w 212 laatussa paljon parantamista!

T.S
Viestit: 83
Liittynyt: 31.10.2010 6:58

w 212 laatussa paljon parantamista!

Viesti Kirjoittaja T.S »

Nyt menossa kolmas 212, tällä kertaa 250CDI vm.2011 ihan loppuvuotinen avantgarde. Etupenkin kerni halkeaa ja lohkeaa, muutamissa yksilöissä on koko penkin runko pettänyt ja istuin on kun vessanpytty.Moottorin merkki valot syttyy ja auto nilkutus tilaan, 2krt 3vk sisään.. Toki valo on korjattu ja vika paljastunut johtosarjan liitoksista jotka temppuilee. Maalipinta autoissa on ohut ja kiven iskeytymiä tulee tosi helposti. Paljon ajetuissa takseissa huomaa kuinka keula on kiilloton ja harmahtava kun maali/lakka kuluu pois. Omani on olleet alle 200 th ajettuja. Ei pitäisi Mersulle olla liikaa kilsoja, etenkin kun kaikki huollot tehty ajallaan vehossa. Lämmityslaitteen puhallin oli kanssa edellisessä ongelmallinen, ei välillä käynnistynyt kuin nyrkkiä näyttämällä. Sen on pakko kostealla kelillä ja pakkasessa toimia koska etenkin tuulilasi huurtuu tosi helposti, eikä auta jos pakkasta yli 15 ja neljä henkeä kyydissä kulmat jäätyy vaikka puhallus olisi täysillä. Autossa ei laatu ja hinta kohtaa.
Aiemmasta (vm.2009 )hajosi myös kaasuläppä kotelo. Vikoja riittää...
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1270
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Osta dacia
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Mielenkiintoisia havaintoja. Tulee ihan tuo pihalla seisova pösö mieleen.

Miltä on autot tuntuneet ajoltaan? Ovatko erityisellä taksialustalla?
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
karvine
Teräshermo
Viestit: 785
Liittynyt: 29.9.2005 23:23

Viesti Kirjoittaja karvine »

Taksialusta? Ei kait näihin ole semmoista saanut aikoihin?
T.S
Viestit: 83
Liittynyt: 31.10.2010 6:58

Viesti Kirjoittaja T.S »

markoala kirjoitti:Osta dacia
jMersu kilpailee siis nykyisin Dacia luokassa ,varteen otettava ehdotus.
T.S
Viestit: 83
Liittynyt: 31.10.2010 6:58

Viesti Kirjoittaja T.S »

karvine kirjoitti:Taksialusta? Ei kait näihin ole semmoista saanut aikoihin?
en ole kuullut pitkään aikaan niistä, 123 ja 124 koreissa ainakin löytyi ko. Versiot.
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

T.S kirjoitti:Mersu kilpailee siis nykyisin Dacia luokassa ,varteen otettava ehdotus.
Daciakin taitaa olla laadultaan ja kestävyydeltään parempaa luokkaa. Ei kai tuo nyt enää mikään yllätys pitäisi olla että MB:n laatu laahaa lähes mutasarjassa varsinkin jos autojen hintataso otetaan huomioon. Näinhän se on ollut jo väyrysen ajoista lähtien eikä kovin mainittavaa parantumista ole tapahtunut vieläkään. Pääjohtaja Dieter Zetsche julisti laadun osalta tapahtuneen ryhtiliikettä 2000-luvun loppupuolella mutta tulokset ovat olleet laihanpuoleisia. Kiusallisia elektroniikkavikoja, tiettyjen osien ja suunnittelukokonaisuuksien heikkoa kestoa, tiivisteiden vuotamista, heikkoa korroosionsietoa, osien viimeistelyn puutteita jne.

Tosin MB:n puolustukseksi voidaan sanoa ettei kilpailevilla ns. premium-merkeilläkään ihan putkeen ole mennyt, mutta kokonaisuutena MB tuntuu edelleenkin olevan laadullisesti tämän porukan hännillä.

