2.9td koneen piristys
Ihan siis tuo perinteinen evry-modi. 200:n Ohmin vastus estämässä täydellisen oikosulun ja siinä kaverina 0-1:n KoHm:n potikka..
Ja jos liian pienelle ruuvaa potikasta vastuksen niin silloin sammuu täyskaasukiihdytyksessä..
Ja onhan tuo modi käytössä tälläkin hetkellä, mutta enemmän pitäisi saada irti..
Luonnollisesti
Ja jos liian pienelle ruuvaa potikasta vastuksen niin silloin sammuu täyskaasukiihdytyksessä..
Ja onhan tuo modi käytössä tälläkin hetkellä, mutta enemmän pitäisi saada irti..
Luonnollisesti
W210 290TurboDiesel
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Minäki oon alkanu miettiä, että onko se vauhtis ku rököttää, vai liika ahtopaine (1,7-1,8 ), vai pumpun "raja". Oliko nuissa puolentoista kilon ylipaineen ymmärtävä MAP:pi Aika terävä on se täräys, ei tule "hiipien". Mutta sammu tuo ei, eikä tee muutakaan ikävää vikatilaa. -95 212D kyseessä, se ei ehkä ossaa niin herkästi mököttää tuo ohjain kun Väykösessä. Toisaalta oire pahenee kun vaihde suurenee, viittais sikäli vauhtipyörän suunnille. Maltillisilla sääjöilläkin ihan metka kampe, eikä jää heti jalkoihin sillonkaan jos vaan pitoja on tarjolla.
Viimeksi muokannut Easy Rider, 20.1.2013 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
OK48 jäykkyyksiset jouset, tai liuottaa kaikki rasvat pois ja ujuttaa vaikka lasiliimaa tms sikakittiä täyteen. Varmasti jäyköttyy, vaan ei taija kestää . Aikas lailla vissiin prässätty kiinni ettei jousia voi rukata tai muutakaan, saaneeko nuita ees punttiin. Keveemmäks sorvaaminenkin on tekemätön paikka.Kone kirjoitti:Saisko siihen vauhtipyörään jäykempiä jousia laitettua?
Täytyy varakonneesta irrottoo ratas ja kahtua mistä se on tehty, ei ne ruuvit niin mahottomia ollu hinnaltaan jos takas joutuu punommaan..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Käsitinkö nyt siis asian oikein:
Autoa käynnistettäessä modi ei saa olla kytkettynä, ja sitävarten on katkaisija? Katkaisijalla auto on ns. vakio.
Ja kun halutaan lissää löylyä, niin katkaisijasta vain käännetään päälle, niin saadaan modaus päälle ja lissää puhkua?
Ja mistä näitä osia saa ostaa oulusta?
Autoa käynnistettäessä modi ei saa olla kytkettynä, ja sitävarten on katkaisija? Katkaisijalla auto on ns. vakio.
Ja kun halutaan lissää löylyä, niin katkaisijasta vain käännetään päälle, niin saadaan modaus päälle ja lissää puhkua?
Ja mistä näitä osia saa ostaa oulusta?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Vähä helpompi kun katkaisin.
http://www.biltema.fi/fi/Veneily/12-V/S ... ele-25230/
http://www.biltema.fi/fi/Veneily/12-V/S ... ele-25230/
Ja tommoseen käyttöön ku riittää vähenpiki tehonkesto ni 4€ rele ajaa saman.et kirjoitti:Vähä helpompi kun katkaisin.
http://www.biltema.fi/fi/Veneily/12-V/S ... ele-25230/
Täältä ainakin saa vastukset ja muut ele sälät.
http://www.fonecta.fi/yritykset/Oulu/22 ... oniikka+Oy
E46 330D & E46 328i
Eikä taitais tuo bilteman "erotusrele" toimia, taitaa olla ihan Diodi vaan? Vai miten muka diodi tuossa evrymodi kytkennässä toimis?
perus "neljän euron" rele mitä lisäpitkissä vaikka käytetään, on helppo laittaa ja toimii niinkuin pitää. Toki pienempikin "elektroniikka"rele käy myös.
Tuon kytkimen kun laittaa kaasupolkimen alle, eli siis mikrokytkimen tai sitten mopon takajarrun kytkin, "roikottaa" sitä jostain sieltä ylempää tai riippuen miten on tehty kaasupotikka, sprintterissähän se on esim konehuoneessa suht helpossa paikkaa, mopon jarruvalon kytkin ois siitä vielä kätevä, siinä kun on se jousi, niin voi ite säätää missäkohtaa astuu evry päälle, vaikka 4/5 kaasu tms
perus "neljän euron" rele mitä lisäpitkissä vaikka käytetään, on helppo laittaa ja toimii niinkuin pitää. Toki pienempikin "elektroniikka"rele käy myös.
Tuon kytkimen kun laittaa kaasupolkimen alle, eli siis mikrokytkimen tai sitten mopon takajarrun kytkin, "roikottaa" sitä jostain sieltä ylempää tai riippuen miten on tehty kaasupotikka, sprintterissähän se on esim konehuoneessa suht helpossa paikkaa, mopon jarruvalon kytkin ois siitä vielä kätevä, siinä kun on se jousi, niin voi ite säätää missäkohtaa astuu evry päälle, vaikka 4/5 kaasu tms
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Eihän tavan releellä tarvi kuin johto laturin herätevirran nastasta releelle ja toinen maihin... Varmasti pääsee tuntipalkoille, 10 min homma max? Tai riippuu toki tuntipalkasta.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Ei vaan täällä mene noin.. Oisko sitte riittävän vanha versio tämän boksi kun ei ossaa nokkautua tuostakaan. Aivan sama miten paljon ajossa nuppia kääntää tai onko päällä ja vaikka tapissa kun käynnistää. Ei tule vikatilaa tai sammumisia.jolle kirjoitti:Juurikin näin, jos käynnistää katkaisija ON asennossa niin syttyy Edc merkkivalo ja tehot on kadoksissa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Alkoi rintterin joku suutin naulaamaan kierroksilla niin ajattelin samalla laittaa isommat kärjet.
Bosion 591 kärjet ilmeisesti toimivat kohtuullisesti pykälää isomman ahtimen kanssa?
Vakioissa on 5x0,22 reiät
Noissa bosioissa olis 0.245 kokoiset reiät.
http://www.dieselkontor.de/product_info ... ts_id=3298
Bosion 591 kärjet ilmeisesti toimivat kohtuullisesti pykälää isomman ahtimen kanssa?
Vakioissa on 5x0,22 reiät
Noissa bosioissa olis 0.245 kokoiset reiät.
http://www.dieselkontor.de/product_info ... ts_id=3298
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla