Tiileri setä kirjoitti:Eihän sen tuon takia kauaa tarvitse seisoskellaTämäpä jää tänä iltana seisomaan. Vaihdamma wasserpumppenin ja kansinahan
Niinno, mulla meni vaan kolme vuotta kyseisessä operaatiossa, jotta kai se on niinku suhteellista
Tiileri setä kirjoitti:Eihän sen tuon takia kauaa tarvitse seisoskellaTämäpä jää tänä iltana seisomaan. Vaihdamma wasserpumppenin ja kansinahan
Myös Datsun 100a:n kansipaffi vaihtuu ruokatunnin aikana, pulttipyssy on nopeampi kuin momenttiavainEasy Rider kirjoitti:Gaz 69:n kannentiivisteen irrotus-korjaus-kiinnitys n. 25 minuuttia parkkipaikalla, sisältäen lakisääteisen ruokatauon. Työaseina kiinalainen mutterisorvi ja teräsharja.
No mitäpä tästä kertois... Ohjaus huomattavasti herkempi kuin monessa muussa pelissä, tehostus toteutettu hytikkasylinterillä. Soppaa vie kaiken mitä tankkiin laittaa. Tilava perheauto, kuusi henkeä ja vaikka kaks koiraa mahtuu ongelmitta kyytiin. Maastokelpoinen, alla kolmeykköset. Ei ylimääräisiä hajoavia sähkölaitteita.onre kirjoitti:No nytpä kerrot tästä sitten samantien lisää
Oon vähän kahden vaiheilla että laittaisinko samanlaisen.
Koodi: Valitse kaikki
R 2
I N I
1 3
jakis:
2H 4L
I I
4H -- N
On se töspeli kiinni. Ja rykii myös lämpösenä. Tuo vaan vaikuttas risalle tuo kolmenapanen lämpöanturi kannessa, muoviosa pyörii hurua. Sulla varmaan olis sellanen, sikälimikäli oikein muistan? Sen puretun 300TEn kannessa?teppo21 kirjoitti:YJ-rele
Tai sitten sulta on jääny kylmäkäyntisuuttimen liitin irti