petek95en S350
petek95en S350
Olen seurannut foorumia jonkin aikaa, ja nyt innostuin luomaan oman topicin.
Autonihan on LiQQen entinen ja olen ollut siihen tyytyväinen.
Tarkoitus on laitella autoa kunhan aikaa riittää, laitettavaa olisi takakontin seudulla olevien alkavien ruosteiden poisto,taka sisälokasuojien vaihto, moottorin öljyvuodon tutkiminen ja joittenkin palaneiden sisävalojen vaihtoa.
Tähän mennessä autoon on vaihdettu vetarinkumit jotka olivat halkeilleet ja olihan yhdestä ruvenneet rasvat tulemaan läpi. Kardaani tasapainoitettiin kometilla jossa uusivat myös liun joka oli kulunut väljäksi. Pinion akselin vuotava stefa vaihettiin samalla.
Mutta nyt tärkeinpään asiaan. Tänään kävimme Porvoossa isäni kanssa etisimässä kaasupulloihin letkuliittimiä, jätimme auton normaalisti parkkiin ja isäni laittoi ovet kaukkarista lukkoon ja kaikkimeni ok. autolle takaisin tullessamme eivät ovet enään auenneet kaukkarista eivätkä oven napit nousseet ylös, punainen valo vain vilkkui ovenkahvassa ja peilissä. Avaimella avatessa kuskin ovi aukesi ja hälytin huusi hoosiannaa hälytin kyllä lähti pois kaukko säätimestä painaessa. Ajamaan ilman hälyttimen huutoa vasta kun oven napit oli nostettu sisäpuolelta. Tämän jälkeen koti pihalla testatessa ovet kyllä menivät lukkoon mutta eivät aukea kuin avaimesta hälyttimen saattelemana.
Vika johtuiluutavasti kosteudesta. koska äsken testatessa lukot aukesivat ja sulkeituivat miten pitikin.
Autonihan on LiQQen entinen ja olen ollut siihen tyytyväinen.
Tarkoitus on laitella autoa kunhan aikaa riittää, laitettavaa olisi takakontin seudulla olevien alkavien ruosteiden poisto,taka sisälokasuojien vaihto, moottorin öljyvuodon tutkiminen ja joittenkin palaneiden sisävalojen vaihtoa.
Tähän mennessä autoon on vaihdettu vetarinkumit jotka olivat halkeilleet ja olihan yhdestä ruvenneet rasvat tulemaan läpi. Kardaani tasapainoitettiin kometilla jossa uusivat myös liun joka oli kulunut väljäksi. Pinion akselin vuotava stefa vaihettiin samalla.
Mutta nyt tärkeinpään asiaan. Tänään kävimme Porvoossa isäni kanssa etisimässä kaasupulloihin letkuliittimiä, jätimme auton normaalisti parkkiin ja isäni laittoi ovet kaukkarista lukkoon ja kaikkimeni ok. autolle takaisin tullessamme eivät ovet enään auenneet kaukkarista eivätkä oven napit nousseet ylös, punainen valo vain vilkkui ovenkahvassa ja peilissä. Avaimella avatessa kuskin ovi aukesi ja hälytin huusi hoosiannaa hälytin kyllä lähti pois kaukko säätimestä painaessa. Ajamaan ilman hälyttimen huutoa vasta kun oven napit oli nostettu sisäpuolelta. Tämän jälkeen koti pihalla testatessa ovet kyllä menivät lukkoon mutta eivät aukea kuin avaimesta hälyttimen saattelemana.
Vika johtuiluutavasti kosteudesta. koska äsken testatessa lukot aukesivat ja sulkeituivat miten pitikin.
Viimeksi muokannut petek95, 24.9.2013 19:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Dodiin tänään tuli ajettu ässä nosturille, ensiksi takontti tyhjäksi romuista ja auto ylös. Sitten renkaat irti ja sisäloksujen kimppuun jotka olivatkin ajan saatossa kovettuneet ja halkeilleet. Renkaiden aihettama kivisuihku oli tehnyt niihin reiät.
Reiän kautta kulkenut paska oli aihettanut tämän.
Toinen reikä oli apparin puolen helman etummaisen kumi tötterön kohdalla mutta siitä en muistanut ottaa kuvaa.
Sitten olisi yksi kysymys, jos jollain olisi tietoa tai kokemusta miten konepelti tulisi säätää. Tällä hetkellä apparin puolen takasivu on noin 2cm koholla ja aihettaa ikävän esteettisen haitan muuten siistin näköiseesä kopassa.
Ja sitten vielä kuva missä näkyy koko auto.
Reiän kautta kulkenut paska oli aihettanut tämän.
Toinen reikä oli apparin puolen helman etummaisen kumi tötterön kohdalla mutta siitä en muistanut ottaa kuvaa.
Sitten olisi yksi kysymys, jos jollain olisi tietoa tai kokemusta miten konepelti tulisi säätää. Tällä hetkellä apparin puolen takasivu on noin 2cm koholla ja aihettaa ikävän esteettisen haitan muuten siistin näköiseesä kopassa.
Ja sitten vielä kuva missä näkyy koko auto.
Tänään irroittelin helman suojamuovit. Kuskin puolella helman kunto oli suht hyvä, vaatii kuitenkin jonkin verran hitsaamista. Mutta oikealla helma oli tämän näköinen.
Ei itseasiassa harmita yhtään, tuleepa hyvää harjoitus koritöiden suhteen kun talvella olisi tarkoitus laitella tätä.
Anteeksi huono laatuiset kuvat, pitää muistaa ottaa järkkäri ensikerralla mukaan.
Olisi kiva jos joku uskaltatuisi kommentoimaan.
Ei itseasiassa harmita yhtään, tuleepa hyvää harjoitus koritöiden suhteen kun talvella olisi tarkoitus laitella tätä.
Anteeksi huono laatuiset kuvat, pitää muistaa ottaa järkkäri ensikerralla mukaan.
Olisi kiva jos joku uskaltatuisi kommentoimaan.
nätti W140 - mutta melkein OT: minkä napa tuossa avatar kuvassasi on ? Unimoginko ?
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Tänään olisi tarkoitus katsoa tuota konepellin saranaa autokoulun jälkeen, samalla Porvoossa pyörähtäessä pitää napata hiomatarvikeita ja hengityssuojaimia.
Keskuslukituksen kaukkariin oli vaihdettu bränikät paristot jo muutama viikko ennen häiriön tultua. Keskuslukitu ei ole häiriön jälkeen enään temppuilut, mutta pitää kuitenkin tästä lähtien pitää hanskalokerossa vara paristoja.
Keskuslukituksen kaukkariin oli vaihdettu bränikät paristot jo muutama viikko ennen häiriön tultua. Keskuslukitu ei ole häiriön jälkeen enään temppuilut, mutta pitää kuitenkin tästä lähtien pitää hanskalokerossa vara paristoja.
Tulikin mieleen että viime kesänä kun auto oli maalarilla, ajonesto temppuili ihan urakalla. Ovet kyllä aukesi mutta peilissä vilkkui punainen valo, ja auto ei käynnistynyt kuin joka n. 10. kerta. Autosta oli purettuna silloin kaikki valot pois maalaria varten. Kun kokosin auton sitten takaisin, ei värkkäys ole toistunut vaikka olen auton käynnistänyt satoja kertoja sen jälkeen.
® Mesen Porkkana-klubi
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Autohan on valmistettu 13.syyskuuta -95 mutta on -96 vuoden mallia.
Tänään jatkoin ruosteen poistoa takalokasuojista. Puhdistetun pinnan ajattelin maalata ensimmäiseksi ruosteenestopohjamaalilla Tikkurilan Rostex Super toiseksi kerrokseksi panssarimaalia ja sen päälle Dinitrol ML:ää. En tiedä pitääkö miten hyvin ruosteen loitolla, Tietenkin joku happomaalikin olisi varmaan kanssa hyvä, ehdotuksia saa antaa.
Konepellin saranan kimppuun en tänään vielä päässyt kun aika meni lokasuojien ruosteiden kimpussa.