Syitä voi hakea tietysti kustannussäästöistä ja kiireestä pukata uutta ja ihmeellistä tekniikkaa markkinoille liian vähäisellä testauksella jolloin kuluttajat toimivat testaajina. Ja sitä tulostakin pitäisi tehdä aina vain enemmän. Mutta samat markkinataloudelliset reunaehdot ne ovat muillakin merkeillä.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
T.S
Viestit: 83
Liittynyt: 31.10.2010 6:58

Viesti Kirjoittaja T.S »

Joo olin kernin halkeilusta yhteydessä liikkeeseen, myyjä kehoitti ottamasn yhteyttä huoltoon. Selvisi että homma oli tiedossa jo entisen omistajan aikana ja lupa vaihtaa verhoilu oli saatu tehtaalta, no entinen omistaja ei ollut tullut korjaukseen ja homma oli silloin jäänyt tekemättä. Enää ei löydy maksajaa, marraskuussa sovituun asiaan. Takuuasioista vastaava pesi tietty kätensä asiasta, ja käski ensi kerralla tutkimaan tarkemmin mitä ostaa! No laitoin asiasta reklamaatioita johtoportaaseen katsotaan mitä vastaavat. Verhoilun puhki menot käsitellään kuulemma jo takuuaikana erikseen, eikä takuu välttämättä koske niitä, nehän ovat ns. kuluvia osia mersun kohdalla vieläpä erittäin nopeasti kuluvia! The best or nothing, alkaa olla jo huono vitsi. Tuota nothingia on jo tarjottu, bestiä odotellessa.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Saako kysyä että miksi 3. auto ko. mallia menossa jos on kerta noin täyttä paskaa? :D
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
T.S
Viestit: 83
Liittynyt: 31.10.2010 6:58

Viesti Kirjoittaja T.S »

Hyvä kysymys. Ei auto kuitenkaan täyttä paskaa ole, paljon on hyvääkin. Laatu ei kuitenkaan ole yhtä hyvää kuin ennen oli.Ei kerni penkin halkeama tietenkään tee koko autosta paskaa, kuvaa vain laatu tason laskua hyvin. Kilpailijoilla on myös ongelmia. Olen kyllä miettinyt mikä olisi hyvä vaihtoehto, Dacia ei vielä ole ollut vaihtoehto:) Audilla on ollut ongelmia vaihteiston ja koneenkin kanssa, Volvo..hmm.. arvo laskee , eikä autot ole jotenkin kiinnostaneet kun takaveto poistui.. ehkä Bmw? Vaikea sanoa :)
Mennäänkö ojasta allikkoon?
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1937
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

On näissä mersuissa paljon vakavampiakin vikoja (kalliimpia korjata) kuin tuossa yllä listatut mutta tuo kuulostaa oudolta jos ne puolikeinonahat (kokonaan keinonahkaa mutta puolet penkistä kangasta) on uudemmissakin 212-korisissa samoja kuin alkupäässä. Noita kun on takuuna ja goodwillina korvattu niin olisi luullut tehtaan vaihtavan materiaalin kunnolliseen.

Sama ongelmahan vaivaa 204:n puolinahkoja. Mitenkäs ne "kokokernit", MBtex vai mikä se nykyään on, onko yhtä heikkoa materiaalia?

Menihän ne 123:n ja 124:n kangaspenkitkin risaksi sadassa tonnissa mutta näitä kermejä näkee rikkinäisinä jo 50 - 60 tkm ajetuissa.
T.S
Viestit: 83
Liittynyt: 31.10.2010 6:58

Viesti Kirjoittaja T.S »

On toki isompiakin ongelmia, tarkoitatko jakoketju ja vesipumppu proplemia vai suutin ongelmaa joka lienee jo korjattu ja kuopattu?
Minusta on hyvä sanoa jos on ongelmaa, ei asiat hyssyttämällä korjaannu.
Juukes
aktiivimeseläinen
Viestit: 1068
Liittynyt: 05.11.2010 10:06
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Juukes »

Tämä on varmasti sopiva paikka laittaa noottia muidenkin uudehkojen mersujen laadun heikkouksista?
Muutaman kerran ajellu olisko 2008 420GL:llä, muuten mukava auto mutta ratissa on jotaki ihmeellistä kumimaista materiaalia jonka saa höyhenen kevyesti rapsuttamalla pois?? Minuahan tuo ei yhtään haittaa ku ei ole oma mutta ihmetystä kyllä aiheuttaa että voiko tuon luokan autossa olla tuommosia vinkeitä :lol:
Entisiä:

190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet

Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi

Harrasteet:

Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

T.S kirjoitti:
karvine kirjoitti:Taksialusta? Ei kait näihin ole semmoista saanut aikoihin?
en ole kuullut pitkään aikaan niistä, 123 ja 124 koreissa ainakin löytyi ko. Versiot.
Khyyllä taxialustaa löytyy edelleen....isäukko nimittäin osti viimeisiä uusia W212:sia ennen faceliftiä, kun halavalla sai ja nimenomaan taxi alustalla :!: (toki taxivarusteinen muutenkin)
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Hemingway
Mr. Alipaine
Viestit: 384
Liittynyt: 08.10.2005 13:46

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

55tkm olen ajanut tuolla 211-korilla, 530tkm nyt mittarissa.

Laadukkaimmalta mersulta tuo tuntuu mitä olen omistanut, sisusta ehjä, nitinöitä ei ollenkaan, kyyti hyvää. Pakkasesta ei välitä ollenkaan.

W124 kuluneemman oloinen tuossa pihalla vaikkei se ole romu missään tapauksessa, ehjä yksilö. Pakkasaamuna se vaan on niin paljon jäljessä tuota eemeliä..
124.023
karvine
Teräshermo
Viestit: 785
Liittynyt: 29.9.2005 23:23

Viesti Kirjoittaja karvine »

piippu kirjoitti:
T.S kirjoitti:
karvine kirjoitti:Taksialusta? Ei kait näihin ole semmoista saanut aikoihin?
en ole kuullut pitkään aikaan niistä, 123 ja 124 koreissa ainakin löytyi ko. Versiot.
Khyyllä taxialustaa löytyy edelleen....isäukko nimittäin osti viimeisiä uusia W212:sia ennen faceliftiä, kun halavalla sai ja nimenomaan taxi alustalla :!: (toki taxivarusteinen muutenkin)
Mutta mitä tarkoittaa taxialusta? Vahvistettua alustaa? Korotettua ja jäykempää? Avantgardea comfort-alustalla?

Mulle ainakin jäänyt myyjien jutuista sellainen kuva että jouset/iskarit ainakin samoja oli autossa sitten tekniikkapakettia (taksipakettia) tai ei. Eikös ne vaihtoehdot ole Comfort, Avatgarde, AMG ja korkean maavaran jousitus (koodi 482).
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Miltä on autot (212) tuntuneet ajoltaan?
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

T.S kirjoitti:Laatu ei kuitenkaan ole yhtä hyvää kuin ennen oli.
Samaa voi sanoa joka merkistä. Toki Mersu pudonnut korkeammalta puusta koska bemarit ja audit on aina ollut muovisia kopperoita sisustaltaan. Erot huomaa silti edelleen hyvin, itselläkin pyöri E60 bmw mielessä mutta hyppääppä tuollaisen w211 puikoista E60:n ruoriin, eipä liiemmin eroa kiiasta tai huihaista :roll:
T.S kirjoitti:Ei kerni penkin halkeama tietenkään tee koko autosta paskaa, kuvaa vain laatu tason laskua hyvin. Kilpailijoilla on myös ongelmia. Olen kyllä miettinyt mikä olisi hyvä vaihtoehto, Dacia ei vielä ole ollut vaihtoehto:) Audilla on ollut ongelmia vaihteiston ja koneenkin kanssa, Volvo..hmm.. arvo laskee , eikä autot ole jotenkin kiinnostaneet kun takaveto poistui.. ehkä Bmw? Vaikea sanoa :)
Mennäänkö ojasta allikkoon?
Vähän kun luet em. merkkien merkkikohtaisia foorumeita näiden Mersuttomien bmw-fanittajien kirjoitusten sijaan, ketkä viljelevät uskomuksiaan joka toisessa topicissa, huomaat että ei se ole muissakaan leireissä elämä ruusuilla tanssimista. On moottoriin täystuhon tekevää imusarjanläppää ja jakopäätä, lahoavaa vaihteistoa jne. jne. ja kaikki aivan naurettavilla kilometreillä. Mutta hei, lämmittäähän se ehjä penkki varmaankin siinä vaiheessa mieltä :wink:
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29289
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eldorado kirjoitti:Ei kai tuo nyt enää mikään yllätys pitäisi olla että MB:n laatu laahaa lähes mutasarjassa varsinkin jos autojen hintataso otetaan huomioon.
Harmillista kun kaikki eivät ole lukeneet tätä :roll: foorumilta.

