300E-24 käynnistysprobleema

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

300E-24 käynnistysprobleema

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Kolmesatku käynnistyy huonosti kylmänä, joutuu hankaamaan kai parikymmentä sekuntia ennenkuin lähtee ja ekat tahdit tuntuu kuin pyörisi viidellä, viidenkin minuutin lämmitys eberillä auttaa niin että lähtee ihan normaalisti, ja lämpimänä koneella myöskin käynnistys ongelmaton, mistä vikaa etsimään?
Once you get fat you never come back.
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Nostellaan ylöspäin, vika päällä edelleen, täysin kylmänä ku tarttaa niin hörähtää ja sammuu het, sitten toisella kertaa joutuu hankaamaan enne ku lähtee, esilämmitettynä ja muutenkin lämpimällä koneella ei ongelmia. Mites tuosta akun lähellä olevasta 16-napasesta luetaan koodit?
Once you get fat you never come back.
Roki
Viestit: 40
Liittynyt: 31.10.2010 14:10
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Roki »

Samaista ongelmaa omassakin.Meinasinkin jo että jos ei pian vikaa löydy niin jatkossa käynnistyy starttipilotilla :D
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Koodien luvusta en tiedä, mutta tuli mieleen että onko tulpat okei? nää on aika kranttuna tulpilleen.
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

9 tuhatta ajettu tulpilla, ja pitäs olla oikeet, mutta vois vilkasta.
Once you get fat you never come back.
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

M104 koneissa pitäsi käyttää etuvastuksettomia tulppia (muutoin voi hajota puolat). Samaten nokka-akselin päätyanturin tiiviste rupeaa näissä falskaamaan ja aiheuttaa kummallisia ongelmia. Fiksummat voivat kertoa kuinka tuosta saa vikakoodit ulos.
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Hmm, pelottamaan alkaa kohta. Löytyisköhän keltään oikena tulpan numeroa?
Once you get fat you never come back.
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Sami R kirjoitti:M104 koneissa pitäsi käyttää etuvastuksettomia tulppia (muutoin voi hajota puolat). Samaten nokka-akselin päätyanturin tiiviste rupeaa näissä falskaamaan ja aiheuttaa kummallisia ongelmia. Fiksummat voivat kertoa kuinka tuosta saa vikakoodit ulos.
Tarkotatko tuota anturia joka on kannen vasemmassa etukulmassa? Se nääs näyttää vuotavan.
Once you get fat you never come back.
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Tarkoitan tätä jonka rengastin omasta viscon vaihdon yhteydessä. Oma vuotaa liittimee, öljy menee kaapelia pitkin sitten eculle. Pitää vaihtaa se stefa ettei omasta mene ecu. Tulpat on mulla BERU ultra Z100 14F-8DU4. O,8mm väli, Bosch F8DC4.
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”