Puhelinoperaattorin asiakaspalvelusta valittaminen
Puhelinoperaattorin asiakaspalvelusta valittaminen
Joo tietääkö kukaan mihin voi operaattorin asiakaspalvelusta valittaa
kait maksavalla asiakkaalla on jotain oikeuksia vai joutuuko tyytyyn mielivaltaiseen toimintaan
Kuluttaja-asiamieshän on vissiin vielä olemassa,mutta eikait nekään voi mitään tehdä....
kait maksavalla asiakkaalla on jotain oikeuksia vai joutuuko tyytyyn mielivaltaiseen toimintaan
Kuluttaja-asiamieshän on vissiin vielä olemassa,mutta eikait nekään voi mitään tehdä....
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
- klonksvaagen
- Viestit: 212
- Liittynyt: 27.12.2011 21:28
- Paikkakunta: Punaraja
-
- Viestit: 29
- Liittynyt: 19.10.2010 18:07
- Paikkakunta: Masku
Sama täällä, dna:n toimintaan täysin kypsä. Itellä kysessä sopimuskiista ja kuvittelen että kuluttaja-asiamiestä se voi jopa kiinnostaa. Dna siis veloitti reilun vuoden liittymästä mitä ei ole fyysisesti ollu olemassakaa.hcmato kirjoitti:jaa dna oli sunkin ongelma ...saunalahen prepeidiltä tulee noin kerran kuussa mainos, sen just kestää
Ajossa: S203 220cdi A -05, W211 E55 AMG "mörkö" -05
Ex:
-S202 200cdi A -00
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Ex:
-S202 200cdi A -00
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
No tasotethaan vähä
Mulla toimii dna:n kans kaikki ok mutta ongelma on että haksahin taas saunalahteen.
Kiinteä laajakaista. Kytkethiin, toimi viikon ja sitte pimeni.
Soittoa vikapäivystykseen, sielä asia kuunnelthiin ja alethiin siirthään jonopäähän, siis jonottahmaan uuestaan vikapuolele vaikka olin jo siihen soittanu.
Koko viikko niilä meni ennenko saivat vian korjattua.
Mulla toimii dna:n kans kaikki ok mutta ongelma on että haksahin taas saunalahteen.
Kiinteä laajakaista. Kytkethiin, toimi viikon ja sitte pimeni.
Soittoa vikapäivystykseen, sielä asia kuunnelthiin ja alethiin siirthään jonopäähän, siis jonottahmaan uuestaan vikapuolele vaikka olin jo siihen soittanu.
Koko viikko niilä meni ennenko saivat vian korjattua.
No Merc at the moment
Mulla oli toiseen liittymään tullut 15 euron palveluviesti veloitus joka oli jatkuvana veloituksena
saajana semmone jota ei oo edes olemassakaan tai ainakaan puhelin-numero ei oo käytössä ja muutenkaan saa mitään yhteyttä
Selves lopen,että mamma oli oli osallistunu johonki maggin kilpailuun ja sen viestin hinta oli ollu 10centtiä.
Kilpailun järjestäjällä oli vaan tullut virhe ja saajaksi eri summineen oli tullut aivan toinen
Noo soitin aspaan ja ilmoitin selkeästi,etten maksa palvelusta jota ei oo tilattu ja vika ei ole meidän..
no ne käski maksaa sen osan laskusta jota ei ole riitautettu ja homma on siinä...
Meni noin kuukausi ja tuli karhu sulkemisuhkineen ja perintäkuluineen siitä riitautuneesta osasta
Soitin uudestaan ja nytte sanovat,että maksaa pitää perinnän uhalla ja heti
ja pyytää saajaa palauttaa rahat
Kysyin kolmesti (ääntä asteittaen korottaen),että MIHIN VALITAN,KUN SAAJASTA EI OLE MUUTA TIETOA,KUIN NIMI
Siihen loppu niitten tieto ja edellee jankutti maksamisesta...
Sitä vaan ihmettelen,että miksi joutuu kärsimään muiden virheistä
saajana semmone jota ei oo edes olemassakaan tai ainakaan puhelin-numero ei oo käytössä ja muutenkaan saa mitään yhteyttä
Selves lopen,että mamma oli oli osallistunu johonki maggin kilpailuun ja sen viestin hinta oli ollu 10centtiä.
