200 cdi imusarjan irrotus
200 cdi imusarjan irrotus
Eli ois tarkotus tuohon isäukon väykkyyn rueta lohkolämppäri laittaan ja ilmeisesti se sinne imusarjan alle tulee? Ohjeiden mukaan sais myös alakautta startin takaa laittamalla mutta mieluummin käytän imusarjan pois ja katon että missä kunnossa ne läpät on..jos jollain ois tähän ohje laittaa mitenkä se tapahtuu ja mitenkä se läppien eliminointi tapahtuu niin olen kiitollinen
t. Roope
t. Roope
C250TDT -98
Ei siihen tarvii kun paljon kaikenmittaisia jatkoja ja hiukan sorminäpäryyttä. Uusi imusarjan tiiviste varmaan kannattais samalla laittaa ja sitten ne läpät pois ja tilalle oikeankokoiset pultit ja tiivisteliimaa.
Itse tein kierteet sinne läppäakselien reikiin ja pultit perään.
Paljon joutuu johtoja ja letkuja irrottelemaan eli rauhallisesti kannattaa purkaa että muistaa mikä kuuluu minnekin.
Itse tein kierteet sinne läppäakselien reikiin ja pultit perään.
Paljon joutuu johtoja ja letkuja irrottelemaan eli rauhallisesti kannattaa purkaa että muistaa mikä kuuluu minnekin.
Aivan eli ei kovin paha rasti Onko muuten mimmonen homma vaihtaa ne polttoaineputkien o-renkaat ja kirkkaat putket kokonaan..tai lähinnä minkä hintasia ja mistä niitä sais Vaihtelin siihen termarin yks päivä ja tuntu melko rapsakalta ne putket. Tänään huomasin vielä että pikkusen ovat kosteana polttoaineesta..
C250TDT -98
Veholta tai Kl-varaosista niitä saa (oikeanlaisia).orsii- kirjoitti:Aivan eli ei kovin paha rasti Onko muuten mimmonen homma vaihtaa ne polttoaineputkien o-renkaat ja kirkkaat putket kokonaan..tai lähinnä minkä hintasia ja mistä niitä sais Vaihtelin siihen termarin yks päivä ja tuntu melko rapsakalta ne putket. Tänään huomasin vielä että pikkusen ovat kosteana polttoaineesta..
En ole koskaan vaihtanut mutta vaihtaminen näyttäisi olevan ihan simppeli homma
No nyt on imusarja irti Ja oli muuten sen näkönen että huhhuh..läppien säätötankoa ei ollu ollenkaan. Läppien akselit oli niin kuluneet että päivä paistoi läpi 1. Ja 2. Pyttyjen läpistä oli puolet hävinny pois jonnekkin koneen sisään, kanavissa 2-3 cm kerros karstaa..liekköhän ikinä 600000km aikana käytetty irti Saattaa kulkukin parantua hitusen kunhan tuon imusarjan saa putsattua, oisko vinkkejä että millä tökötillä lähtee puhtaaksi?
C250TDT -98
Tupaöljyyn laitoin likoammaan sen täksi yöksi..entä mites nuo kannen kanavat? antaako möhnän olla siellä ja antaa ajan hoitaa homma vai voisko nuitaki koittaa putsailla jollaki? Mitenkä jolle oli kierteet tehny tuohon muoviseen imusarjaan vai käsitinkö jotenki väärin miten olit tukkinu ne reiät?
C250TDT -98
Alumiini imusarjan remontti pitäisi tehdä yhteen 611 1999 vuotiseen, kori tosin 202. Onko tarvittava kierretappi 12mm? Ilmeisesti ei läpipultit. Kuinka pitkiäpultteja varaan?
Kierteet 12mm tapilla, 20mm pitkät laipalliset pultit victor reinz moottori silikonin kanssa kiinni. Kuivukoon huomiseen jolloin koekäyttö.
Olihan tuossa hommaa, 1/4 räikkäsarja , E hylsyt 10 ja 12 on välttämättömiä.
Kierteet 12mm tapilla, 20mm pitkät laipalliset pultit victor reinz moottori silikonin kanssa kiinni. Kuivukoon huomiseen jolloin koekäyttö.
Olihan tuossa hommaa, 1/4 räikkäsarja , E hylsyt 10 ja 12 on välttämättömiä.