Joo kiitoksia vain, pistin jo autosta pienen esittelyt ihan omana topiccina tuonne w140:siin, mutta kerrotaan tässä nyt ainakin jotain autosta.
Auto on tuotu Italiasta n.7 vuotta sitten, siellä se oli autoliikkeessä ollut jo useamman vuoden myytävänä, auton hinta oli käsittääkseni ollut hieman korkeampi, johtuen auton alkuperäisestä omistajasta, joka siis on Giorgio Armani
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Auton etupuolen tuhkakupissa on myös näihin päiviin säilynyt eräs esine, josta jo Italian puolella oltiin sanottu, että ei kannata heittää pois. Se esine on valkokultainen korvarengas, joka on kuulemma tippunut itse Elton Johnilta jostain juhlista paluumatkalla autosta ylös noustessa. Tiedä sitten mikä on totuus
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Siellä se rengas on edelleen. Armanin omistajuudesta löytyy ihan Sertifikaatti.
Suomeen tuojana en ollut minä, vaan eräs autoliikkeen omistaja, joka haki sen vaimolleen ja nyt omistaja olen minä.
Autolla oli jouluna 2012 ajettu n.183tkm ja nyt on mittarissa 210tkm
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
vähän ensihuumaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Autoon olen itse vaihtanut / vaihdattanut mm. öljyt, vaihdelaatikon öljyt, suodattimet, lambdat jarrupalat / levyt joka nurkkaan, keskuslukon pumpun, siihenhän muuten pystyy hommaa esim VW jetan pumpun jos vain pumppu on kärähtänyt mutta piirilevy säilynyt ehjänä
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Itsellä löytyy yksi keskuslukon pumppu mekanismi, mistä siis vain pumppu on kärähtänyt, piirilevy säilynyt ehjänä.
Tätä kirjottaessa odottelen Saksan maalta Boschin ilmamassamittareita, koska toinen on ilmeisesti rikki, kun päästöt on aivan ajokiellon luokkaa täl hetkel ja saattaa olla vuotoki toises ilmaputkes kun vasemmalla puolel sihisee letkun lähistöl oikee kunnol kun taas toisel ei, saa nähdä, vaikuttaako vaihto
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Teetätin kesällä autoon uuden putkiston 3" Rosterista KAT:in korvikkeella hillityllä omasta mielestäni autoon sopivalla tuplaulostulolla, toivoin että koneesta saadaan sopivasti ääntä ulos lisää, mutta ei mitään ralliääniä ja siinä firma Eurostainless onnistui täydellisesti!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Pari viikkoa sitten Jäähdytinnesteen vikavalo alkoi palaa himmeästi ja viittaa siihen että varmaan joku anturi on menossa rikki tai mennyt jo... Ohjaustehostin ei taho kylmäkäynnistyksen jälkeen heti toimia, mutta muutama minuutti käynnistyksestä ni ei mitään ongelmaa, öljyä on.
Pohja on siinä kunnossa, et on tosiaa auto suurimman osan elämästään viettäny lämpimässä maassa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Autotohtoriki anto muuten puhtaat paperit kesällä, paitsi päästöistä ois napsahtanu ajokielto
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Tosin naureskeli kyl perään, et eipä tuo mikään hybridi ole joka tapauksessa.
Kuskinpuolen oven kaukosäätösilmä on mykkä, valo vilkkuu kyllä, ohjaus toimii takaluukun ja pelkääjän oven puolelta, avaimella myös kuskin ovesta.
Sisusta on miehekäs kerman valkea karvaa / nahkaa oviverhoilussa, jakkarat nahkaa, myös NMT puhelin on tallessa etukonsolissa, kuvia lisään sisustasta myöhemmin... Siinähän oli nyt alkuun jotain
Kone käy nätisti ja laatikko ei kolise vaihtaessa...
![Kuva](https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1074790_10151469185472168_1898628460_o.jpg)