Kilpailun järjestäjällä oli vaan tullut virhe ja saajaksi eri summineen oli tullut aivan toinen
Noo soitin aspaan ja ilmoitin selkeästi,etten maksa palvelusta jota ei oo tilattu ja vika ei ole meidän..
no ne käski maksaa sen osan laskusta jota ei ole riitautettu ja homma on siinä...
Meni noin kuukausi ja tuli karhu sulkemisuhkineen ja perintäkuluineen siitä riitautuneesta osasta
Soitin uudestaan ja nytte sanovat,että maksaa pitää perinnän uhalla ja heti
ja pyytää saajaa palauttaa rahat
Kysyin kolmesti (ääntä asteittaen korottaen),että MIHIN VALITAN,KUN SAAJASTA EI OLE MUUTA TIETOA,KUIN NIMI
Siihen loppu niitten tieto ja edellee jankutti maksamisesta...
Sitä vaan ihmettelen,että miksi joutuu kärsimään muiden virheistä
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Hyvittääköhän ne sitten aikanaan tuon 15€ seuraavasta/seuraavista laskuista vai palauttaakohan rahat? Dna:n palveluhinnaston mukaan rahanpalautus maksaa 10€ Kohtuutonta mikäli perivät 10€ vaikka ei ole asiakkaan vika.
http://www2.dna.fi/c/document_library/g ... Id=3833401
http://www2.dna.fi/c/document_library/g ... Id=3833401
Honda cbr xx
w123 230e
® Mesen Porkkanaklubi
EX: W202 200d
W124 200d
W123 200d
volvo 240 Gle
w123 230e
® Mesen Porkkanaklubi
EX: W202 200d
W124 200d
W123 200d
volvo 240 Gle
Laittelin sähköpostia aspaan,kun eivät kerran puhetta ymmärrä
vastaus tuli seuraavana päivänä ja pahoittelivat tilannetta...
Vissiin löyty joukosta semmonen joka osaa lukea
hyvittävät virheellisesti perityn summan ensi kuussa
ei muka tälle kuulle ehtinyt
Noo saapa nähä......
Niin ja ei ollut se mun posti mitenkään kaunista luettavaa
vastaus tuli seuraavana päivänä ja pahoittelivat tilannetta...
Vissiin löyty joukosta semmonen joka osaa lukea
hyvittävät virheellisesti perityn summan ensi kuussa
ei muka tälle kuulle ehtinyt
Noo saapa nähä......
Niin ja ei ollut se mun posti mitenkään kaunista luettavaa
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Noh, se o mustaa valkosellanehe kirjoitti:Laittelin sähköpostia aspaan,kun eivät kerran puhetta ymmärrä
vastaus tuli seuraavana päivänä ja pahoittelivat tilannetta...
Vissiin löyty joukosta semmonen joka osaa lukea
hyvittävät virheellisesti perityn summan ensi kuussa
ei muka tälle kuulle ehtinyt
Noo saapa nähä......
Niin ja ei ollut se mun posti mitenkään kaunista luettavaa
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
DNA taitaa olla sopimuskikkailussa ja kusetuksen yrityksissä parasta A-ryhmää... Liittymän irtisanomisestakin vielä 10 euron lisälasku .
Pikkuse raukkamaista touhua tuommoinen DNA laskutusjärjestelmä ja taatusti pitää maineen nollilla muutenkin. Kyllä tuokin DNA jossain pelaa laskutus ainakin ripeää... tosin puhelimeni on varattu vaikka en siihen koko päivänä ole koskenutkaan, prepaid pelittää ja sulki kai pois puhelinkoneen viallisuuden? Ym. Pätkimistä kesken puhelun, ei pelaa korpikylissä esim. Hattuvaara mökillä täysin kuulumatonta edes tekstari ei toimi.
Taannoin löyty tuommoinen asiakassuhdepäällikkö olisko ollu Elisa vai mikä virma kyseessä en nyt muista tarkkaan, mutta myyjän naama on näköjään parempi tietää noissa vastuukysymyksissä. Kerroin vaan meneväni moikkaamaan, kun ei kuulemma puhelinpalvelijan natsat riittäneet asian oikaisuun. Alle minuutissa asiakassuhde päällykäisen kanssa sovittiin asiat sain rahat takasin ja kaikki oli tyytyväisiä kaupan purkuun. Soitti ennen kuin autolle ehdin minulle takasin päin.