http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/ ... 141959/304
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1270
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Minun auto on ollut oikein hyvä. Sehän on jo vanha, peräti neljä ja puoli vuotias. Se ei ole ruosteessa, aina on käynnistynyt ja aina vienyt perille. Ajettukin jo melkein 110 000 km. Olen tyytyväinen. Auto on oikein laadukas.
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

karvine kirjoitti:
piippu kirjoitti:
T.S kirjoitti: en ole kuullut pitkään aikaan niistä, 123 ja 124 koreissa ainakin löytyi ko. Versiot.
Khyyllä taxialustaa löytyy edelleen....isäukko nimittäin osti viimeisiä uusia W212:sia ennen faceliftiä, kun halavalla sai ja nimenomaan taxi alustalla :!: (toki taxivarusteinen muutenkin)
Mutta mitä tarkoittaa taxialusta? Vahvistettua alustaa? Korotettua ja jäykempää? Avantgardea comfort-alustalla?

Mulle ainakin jäänyt myyjien jutuista sellainen kuva että jouset/iskarit ainakin samoja oli autossa sitten tekniikkapakettia (taksipakettia) tai ei. Eikös ne vaihtoehdot ole Comfort, Avatgarde, AMG ja korkean maavaran jousitus (koodi 482).
Avantgarde se auto on muuten, mutta lisävarustekoodilla löytyy erikseen vahvistettu taksi alusta (en nyt tarkkaa sanamuotoa muista, mutta "suomeksi" noin) ja ainakin se on korkeampi kuin vastaava W212:nen vakioalustalla...eli jäykempää jousta on, mutta ajoltaan ihan ok, eikä mikään kivireki/pomppija :roll: Täytyy kaivaa se varustekoodi, kun auton taas joskus näen, mutta muistan myyjän oikein erikseen maininneen kaupantekohetkellä että "tässä on muuten sitten taksi alusta!" Mutta tarkoittikohan sitten vain tuota korkean maavaran jousitusta :nocando:
Viimeksi muokannut piippu, 15.2.2014 0:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Minun auto (W212) täyttää tänä vuonna neljä vuotta. Se on tuorein Mercedes-Benz, mitä minulla on koskaan ollut. Sillä on ajettu noin 300 000 kilometriä ja minusta se tuntuu vieläkin aivan uudelta.

Se on toiminut nyt minulla oloajan (8 kuukautta) täysin moitteitta. Erityisesti olen tykännyt edellisiä malleja paremmasta äänierityksestä, kunnollisista sisätiloista ja mainioista ajo-ominaisuuksista.

Aloittajan viestistä tunnistan pari asiaa: kuljettajan penkin keinonahka päällyste on haljennut ja kostealla tai pakkassäällä ajettaessa tuulilasin yläreuna alkaa herkästi keräämään huurua, jos automaatti-ilmastointia ei manuaalisesti käännä enemmän tuulilasille suuntaavaksi. Tämmöistä manuaalisäädön tarvetta en ole aiemmissa malleissa havainnut.
T.S
Viestit: 83
Liittynyt: 31.10.2010 6:58

Viesti Kirjoittaja T.S »

