Jos tähän listaisi selviä kysymyksiä:
-Rail paneanturi ja säädin, voiko olla ettei tee painetta tai tunnista sitä?
-Voiko tankissa olevat pumput todeta testerillä toimimattomiksi tai toimiviksi.(Korjaamo ei suostu tekemään mitään ennen kuin suuttimet on tutkittu/vaihdettu)
-Mihin kaikkialle kannattaa vaihtaa O renkaat kuten joskus neuvotaan,ainakin PA suodattimella oli yksi joka ei sitten tullut uuden mukana.Missä muualla niitä on ja saako ne jostain ns sarjana valmiiksi vai pitääkö erikseen tietää pyytää kaikki?
Läpinäkyvät PA letkut on kovia,ne ilmeisesti kannattaa vaihtaa,onko ne vaan ns lämpökiristyviä vai onko joku patentti millä ne kannattaa kiristää jos vaihtaa. Pitääkö olla joku tietty letku mihin vaihtaa vai tavan naftan kestävä. Lähteekö vanhat irti lämmöllä?
-Kannattaako ne paksut kumiletkutkin myös vaihtaa varmuuden vuoksi ja kiristää oikeilla klemmareilla?
-Pitäisikö tankin siirtopumpun pitää ulospäin kuuluvaa ääntä kun toimii ja toimiiko se heti kun virrat kääntää päälle?Liittyykö siihen, vai mikä on se osa rintapellissä ennen suodatinta josta tulo ja paluu letku menee läpi.
-Kun käyvän koneen sammuttaa, kuuluu apparin puolelta valon takaa letkun päässä olevasta klunssista korinaa. Mikä se sitten on.Autossa on tehdas Webasto,liittyykö siihen?Koska tuon em klunssin vieressä oleva (joku?) sähköinen vesipumppu pitäisi toimia ja mikä sen idea on?
Siinä aluksi, jospa oppisi itsekin ymmärtämään tuon toiminnan sielunelämää


Ja anteeksi jo valmiiksi, mutta näistä vielä mitään ymmärrä.