Äänensävyni oli täysin ystävällinen ,en mielestäni millään tavalla uhkaavasti tai pelottavasti asiaa ilmaissut, kerroin vaan et okei mitäpäs tässä säätämään enempää lähen tästä myyjän puheille kerran naama tiedossa ,niin hän varmaan osaa asian selvitellä naamatusten ilman välikäsiä.
Nyt vaihtuu vuoden lopussa viimeinenkin DNA (tyttären) Soneraan tai saunalahteen riippuen tarjouksista, Sonera tuolla ulkomailla vähiten yllättävä ja saunalahti paperilaskujen suhteen edullisempi ja selvempi Elisaa vaikka samaa puljua onkin ... Ulkomailla ei onneksi tartte pahemmin reissata nykyisin ,joten saapa nähdä tyytyykö saunalahteen.
Pikkuse raukkamaista touhua tuommoinen DNA laskutusjärjestelmä ja taatusti pitää maineen nollilla muutenkin. Kyllä tuokin DNA jossain pelaa laskutus ainakin ripeää... tosin puhelimeni on varattu vaikka en siihen koko päivänä ole koskenutkaan, prepaid pelittää ja sulki kai pois puhelinkoneen viallisuuden? Ym. Pätkimistä kesken puhelun, ei pelaa korpikylissä esim. Hattuvaara mökillä täysin kuulumatonta edes tekstari ei toimi.
Taannoin löyty tuommoinen asiakassuhdepäällikkö olisko ollu Elisa vai mikä virma kyseessä en nyt muista tarkkaan, mutta myyjän naama on näköjään parempi tietää noissa vastuukysymyksissä. Kerroin vaan meneväni moikkaamaan, kun ei kuulemma puhelinpalvelijan natsat riittäneet asian oikaisuun. Alle minuutissa asiakassuhde päällykäisen kanssa sovittiin asiat sain rahat takasin ja kaikki oli tyytyväisiä kaupan purkuun. Soitti ennen kuin autolle ehdin minulle takasin päin.
Äänensävyni oli täysin ystävällinen ,en mielestäni millään tavalla uhkaavasti tai pelottavasti asiaa ilmaissut, kerroin vaan et okei mitäpäs tässä säätämään enempää lähen tästä myyjän puheille kerran naama tiedossa ,niin hän varmaan osaa asian selvitellä naamatusten ilman välikäsiä.
Nyt vaihtuu vuoden lopussa viimeinenkin DNA (tyttären) Soneraan tai saunalahteen riippuen tarjouksista, Sonera tuolla ulkomailla vähiten yllättävä ja saunalahti paperilaskujen suhteen edullisempi ja selvempi Elisaa vaikka samaa puljua onkin ... Ulkomailla ei onneksi tartte pahemmin reissata nykyisin ,joten saapa nähdä tyytyykö saunalahteen.
Köster kirjoitti:DNA taitaa olla sopimuskikkailussa ja kusetuksen yrityksissä parasta A-ryhmää... Liittymän irtisanomisestakin vielä 10 euron lisälasku .
Pikkuse raukkamaista touhua tuommoinen DNA laskutusjärjestelmä ja taatusti pitää maineen nollilla muutenkin. Kyllä tuokin DNA jossain pelaa laskutus ainakin ripeää... tosin puhelimeni on varattu vaikka en siihen koko päivänä ole koskenutkaan, prepaid pelittää ja sulki kai pois puhelinkoneen viallisuuden? Ym. Pätkimistä kesken puhelun, ei pelaa korpikylissä esim. Hattuvaara mökillä täysin kuulumatonta edes tekstari ei toimi.
Taannoin löyty tuommoinen asiakassuhdepäällikkö olisko ollu Elisa vai mikä virma kyseessä en nyt muista tarkkaan, mutta myyjän naama on näköjään parempi tietää noissa vastuukysymyksissä. Kerroin vaan meneväni moikkaamaan, kun ei kuulemma puhelinpalvelijan natsat riittäneet asian oikaisuun. Alle minuutissa asiakassuhde päällykäisen kanssa sovittiin asiat sain rahat takasin ja kaikki oli tyytyväisiä kaupan purkuun. Soitti ennen kuin autolle ehdin minulle takasin päin.