Taka-akselin kori-puslat on loppu ja tarkoitus olisi tilata uudet Saksasta esim. Online-teilestä. Puslien numerot ovat A 140 350 87 08 ja A 140 350 30 41, mutta kysymys kuuluu on tuleeko kumpiakin puslia automaattisesti kaksin kappalein vai pitääkö puslat lisätä ostoskoriin yksi kerrallan.
OT: Avatarissani esiintyvän pyörännavan alkuperää oli kyselty. Tässä siitä isompi kuva. Napa on R480 Scaniasta.
Tänään jatkoin ruosteen poistoa takalokasuojista. Puhdistetun pinnan ajattelin maalata ensimmäiseksi ruosteenestopohjamaalilla Tikkurilan Rostex Super toiseksi kerrokseksi panssarimaalia ja sen päälle Dinitrol ML:ää. En tiedä pitääkö miten hyvin ruosteen loitolla, Tietenkin joku happomaalikin olisi varmaan kanssa hyvä, ehdotuksia saa antaa.
Konepellin saranan kimppuun en tänään vielä päässyt kun aika meni lokasuojien ruosteiden kimpussa.
Taka-akselin kori-puslat on loppu ja tarkoitus olisi tilata uudet Saksasta esim. Online-teilestä. Puslien numerot ovat A 140 350 87 08 ja A 140 350 30 41, mutta kysymys kuuluu on tuleeko kumpiakin puslia automaattisesti kaksin kappalein vai pitääkö puslat lisätä ostoskoriin yksi kerrallan.
OT: Avatarissani esiintyvän pyörännavan alkuperää oli kyselty. Tässä siitä isompi kuva. Napa on R480 Scaniasta.
Nyt taas pitkästä aikaa ajattelin kirjoitella tänne.
Projekti on edistynyt sen verran että tarvittavat hitsaukset on tehty. Sisustan mattoja en nähnyt tarpeelliseksi purkaa, koska matot eivät olleet suoraan pellin takana ja hitsaukset jäähdytettiin paineilmalla.
Ruosteesta poistetut kohdat käsiteltiin fosforihapolla ja huomenna olisi tarkoitus aloittaa maalaaminen.
Pakoputkeen tuli myos vaihdettua pari mutkaa kun olivat ruostuneet puhki, ja päälle vetäisin tikkurilan termalin.
Kuvassa vielä maalaamatta.
Saksasta tuli tilattua myös kaiken maailman tilpehööriä. Tilaukseen meni taka-akseli koripuslat,oven rajoitin, kumitötsiä/tulppia ja tunkinkumit.
Talven pimeinä tunteina vaihdekaavelin valo ärsytti poissa olollaan, vaikka nykyään vaihteet tietääkin kepin asennosta ulkoa, asia täytyi korjata.
Ohjeet vaihdekaavelin valon vaihtoon.
1. irroita stögis.
2. päre irti
3. tuhkis kiinni asentoon.
4. peilin ja valon avulla, lampun kannan etsiminen .
5. kaarevilla kärkipihdeillä ote lampun kannasta ja veto keulaan päin ja lamppu on irti.
6. uuden lampun paikallee laitto onnistuu siten että lampun kannan päälle vedetään esim. silikoni letku jolla lampun saa käännettyä paikalleen.
Projekti on edistynyt sen verran että tarvittavat hitsaukset on tehty. Sisustan mattoja en nähnyt tarpeelliseksi purkaa, koska matot eivät olleet suoraan pellin takana ja hitsaukset jäähdytettiin paineilmalla.
Ruosteesta poistetut kohdat käsiteltiin fosforihapolla ja huomenna olisi tarkoitus aloittaa maalaaminen.
Pakoputkeen tuli myos vaihdettua pari mutkaa kun olivat ruostuneet puhki, ja päälle vetäisin tikkurilan termalin.
Kuvassa vielä maalaamatta.
Saksasta tuli tilattua myös kaiken maailman tilpehööriä. Tilaukseen meni taka-akseli koripuslat,oven rajoitin, kumitötsiä/tulppia ja tunkinkumit.
Talven pimeinä tunteina vaihdekaavelin valo ärsytti poissa olollaan, vaikka nykyään vaihteet tietääkin kepin asennosta ulkoa, asia täytyi korjata.
Ohjeet vaihdekaavelin valon vaihtoon.
