
kait maksavalla asiakkaalla on jotain oikeuksia vai joutuuko tyytyyn mielivaltaiseen toimintaan

Kuluttaja-asiamieshän on vissiin vielä olemassa,mutta eikait nekään voi mitään tehdä....
Sama täällä, dna:n toimintaan täysin kypsä. Itellä kysessä sopimuskiista ja kuvittelen että kuluttaja-asiamiestä se voi jopa kiinnostaa. Dna siis veloitti reilun vuoden liittymästä mitä ei ole fyysisesti ollu olemassakaa.hcmato kirjoitti:jaa dna oli sunkin ongelma...saunalahen prepeidiltä tulee noin kerran kuussa mainos, sen just kestää
Noh, se o mustaa valkosellanehe kirjoitti:Laittelin sähköpostia aspaan,kun eivät kerran puhetta ymmärrä![]()
vastaus tuli seuraavana päivänä ja pahoittelivat tilannetta...
Vissiin löyty joukosta semmonen joka osaa lukea![]()
hyvittävät virheellisesti perityn summan ensi kuussa
ei muka tälle kuulle ehtinyt![]()
Noo saapa nähä......
Niin ja ei ollut se mun posti mitenkään kaunista luettavaa
Köster kirjoitti:DNA taitaa olla sopimuskikkailussa ja kusetuksen yrityksissä parasta A-ryhmää... Liittymän irtisanomisestakin vielä 10 euron lisälasku.
Pikkuse raukkamaista touhua tuommoinen DNA laskutusjärjestelmä ja taatusti pitää maineen nollilla muutenkin. Kyllä tuokin DNA jossain pelaa laskutus ainakin ripeää... tosin puhelimeni on varattu vaikka en siihen koko päivänä ole koskenutkaan, prepaid pelittää ja sulki kai pois puhelinkoneen viallisuuden? Ym. Pätkimistä kesken puhelun, ei pelaa korpikylissä esim. Hattuvaara mökillä täysin kuulumatonta edes tekstari ei toimi.
Taannoin löyty tuommoinen asiakassuhdepäällikkö olisko ollu Elisa vai mikä virma kyseessä en nyt muista tarkkaan, mutta myyjän naama on näköjään parempi tietää noissa vastuukysymyksissä. Kerroin vaan meneväni moikkaamaan, kun ei kuulemma puhelinpalvelijan natsat riittäneet asian oikaisuun. Alle minuutissa asiakassuhde päällykäisen kanssa sovittiin asiat sain rahat takasin ja kaikki oli tyytyväisiä kaupan purkuun. Soitti ennen kuin autolle ehdin minulle takasin päin.
Äänensävyni oli täysin ystävällinen ,en mielestäni millään tavalla uhkaavasti tai pelottavasti asiaa ilmaissut, kerroin vaan et okei mitäpäs tässä säätämään enempää lähen tästä myyjän puheille kerran naama tiedossa ,niin hän varmaan osaa asian selvitellä naamatusten ilman välikäsiä.
Nyt vaihtuu vuoden lopussa viimeinenkin DNA (tyttären) Soneraan tai saunalahteen riippuen tarjouksista, Sonera tuolla ulkomailla vähiten yllättävä ja saunalahti paperilaskujen suhteen edullisempi ja selvempi Elisaa vaikka samaa puljua onkin ... Ulkomailla ei onneksi tartte pahemmin reissata nykyisin ,joten saapa nähdä tyytyykö saunalahteen.