Äänensävyni oli täysin ystävällinen ,en mielestäni millään tavalla uhkaavasti tai pelottavasti asiaa ilmaissut, kerroin vaan et okei mitäpäs tässä säätämään enempää lähen tästä myyjän puheille kerran naama tiedossa ,niin hän varmaan osaa asian selvitellä naamatusten ilman välikäsiä.
Nyt vaihtuu vuoden lopussa viimeinenkin DNA (tyttären) Soneraan tai saunalahteen riippuen tarjouksista, Sonera tuolla ulkomailla vähiten yllättävä ja saunalahti paperilaskujen suhteen edullisempi ja selvempi Elisaa vaikka samaa puljua onkin ... Ulkomailla ei onneksi tartte pahemmin reissata nykyisin ,joten saapa nähdä tyytyykö saunalahteen.
Vai DNA muillakin kusee.
Meille ei jostain syystä kaikki PAPERI laskut tule aina laatikkoon, siis muitakin hukassa kuin DNA. Sähköisiä en ota kun en luota sähköpostiini (microsoft jo 2 tiliä suljettu minulta kysymättä kun joku muka käyttää niitä luvatta tjsp paskapuhetta) senkään vertaa kuin suomen postiin.
No, tuli karhukirje jossa vittuileva sävy. Sehän nättiä ja kaunista käytöstä asiakasta kohtaan. Sanoin asiakaspalvelijalle että ennen on tullut textari jotta maksua ei ole saapunut, voit maksaa vielä. Pari kertaa kerennyt nuin toimia ja maksettu heti pois (suomalaisella häpeilevällä huonon asiakkaan ololla). Mutta textarit loppui tulemasta ja lupasivat vastaisuudessa lähetellä taas textareita jos tarvii. Eikös menny pari laskua ja taas lasku hukassa (osan toki olen itsekkin saattanut hukata). No, eipä tullu textaria vaan perintätoimiston kirje tällä kertaa.
Soitin sitten taas kerran ja kyselin ettei taida se textarihomma toimia ja taas sama pulma kuin viimeksi, nyt perintätoimistolta sama lasku. Alkoi asiakaspalvelija siellä jankuttamaan että on maksamatta - toki mutta sovittu että laittakaa textari kun se nyt ainakin ennen toimi viimeisenä varmistuksena. Ei vissiin kiinosta saada rahoja kun ei laiteta sitä hemmetin textaria.
Päätin että kun kerkee niin lähtee pari omaa liittymää muualle, mutten oo vielä kerenny. Meni ensin IF:in kanssa melkein samanlaisesta asiakaspalvelijan asenteesta johtuen vakuutukset toiseen firmaan.
No, kymppi tai pari menee perinnästä mutta mielellään sen maksaa kun saa vaihettua toiseen. Ainakin vakuutus halpeni vuodessa 80eur joten samalta näyttäis pikaisen kuukletuksen perusteella nykyisiin 50-60eur puhelin laskuihin tapahtuvan, jopa säästöä kymppi pari per kuukausi....
Toisaalta mullahan on nyt DNA ja IF asiakaspalvelija ollut nimensä veroinen, auttavat minua säästämään laskuissa Kiitosta vaan
Ei muilla ole aikaa kytätä postilaatikkoa tai nettipankissa ajaa tarkistuksia onko jokainen saanut varmasti joka kuukausi suunnilleen oikealta kuulostavan summan. Teen sen arvion laskun oikeellisuudesta laskua maksaessa. En siis luota pätkääkään että automaattiveloitus olisi 100% luotettava.
Samasta syystä pitää nyt käyttää vanhaa ääspankin visakorttia vaikka uus tuli jollain lähimaksuhapatuksella= joku kun saa kortin, niin voi ostaa alle 25eur ostoksia noin kymmenen kappaletta ilman tunnuslukua. En ole tuommoista pyytänyt, nuukana/köyhänä en jakele edes vitosen seteleitä kellekkään. Jos sen haluu pois kortista niin pitää ottaa erikseen visa depitti ja visa creditti jotta ei ole lähimaksua sitten niissä kummassakaan. Pitikö se vaihtaa pankkiakin taas, HÄH?
