W 210 Kombi 430 hihnasta puolet jäljellä, uusi hihna kädessä, mutta minkälainen jekku siinä kiristimessä on. keskellä pyörää joku torxi ja 15 mmm ilmeisesti lukkomutu?
Jousi helkutin jäykkä, onko joku tappilukitus asennuksen aikana vai mikä?
saisko pikaisia ohjeita.
Moniurahihnan vaihto
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1360
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Siitä torxkannasta avaimen kanssa väännät kiristimen löysälle, otat hihnan pois kiristimeltä ja lasket kiristimen varovasti vapaaksi. Sitten vanha hihna hemmettiin ja uusi paikalleen ja viimeiseksi käännät taas avaimen kanssa kiristimen ylös ja pujotat hihnan kiristinpyörän päälle.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
S212.201
S203.246
Ex.
X204.984
S210.261
S202.078
Nyk.
S212.201
S203.246
Ex.
X204.984
S210.261
S202.078
Uudemman mallisissa kiristimissä on sitten valettu 17-millinen kuusiopala kiristimen runkoon. Siitä voi sitten vääntää kiristimen löysälle. Kiristimen voi lukita 5 mm tapilla, kun hihna on löysytettu. Tappi on kiristimen alapuolella.
Paljon näppärämpi systeemi kuin edellisissä M102:ssa ja M104:ssä.
t.
Risto
Paljon näppärämpi systeemi kuin edellisissä M102:ssa ja M104:ssä.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)