvuoto
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w124 öljyvuoto
Taitaa kallistua stefaan tuo vuoto. Täytyy vaihtaa se.Tarvitaanko remontissa mitään muuta,ettö olis osat valmiina?
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
-
- Viestit: 311
- Liittynyt: 05.11.2011 12:09
- Paikkakunta: kerava(nivalasta)
veikkaisin tuota stefaa.pariin autoon on tullu vaihettua se.tuli korvaava stefa eli siirtyi vähä erikohtaan,mutta se oli syöny uran mulla ainaski siihen laippaan.vaihoin sen laipan siihen niin asettu.
http://www.merteil.fi/verkkokauppa/client/view/957/6/16
muistaakseni oli kl:llä halavempi mutta en nyt löytäny sitä niitten sivulta
http://www.merteil.fi/verkkokauppa/client/view/957/6/16
muistaakseni oli kl:llä halavempi mutta en nyt löytäny sitä niitten sivulta
mercedes benz 203 200 cdi farmari -05
ford mustang ht 351 cleaveland -66
ford taunus coupe -76 (ikuisuusprojekti)
suzuki intruder 1400 -92
ex:124 300 tdt
ex:124 200 d
ex:201 200 d
ford mustang ht 351 cleaveland -66
ford taunus coupe -76 (ikuisuusprojekti)
suzuki intruder 1400 -92
ex:124 300 tdt
ex:124 200 d
ex:201 200 d
OM601-603 koneisiin saa tiivistettä öljypohjaan ko sattu silmään muuta selatessa.
Tossa vasta tein itte kyseisen stefan vaihon. Ite otin syylärin pois eestä mutten tiiä tartteeko sitäkää ottaa välttämättä. Muutako flekti ja tuulitunneli pois, laturinremmin pois ja kuusiokolo pultit auki hihnapyörästä, sitte keskimutteri auki. Ite laitoin avaimen lattiaa vasten ja startillä pyöräytin sen auki. Lähtipä nätisti.
Kasatessa vanhalla laturinremmillä jumitin vesipumppuun/laturiin sen hihnapyörän ja jatkolla vetäsin pultin kiinni samaan kuin se oli. Sen merkkasin ennen purkamista miten tiukalla oli.
Tossa vasta tein itte kyseisen stefan vaihon. Ite otin syylärin pois eestä mutten tiiä tartteeko sitäkää ottaa välttämättä. Muutako flekti ja tuulitunneli pois, laturinremmin pois ja kuusiokolo pultit auki hihnapyörästä, sitte keskimutteri auki. Ite laitoin avaimen lattiaa vasten ja startillä pyöräytin sen auki. Lähtipä nätisti.
Kasatessa vanhalla laturinremmillä jumitin vesipumppuun/laturiin sen hihnapyörän ja jatkolla vetäsin pultin kiinni samaan kuin se oli. Sen merkkasin ennen purkamista miten tiukalla oli.
E46 330D & E46 328i