Voi 5aa7ana sentään, nykyään ei kuuhun kyllä pääse kuin korkeintaan pohjoiskorealaiset, muilla mennyt lillukan varsien parissa näpräilemiseksi kun ei textareita saada lähtemään tai yhteen korttiin saa halutessa jotain ominaisuutta ottamatta kahta korttia, vähän niinkuin ois kaks samanlaista autoa joissa kiinni hitsatut vanteet, toisessa talvi ja toisessa kesärenkaat....
Meille ei jostain syystä kaikki PAPERI laskut tule aina laatikkoon, siis muitakin hukassa kuin DNA. Sähköisiä en ota kun en luota sähköpostiini (microsoft jo 2 tiliä suljettu minulta kysymättä kun joku muka käyttää niitä luvatta tjsp paskapuhetta) senkään vertaa kuin suomen postiin.
No, tuli karhukirje jossa vittuileva sävy. Sehän nättiä ja kaunista käytöstä asiakasta kohtaan. Sanoin asiakaspalvelijalle että ennen on tullut textari jotta maksua ei ole saapunut, voit maksaa vielä. Pari kertaa kerennyt nuin toimia ja maksettu heti pois (suomalaisella häpeilevällä huonon asiakkaan ololla). Mutta textarit loppui tulemasta ja lupasivat vastaisuudessa lähetellä taas textareita jos tarvii. Eikös menny pari laskua ja taas lasku hukassa (osan toki olen itsekkin saattanut hukata). No, eipä tullu textaria vaan perintätoimiston kirje tällä kertaa.
Soitin sitten taas kerran ja kyselin ettei taida se textarihomma toimia ja taas sama pulma kuin viimeksi, nyt perintätoimistolta sama lasku. Alkoi asiakaspalvelija siellä jankuttamaan että on maksamatta - toki mutta sovittu että laittakaa textari kun se nyt ainakin ennen toimi viimeisenä varmistuksena. Ei vissiin kiinosta saada rahoja kun ei laiteta sitä hemmetin textaria.
Päätin että kun kerkee niin lähtee pari omaa liittymää muualle, mutten oo vielä kerenny. Meni ensin IF:in kanssa melkein samanlaisesta asiakaspalvelijan asenteesta johtuen vakuutukset toiseen firmaan.
No, kymppi tai pari menee perinnästä mutta mielellään sen maksaa kun saa vaihettua toiseen. Ainakin vakuutus halpeni vuodessa 80eur joten samalta näyttäis pikaisen kuukletuksen perusteella nykyisiin 50-60eur puhelin laskuihin tapahtuvan, jopa säästöä kymppi pari per kuukausi....
Toisaalta mullahan on nyt DNA ja IF asiakaspalvelija ollut nimensä veroinen, auttavat minua säästämään laskuissa Kiitosta vaan
Ei muilla ole aikaa kytätä postilaatikkoa tai nettipankissa ajaa tarkistuksia onko jokainen saanut varmasti joka kuukausi suunnilleen oikealta kuulostavan summan. Teen sen arvion laskun oikeellisuudesta laskua maksaessa. En siis luota pätkääkään että automaattiveloitus olisi 100% luotettava.
Samasta syystä pitää nyt käyttää vanhaa ääspankin visakorttia vaikka uus tuli jollain lähimaksuhapatuksella= joku kun saa kortin, niin voi ostaa alle 25eur ostoksia noin kymmenen kappaletta ilman tunnuslukua. En ole tuommoista pyytänyt, nuukana/köyhänä en jakele edes vitosen seteleitä kellekkään. Jos sen haluu pois kortista niin pitää ottaa erikseen visa depitti ja visa creditti jotta ei ole lähimaksua sitten niissä kummassakaan. Pitikö se vaihtaa pankkiakin taas, HÄH?
Voi 5aa7ana sentään, nykyään ei kuuhun kyllä pääse kuin korkeintaan pohjoiskorealaiset, muilla mennyt lillukan varsien parissa näpräilemiseksi kun ei textareita saada lähtemään tai yhteen korttiin saa halutessa jotain ominaisuutta ottamatta kahta korttia, vähän niinkuin ois kaks samanlaista autoa joissa kiinni hitsatut vanteet, toisessa talvi ja toisessa kesärenkaat....
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.