1. irroita stögis.
2. päre irti
3. tuhkis kiinni asentoon.
4. peilin ja valon avulla, lampun kannan etsiminen .
5. kaarevilla kärkipihdeillä ote lampun kannasta ja veto keulaan päin ja lamppu on irti.
6. uuden lampun paikallee laitto onnistuu siten että lampun kannan päälle vedetään esim. silikoni letku jolla lampun saa käännettyä paikalleen.
Ovenrajoitin oli ostamisesta asti pitänyt pauketta, mutta en ollut saanut
aikaiseksi vaihtaa sitä kun vasta nyt. Alhaala kuva uudesta ja vanhasta.
Onko normaalia että rajoittimen kiinnitys murtuu noista etummaisista kiinnitys kohdista, itselläni kun oli ensimmäinen rajoittimen vaihto ?
Männä viikolla kortin saatuani oli tietenkin kiire päästä ajaamaan, ajaessa huomasin että veto päällä moottori aiheuttaa värinää ja sammutaessa kunnon tärähdyksen. Lääkkeeksi uudet moottorinkumityynyt ja johan loppui värinät jä tärinät.
aikaiseksi vaihtaa sitä kun vasta nyt. Alhaala kuva uudesta ja vanhasta.
Onko normaalia että rajoittimen kiinnitys murtuu noista etummaisista kiinnitys kohdista, itselläni kun oli ensimmäinen rajoittimen vaihto ?
Männä viikolla kortin saatuani oli tietenkin kiire päästä ajaamaan, ajaessa huomasin että veto päällä moottori aiheuttaa värinää ja sammutaessa kunnon tärähdyksen. Lääkkeeksi uudet moottorinkumityynyt ja johan loppui värinät jä tärinät.
Noniin nyt se taas alko.
Keskuslukitus/varashälytin jatkoi tänään aikaisemmin valitsemallaan tiellään.
Auto oli viettänyt yön tallissa ja lukitus ei ollut päällä, aamulla vanhenpani lähtivät autolla Helsinkiin, kyläilemään kaikki oli toimi asti siihen oikein.
Kotiin päin lähtiessä eivät napit enää nousseet kaukkarista, valo kyllä näytti kyllä vihreää. Kuskin ovi auki avaimella ja kyseisen kerrostalon viimeisetkin unikeot saivat herätyksensä, hälytin äkkiä kiinni ja napit ylös sisäpuolelta näin se viimekerrallakin lähti pois. Uusi yritys avain virta lukkoon ja kääntö sama vika hälytin huuta kun jerikon torvi ei auta muuta kuin lähteä näin liikenteeseen, jonkin aikaa hälytin jaksaa huutaa mutta tippuu jo Porvoon moottoritiellä pois pelistä vain valot jäävät vilkkumaan.
Koulusta tultuani alan tutkia tapausta. Singaali avaimen ja auton välillä näyttää toimivan, sulake ei ole hapettunut. sain yhden kerran napit menemään alas auton keskikonsolissa olevalla lukitus napilla. Hälytin herää jarrupedaaliin koskiessa, virtalukkoa vääntäessä tai ovea/luukkua aukaistaessa oli kaukkarilla valittu sitten auki tai kiinni asento, valo kyllä kertoo kumpi asento on valittu. No täytyy mennä nyt ilman suketta vielä huominen aamupäivä sitten alkaa vian metsäsätys.
Vinkkejä ja neuvoja saa antaa.
Jos joltain löytyy keskuslukituksen/varashälyttimen kaaviokuvaa olisi niin yställinen että pistäisi sen tänne päin vaikka vaikka YV:llä.
Keskuslukitus/varashälytin jatkoi tänään aikaisemmin valitsemallaan tiellään.
Auto oli viettänyt yön tallissa ja lukitus ei ollut päällä, aamulla vanhenpani lähtivät autolla Helsinkiin, kyläilemään kaikki oli toimi asti siihen oikein.
Kotiin päin lähtiessä eivät napit enää nousseet kaukkarista, valo kyllä näytti kyllä vihreää. Kuskin ovi auki avaimella ja kyseisen kerrostalon viimeisetkin unikeot saivat herätyksensä, hälytin äkkiä kiinni ja napit ylös sisäpuolelta näin se viimekerrallakin lähti pois. Uusi yritys avain virta lukkoon ja kääntö sama vika hälytin huuta kun jerikon torvi ei auta muuta kuin lähteä näin liikenteeseen, jonkin aikaa hälytin jaksaa huutaa mutta tippuu jo Porvoon moottoritiellä pois pelistä vain valot jäävät vilkkumaan.
Koulusta tultuani alan tutkia tapausta. Singaali avaimen ja auton välillä näyttää toimivan, sulake ei ole hapettunut. sain yhden kerran napit menemään alas auton keskikonsolissa olevalla lukitus napilla. Hälytin herää jarrupedaaliin koskiessa, virtalukkoa vääntäessä tai ovea/luukkua aukaistaessa oli kaukkarilla valittu sitten auki tai kiinni asento, valo kyllä kertoo kumpi asento on valittu. No täytyy mennä nyt ilman suketta vielä huominen aamupäivä sitten alkaa vian metsäsätys.
Vinkkejä ja neuvoja saa antaa.
Jos joltain löytyy keskuslukituksen/varashälyttimen kaaviokuvaa olisi niin yställinen että pistäisi sen tänne päin vaikka vaikka YV:llä.
Pitkästä aikaa päätin kirjoitella tänne.
Mersua on tullut taas rakenneltua kuin Iisakinkirkkoa. Taka jarruletkut olivat sen verran haperossa kunnossa joten ne saivat väistyä uusien tieltä. Kuluneet pyyhkijät vaihtuivat boschin spoilereihin.
Taka-akselin koripuslat tuli vaihdettua ja johan kyyti muutui s-luokan tasoiseksi.
Alla kuvia operaatiosta.
Kumit mallia 300tkm.
Uutta menossa paikoilleen. ( Jotain hyötyä tuosta moottoripyörä harrastuksesta)
Tekeekös staarilla mitään tämän ikäisissä? helpottaisi vaan vikojenhakua.
Meinasi unohtua, konttorilta tuli käytyä ja hyvin mielin sai poistua tuoreen leiman kanssa.
Mersua on tullut taas rakenneltua kuin Iisakinkirkkoa. Taka jarruletkut olivat sen verran haperossa kunnossa joten ne saivat väistyä uusien tieltä. Kuluneet pyyhkijät vaihtuivat boschin spoilereihin.
Taka-akselin koripuslat tuli vaihdettua ja johan kyyti muutui s-luokan tasoiseksi.
Alla kuvia operaatiosta.
Kumit mallia 300tkm.
Uutta menossa paikoilleen. ( Jotain hyötyä tuosta moottoripyörä harrastuksesta)
Tekeekös staarilla mitään tämän ikäisissä? helpottaisi vaan vikojenhakua.
Meinasi unohtua, konttorilta tuli käytyä ja hyvin mielin sai poistua tuoreen leiman kanssa.
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Minuakin kiinnostaa, kuinka suuri vaikutus tuolla oli? Itellä on ässässä luullakseni alkuperäiset kumit myös, kyllä kyyti hyvältä vielä tuntuu mutta varmasti muuttuisi vielä paremmaksi kun kumit uusisi. SL tuntuukin sitten jo ihan rautamersulta, ei paljoa pehmeydestä enää tietoa, siihen pitää vaihtaa eteen ja taakse apurungon kumit ennen ensi kesää.650000tuttavuus kirjoitti:Kolahteliko ilkeästi aiemmin, vai mikä erikoisesti muuttui paremmax ?petek95 kirjoitti:Pitkästä aikaa päätin kirjoitella tänne.
Taka-akselin koripuslat tuli vaihdettua ja johan kyyti muutui s-luokan tasoiseksi.
® Mesen Porkkana-klubi
Uudet taka-akselin kori puslat paransivat selvästi alustaa, aikaisemmin sisälle kantautui selvästi kolahdus esim. sillan liikuntasauman yli ajettaessa.
Nykyään ei kolahduksia kuulu ja auto on muutenkin hiljaisempi kun taka-akseli on paremmin eristetty korista,
myös jonkinlainen epämääräisyys ohjauksesta on poissa tai oikeastaan taka-akseli oli mennyt jo vähän vinoon vanhoilla puslilla nyt on taas uusilla suorassa.
Pumppu ja suuttimet kävivät PP Dieselillä. Pumppu huollettiin, syöttöä säädettin sopivasti ja suuttimiin vaihtuivat uudet kärjet, huomenna olisi savujen aika.
Vaihdon pumpun ja suuttimien ollessa maailmalla hehkut, vaihteiston kumityynyn ja etupyörän laakerin.
Nykyään ei kolahduksia kuulu ja auto on muutenkin hiljaisempi kun taka-akseli on paremmin eristetty korista,
myös jonkinlainen epämääräisyys ohjauksesta on poissa tai oikeastaan taka-akseli oli mennyt jo vähän vinoon vanhoilla puslilla nyt on taas uusilla suorassa.
Pumppu ja suuttimet kävivät PP Dieselillä. Pumppu huollettiin, syöttöä säädettin sopivasti ja suuttimiin vaihtuivat uudet kärjet, huomenna olisi savujen aika.
Vaihdon pumpun ja suuttimien ollessa maailmalla hehkut, vaihteiston kumityynyn ja etupyörän laakerin.
Terve.
Pitkästä aikaa ajattelin kirjoitella tänne. Möhkölle en ole ehtinyt sen kummemmin tekemään mitään, etuvanteet kävivät talvella oikaistavana, apparin turvavyön reparoin kun ei se meinnannut enää kunnolla kelaantua ja mittariston purin koska kellon tausta oli valunut toiseen reunaan.
Tarkoitus olisi napata auto loppukesästä työnalle ja napata puskurit ja muovipanelit kyljistä irti ja katsoa onko peltiä vielä alla. Etukelkka olisi tarkoitus käyttää alhaalla ja vaihtaa siihen koripuslat.
Mutta sitten siihen tärkeinpään eli johtosarjaan joka on alkanut näyttämään halkeillun merkkejä. Johtosarjan ajattelin tehdä itse,johtoina ajattelin käyttää Nokian valmistamia
johtoja jotka luultavasti kestävät kun ovat kestäneet varastoituinakin sen 30 vuotta.
Mutta entäs liittimet, mielleni hommaisin ne etukäteen ennen vanhan johtosarja silpomista. Siksi kysynkin niiltä jotka tämän ovat käyneet läpi, että mitä liittimiä piti uusia ja kuinka paljon.
Pitkästä aikaa ajattelin kirjoitella tänne. Möhkölle en ole ehtinyt sen kummemmin tekemään mitään, etuvanteet kävivät talvella oikaistavana, apparin turvavyön reparoin kun ei se meinnannut enää kunnolla kelaantua ja mittariston purin koska kellon tausta oli valunut toiseen reunaan.
Tarkoitus olisi napata auto loppukesästä työnalle ja napata puskurit ja muovipanelit kyljistä irti ja katsoa onko peltiä vielä alla. Etukelkka olisi tarkoitus käyttää alhaalla ja vaihtaa siihen koripuslat.
Mutta sitten siihen tärkeinpään eli johtosarjaan joka on alkanut näyttämään halkeillun merkkejä. Johtosarjan ajattelin tehdä itse,johtoina ajattelin käyttää Nokian valmistamia
johtoja jotka luultavasti kestävät kun ovat kestäneet varastoituinakin sen 30 vuotta.
Mutta entäs liittimet, mielleni hommaisin ne etukäteen ennen vanhan johtosarja silpomista. Siksi kysynkin niiltä jotka tämän ovat käyneet läpi, että mitä liittimiä piti uusia ja kuinka paljon.
Mersut:
W111 220 SEb -64
W140 S350 Turbodiesel
S204 220 CDI
Muut romut:
Audi 80 Avant
VW LT 50
Land Rover Fire Engine -56
Land Rover 107 -58
Peugeot Partnet-03
W111 220 SEb -64
W140 S350 Turbodiesel
S204 220 CDI
Muut romut:
Audi 80 Avant
VW LT 50
Land Rover Fire Engine -56
Land Rover 107 -58
Peugeot Partnet-03