sisätilan tuuletin vikisee.
sisätilan tuuletin vikisee.
Nyt alkoi tuo tuulettimen vikinä sen verran vttuttaa että kysytäänpä mitä tuolle vikinälle on tehtävissä? Ensin se kuulu 4 nopeudella ja siitä ylöspäin,nyt sillä 3 nopeudellakin,mitä tulee eniten käytettyä. Vikinä on just korvin kuultava ja pakkasella kuuluu , luultavasti väljä kun mutkaan ajaa niin vikinä pahenee ,
jos lämpimästä hallista lähtee ei juurikaan kuulu.yuotubessa oli yhden c300 sedanin tuulettimen irroitus video, ja sen mukaan pääsinkin siihen asti että olikin erilainen puhaltimen kiinnitys mulla tässä wagonissa. Raitisilma suod oli puhtoinen. Ajettu vasta reilu 90tkm ja tämmösiä halvan auton oireita, parkkitutkatkiin alkoi tänään huutamaan mut laitan tuonne toiseen topickkiin....
pääsis nyt edes käsiksi ennen kuin ostaa uutta fööniä.
jos lämpimästä hallista lähtee ei juurikaan kuulu.yuotubessa oli yhden c300 sedanin tuulettimen irroitus video, ja sen mukaan pääsinkin siihen asti että olikin erilainen puhaltimen kiinnitys mulla tässä wagonissa. Raitisilma suod oli puhtoinen. Ajettu vasta reilu 90tkm ja tämmösiä halvan auton oireita, parkkitutkatkiin alkoi tänään huutamaan mut laitan tuonne toiseen topickkiin....
pääsis nyt edes käsiksi ennen kuin ostaa uutta fööniä.
Omaan -08 juuri vaidettiin puhallin samojen oireiden takia. Tiedä sitten voisiko tuolle tehdö jotakin muuta kuin vaihtaa koko puhallin. itse en nähnyt puhallin, kun meni vaihtoauto takuun piikkiin. Tunnin verran auto oli pajan puolella.
Merteil:lla Herttoniemessä näytti puhaltimia olevan hyllyssä ja huomattavasti edullisemmin kuin Veholla.
Merteil:lla Herttoniemessä näytti puhaltimia olevan hyllyssä ja huomattavasti edullisemmin kuin Veholla.
- Meissenkeri
sen huomasin että kun konehuoneen kautta rupelia pällistelin niin siitä puuttui raitisilmasuodatin. ei ihme että puhallin vikisee,
olin luullut että se sijaitsee jalkatilassa vänkärin puolella. mut sielä ilmeiseti on joku aktiivihiili vai mikaseon suodatin.
sekin selvis että se moottori lähtee pyöräyttämällä irti .
no kohta se on pöydällä rasvattavana...
olin luullut että se sijaitsee jalkatilassa vänkärin puolella. mut sielä ilmeiseti on joku aktiivihiili vai mikaseon suodatin.
sekin selvis että se moottori lähtee pyöräyttämällä irti .
no kohta se on pöydällä rasvattavana...
- Easy Rider
- hupimestari