Paineennostosta
Paineennostosta
Vaihtelun tuossa kolomesatasen automaattilootaan öljyt ja vaihot muuttu jo suht järkeviks, mutta rivakassa kiihytyksessä yli 4000 rpm, 3->4 vaihto vähän luistaa, paineensäätö ruuvia kiristämällä laatikon kyljestä ongelma korjaantunee, mutta miten paljon sitä käännetään noin karkeasti ottaen.
Once you get fat you never come back.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Ei oo pahitteeks laittaa uutta kumituttia jos vanaha on kuiva, horo ja halki.
2-3 välin luistolle korjauksena myydään ihan marmorikassalta jousisarjaa kympillä. Asennetaan K1 paineakkuun hyvinkin vikkelästi öljynvaihdon yhteydessä.
Venttiilikoneikon etulaidassa, kulkusuuntaan vasemmanpuoleisen kannen alta löytyy. Vanhat vieterit ja muovirojut pois ja uudet samalla konstin sisään. Napakoituu se vanhemmiten yleinen 2-3 vaihdon luisto. Helpottaa asennusta kun jättää yhen nurkan ruuvin paikalleen, löysää vain ja kääntää kannen sivuun.
2-3 välin luistolle korjauksena myydään ihan marmorikassalta jousisarjaa kympillä. Asennetaan K1 paineakkuun hyvinkin vikkelästi öljynvaihdon yhteydessä.
Venttiilikoneikon etulaidassa, kulkusuuntaan vasemmanpuoleisen kannen alta löytyy. Vanhat vieterit ja muovirojut pois ja uudet samalla konstin sisään. Napakoituu se vanhemmiten yleinen 2-3 vaihdon luisto. Helpottaa asennusta kun jättää yhen nurkan ruuvin paikalleen, löysää vain ja kääntää kannen sivuun.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.