Niin pienin muutoksin olisi hyvästä saanut erinomaisen. Kun tuo keinonahka ongelma on todettu jo aikoja sitten, ihmettelen miksi tehdas ei ole reagoinut mitenkään asiaan?
Tuo huurtumis ongelma on toinen juttu joka on vaivsnnut jo ensimalleists lähtien (2009),sillekään ei ole tehty mitään, vai eikö sille voi tehdä mitään..
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

sonikki kirjoitti: Samaa voi sanoa joka merkistä. Toki Mersu pudonnut korkeammalta puusta koska bemarit ja audit on aina ollut muovisia kopperoita sisustaltaan. Erot huomaa ....
Just, mb edelleenkin tunkee rumaakin rumempaa "jalopuuta" (pierunkuorenohutta viilua paksulla kiiltolakalla) kojelaudan listoiksi jotta saavat uudenkin auton näyttämään -80 luvun jaggelta. Onhan jagulaari edelleen niin laadussa kuin maineessakin mb:n ainoa kilpailija, varteenotettava.

Vertaukseesi E60/211....211 en edes harkitsisi, ajoltaan valoiltaan ja laadultaan täyttä kuraa E60 verrattuna. Ja kun vilkaisee sisustaa, on E60 jo tältä vuosituhannelta kun 211 on 124:en facelifti.

280/320 cdi koneet kyllä pesevät bimmerin vastaavat minun mielestäni 6-0 jouhevuudessa ja taloudellisuudessa. Kutos Bmw diesel on ääniltään traktorimainen, vähän "kolkon" tuntuinen.
.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

todellauupunut kirjoitti:Ja kun vilkaisee sisustaa, on E60 jo tältä vuosituhannelta kun 211 on 124:en facelifti.
Luulis sitte maistuvan, eikös tuo w124 ole sun lempi auto? :)
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

sonikki kirjoitti:
todellauupunut kirjoitti:Ja kun vilkaisee sisustaa, on E60 jo tältä vuosituhannelta kun 211 on 124:en facelifti.
Luulis sitte maistuvan, eikös tuo w124 ole sun lempi auto? :)
Ei mulla oikeasti ole mitään lankkua vastaan, mutta niitä jotka vielä 2000 luvulla väittää ja räksyttää että se on ainoa oikea auto. Ihan sama kun väittäisi nyky maatalon isännälle että viikate on puimuria parempi....ja niitettävää 1065ha. Lankku oli aikakautensa ykkönen melko varmasti mutta siitä on aikaa kun kasettisoitin oli pop.

Ehkä mulla vaan on jonkin sortin kriittisyys myös niihin autoihin joita olen omistanut ja omistan...kun en ole täydellistä vielä tavannut.

.
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Niin pienin muutoksin olisi hyvästä saanut erinomaisen. Kun tuo keinonahka ongelma on todettu jo aikoja sitten, ihmettelen miksi tehdas ei ole reagoinut mitenkään asiaan?
Tuo menee kaikista puolinahkapenkeistä, perseen koon mukaan about 160-200tkm ajolla. Tosin kannattaako siitäkään meuhkata, jos korjaaminen maksaa 150 eur?
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

cmeli kirjoitti:
Niin pienin muutoksin olisi hyvästä saanut erinomaisen. Kun tuo keinonahka ongelma on todettu jo aikoja sitten, ihmettelen miksi tehdas ei ole reagoinut mitenkään asiaan?
Tuo menee kaikista puolinahkapenkeistä, perseen koon mukaan about 160-200tkm ajolla. Tosin kannattaako siitäkään meuhkata, jos korjaaminen maksaa 150 eur?
Missä tuo korjataan 150 eurolla?

Samalla pitäisi vaihtaa myös istuinlämmitinelementti, joka on myös poikki. Halvin elementti mitä olen saksasta löytänyt, maksoi 100 euroa+toimituskulut.

Kuva
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Ai se on noin päin, no tuskimpa se sen enempää maksaa, juttua oli esim. tässä:

viewtopic.php?t=37126
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1937
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Meissenkeri kirjoitti: Missä tuo korjataan 150 eurolla?

Samalla pitäisi vaihtaa myös istuinlämmitinelementti, joka on myös poikki. Halvin elementti mitä olen saksasta löytänyt, maksoi 100 euroa+toimituskulut.
Tämä ei ollutkaan Avantgarden "puolinahkainen" penkki vaan joku kokonaan keinonahkaa eikö vaan? Taitaa olla samaa materiaalia kuin avantgardessa penkin reunat.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo”