Juukesin harrasteromut. Välikoppa escorttia
Juukesin harrasteromut. Välikoppa escorttia
Nojoo tuommonen tuli herätettyä kolmen vuojen seisokin jälkeen henkiin. Nyt on ongelma. Ajelin puolitoista viikkoa ja sitte yhtäkkiä... ei käynnisty...
Escort mk2, 1976, 1300 kentti.
Ajoin auton pihaan, otin jakajan kannen auki ja puhdistin kärjet hiekkapaperilla ja jakajan kannen nastat. Sen jälkeen heitti kipinän antamisen. On yritetty hinatakki käyntiin ja akku on aika uus. Melkeempä kaikki on katottu joten hulluimmatkin varteenotettavat vaihtoehdot alkavat olemaan ajankohtaisia
Jakajan kansi on uusi, pyörijä uusi, puola uusi, puolanjohto uusi.
Starttaa mutta ei käynnisty. Virtalukon pohja katottu ja todettu toimivaksi.
Puolasta ku ottaa sen paksun johon ja pistää sentin päähän metallista ja miinus navalla räpsii metallia vasten nii heikkoa kipinää tulee.
Rovaniemen korkeudella tulee jo lunta ja penkan levitin seisoo hallilla! Apua!
Escort mk2, 1976, 1300 kentti.
Ajoin auton pihaan, otin jakajan kannen auki ja puhdistin kärjet hiekkapaperilla ja jakajan kannen nastat. Sen jälkeen heitti kipinän antamisen. On yritetty hinatakki käyntiin ja akku on aika uus. Melkeempä kaikki on katottu joten hulluimmatkin varteenotettavat vaihtoehdot alkavat olemaan ajankohtaisia
Jakajan kansi on uusi, pyörijä uusi, puola uusi, puolanjohto uusi.
Starttaa mutta ei käynnisty. Virtalukon pohja katottu ja todettu toimivaksi.
Puolasta ku ottaa sen paksun johon ja pistää sentin päähän metallista ja miinus navalla räpsii metallia vasten nii heikkoa kipinää tulee.
Rovaniemen korkeudella tulee jo lunta ja penkan levitin seisoo hallilla! Apua!
Viimeksi muokannut Juukes, 26.11.2014 18:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Komppaan tätä.dealer kirjoitti:Kärkiin taitaa kipinä jäädä...
Hiekkapaperilla ei oikeastaan ole sinne mitään asiaa, kärkiviila on se oikea väline. No, kyllä niitä vähän pyyhkäistä voi, mutta pitää olla aika hienoa paperia (muuten ei jää tasainen pinta, eikä kärki aukene sähköisesti riittävän nopeasti kunnollisen induktion synnyttämiseksi, tai sitten tekee hetimiten piikin ja taas matkanteko loppuu).
Vähän kakkaa välissä, niin taas sama asia; virtapiiri ei aukene riitävän nopeasti => ota hienoa vesihiomapaperia ja taita se kaksinkerroin, käännä jakaja asentoon, jossa kärjet on kiinni ja hio paperilla edestakaisin kärkien välissä varoen pyöristämästä kosketuspintojen reunoja. Lopuksi puhdistus.
Jos noilla toimii, niin hae viikon sisällä uudet kärjet (uusi ne kärjet, vaikkei lähtisi toimimaankaan). Konkka kannattanee uusia kärkien kanssa.
Tsekkaa vielä se jakajan kansi, siellä ei saa näkyä mitään raappeita tms. sillä ylilyönti on muuten varmaa.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mulla hirtti Latikassa kärkien sarana kiinni. Njet harashoo kontakt. Rassatessa meni se lattajousi poikki: Njet rabota nietu, kaput ieta. Nada remont i mnoga mnoga butielki votku.
Toisesta Ladillacista katkes kärkien seuraajafiiberi, raavittiin karkeasta viilasta kipinää pari km.
Toisesta Ladillacista katkes kärkien seuraajafiiberi, raavittiin karkeasta viilasta kipinää pari km.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
No nyt taisi vika löytyä. Tosin pois suljettu vaihtoehto ei ole tuo kärkien epäpuhtaus. Sen vielä tarkistan kun menen aamusta taas hallille. Mutta tässä piiiiitkä tiaknoosi millä vika saatiin puoliksi selville. Yrittäkää jaksaa
Elikkä: Seurattiin puolan + navasta lähtevää keltamustaa johtoa. Se katosi johtonippuun jonka revin auki että selviäis mihin se mennee. No se meni keulapellistä (mihi konetila loppuu) läpi ja katosi maskin ja sen keulapeltien väliin mutta näytti siltä että se menis oikealle etuvalolle.
No sitten tuli mieleen että joskus yritin tuota koslaa käyntiin ja kaks johtoa oli irti. Ne oli lisäpitkien ja lisälyhyiden johdot (Tuon ikäsessä autossa saa palaa lisävaloissakin H4:set yhtäaikaa ajovalojen kanssa). Eli lisälyhyet ja lisäpitkät oli kahdella eri releellä.
Laitoin ne kaks johtoa paikalleen ja auto lähti heti käyntiin. Mutta nyt ne piuhat oli edelleenkin paikoillaan. Sitten muistelin eilistä ku ite olin kattomassa että tuleeko kipinää ja isäntä starttaili. Valokatkasija on niinku vilkun viiksi mutta oikealla puolella rattia ja isäntä söhäisi sitä sitte vahingossa ja parkit meni päälle. No sitte tuli kipinä (HOX just ennen kipinän yrittämistä vaihettiin vanha käytetty puolan johto että kokeillaan onko puolan johto rikki... sattumaa...) ja jätettiin homma sikseen että käyn aamulla hakemassa motonetistä uuden puolan johdon.
Hain sen tänään ja laitoin paikalleen. Ei kipinää. Sitte muistu mieleen ne valojen vinkeet. Kojelaudassa on kaks katkasijaa, lisälyhyet ja lisäpitkät. Lisälyhyet ei ole enää käytössä. Kaveri pisti parkit päälle ja jompikumpi niistä katkasijoista oli vedetty "päälle" asentoon. Kipinää tuli mutta vain parin starttauksen ajan. Sitten kokeiltiin kaikki maholliset valojen katkasijoiden asennot. Ei kipinää.
Nuissa valohommissa sen vian täytyy olla! Eihän vain ollut vaikeaa ymmärtää?
Elikkä: Seurattiin puolan + navasta lähtevää keltamustaa johtoa. Se katosi johtonippuun jonka revin auki että selviäis mihin se mennee. No se meni keulapellistä (mihi konetila loppuu) läpi ja katosi maskin ja sen keulapeltien väliin mutta näytti siltä että se menis oikealle etuvalolle.
No sitten tuli mieleen että joskus yritin tuota koslaa käyntiin ja kaks johtoa oli irti. Ne oli lisäpitkien ja lisälyhyiden johdot (Tuon ikäsessä autossa saa palaa lisävaloissakin H4:set yhtäaikaa ajovalojen kanssa). Eli lisälyhyet ja lisäpitkät oli kahdella eri releellä.
Laitoin ne kaks johtoa paikalleen ja auto lähti heti käyntiin. Mutta nyt ne piuhat oli edelleenkin paikoillaan. Sitten muistelin eilistä ku ite olin kattomassa että tuleeko kipinää ja isäntä starttaili. Valokatkasija on niinku vilkun viiksi mutta oikealla puolella rattia ja isäntä söhäisi sitä sitte vahingossa ja parkit meni päälle. No sitte tuli kipinä (HOX just ennen kipinän yrittämistä vaihettiin vanha käytetty puolan johto että kokeillaan onko puolan johto rikki... sattumaa...) ja jätettiin homma sikseen että käyn aamulla hakemassa motonetistä uuden puolan johdon.
Hain sen tänään ja laitoin paikalleen. Ei kipinää. Sitte muistu mieleen ne valojen vinkeet. Kojelaudassa on kaks katkasijaa, lisälyhyet ja lisäpitkät. Lisälyhyet ei ole enää käytössä. Kaveri pisti parkit päälle ja jompikumpi niistä katkasijoista oli vedetty "päälle" asentoon. Kipinää tuli mutta vain parin starttauksen ajan. Sitten kokeiltiin kaikki maholliset valojen katkasijoiden asennot. Ei kipinää.
Nuissa valohommissa sen vian täytyy olla! Eihän vain ollut vaikeaa ymmärtää?
Kuvahan on kolme-neljä vuotta vanha mutta samassa kuosissa edelleen. Pientä kukkaa on ottanu seisoessaan
Mutta katastuksesta selvisi pelkällä etulaakerin kirimisellä ja raidetangon pään vaihtamisella
Mutta katastuksesta selvisi pelkällä etulaakerin kirimisellä ja raidetangon pään vaihtamisella
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
toisesta puolan navasta lähtee kaksi johtoa
toinen menee startille antaa startattaessa virtaa ohi etuvastuksen koska startattaessa akun jännite putoaa ja pelkän etuvastuksen kautta ei enää riittäisi virta kipinään
se toinen johto menee sinne johtosarjaan siihen tulee tai ainakin pitäisi tulla virta virtalukon kautta siinä on etuvastus välissä
kyseisessä mallissa on käytetty nomaalin etuvastuksen sijasta vastus kaapelia joka on piilotettu sinne johtosarjan sisään on jossain etukulman kohdalla
eli virrat päällä puolalle pitäis tulla joku 9v
ja käynnistettäessä ehkä vähän enempi riippuu akun tilasta
toinen menee startille antaa startattaessa virtaa ohi etuvastuksen koska startattaessa akun jännite putoaa ja pelkän etuvastuksen kautta ei enää riittäisi virta kipinään
se toinen johto menee sinne johtosarjaan siihen tulee tai ainakin pitäisi tulla virta virtalukon kautta siinä on etuvastus välissä
kyseisessä mallissa on käytetty nomaalin etuvastuksen sijasta vastus kaapelia joka on piilotettu sinne johtosarjan sisään on jossain etukulman kohdalla
eli virrat päällä puolalle pitäis tulla joku 9v
ja käynnistettäessä ehkä vähän enempi riippuu akun tilasta
Uudella puolalla tehtiin semmonen testaus että otettiin virranjakajalle menevä paksu johto ja sitte puolan miinus johto ja laitettiin paksu johto sentin päähän rungosta ja miinus joholla räpsittiin runkoon. Kipinä oli aika heikko kylläkin Luithan tuon edellisen viestin jossa kerroin tuon tämänhetkisen tilanteen? Kertomassasi diagnoosissa on kyllä järkeä mutta miten nuo valohommat sitten liittyy tähän? Tämähän mennee jännäksixr kirjoitti:toisesta puolan navasta lähtee kaksi johtoa
toinen menee startille antaa startattaessa virtaa ohi etuvastuksen koska startattaessa akun jännite putoaa ja pelkän etuvastuksen kautta ei enää riittäisi virta kipinään
se toinen johto menee sinne johtosarjaan siihen tulee tai ainakin pitäisi tulla virta virtalukon kautta siinä on etuvastus välissä
kyseisessä mallissa on käytetty nomaalin etuvastuksen sijasta vastus kaapelia joka on piilotettu sinne johtosarjan sisään on jossain etukulman kohdalla
eli virrat päällä puolalle pitäis tulla joku 9v
ja käynnistettäessä ehkä vähän enempi riippuu akun tilasta
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Vaihda nyt ekaksi uudet kärjet ja kokeiles sitten joskus tehnyt ne tenät... ja voit vaihtaa uuden puolan ja laita suora virta puollalle minulla oli kenttiläisen aikana sellainen painonappi rattiputken ympärillä olevassa muovissa.. se ekkerin virtalukko hukkas osan jännitteestä... on meinaa kohta 20v aikaa kun kenttiläistä tuli kynsittyä mut ei sellaista pakkasta ollut mistä ei lähtis käyntiin... ei paljoa roikkaa tarvinut
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Suoralla virralla kokeiltu. Ei vaikutusta. Vaihoin alkuperäsen puolan paikalleen nii parin starttauksen verran tuli kipinää. Olisko se kondensaattori?
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Nojjoo... Laitoin vanhan puolan takasin nii nyt tullee kipinää ja vielä liikkuuki tuo kosla. Ei tiiä, henkimaailman juttuja...
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Re: Juukesin välikotelo eskortti
Täällähän alkaa kuulostamaan ihan siltä mitä JuMunkin elämä on ihanimmillaan Fordien kanssa ollut.Juukes kirjoitti: Ajoin auton pihaan, otin jakajan kannen auki ja puhdistin kärjet hiekkapaperilla ja jakajan kannen nastat. Sen jälkeen heitti kipinän antamisen. On yritetty hinatakki käyntiin ja akku on aika uus.
Jakajan kansi on uusi, pyörijä uusi, puola uusi, puolanjohto uusi.
Starttaa mutta ei käynnisty. Virtalukon pohja katottu ja todettu toimivaksi.
A) Kärjet. Kato sähkökynällä että tuleeko kärjille asti ylipäätään se 12V, ja kato myös että virta kulkee niiden kärkien läpi kun ovat kiinni ja katkeaa kun avautuvat. Kokeile seuraavaksi vaikka 220v valokatkasijalla että antaako kipunaa puolan korkeajännitepiuhalta, tai kokeile jollain toimiviksi tiedetyillä kärjillä. Ei väliä onko Eskon tai minkä muun vermeen kunhan ovat toimivat. Älä turhaan koita hyppylangalla tai 12v katkaisijalla, ensiöpuolellekin indusoituva jännite on suuruudeltaan kymmeniä ellei satoja voltteja. tarpeeksi nopeaa ensiövirran katkeamista et siis saa paljain käsin aikaan. Kato myös se kärkiväli, ja huomaa että rakotulkilla on hyvin hyvin helppoa saada virheellisiä tuloksia varsinkin jos jakajan akselin nokat jo paljon kilsoja nähneet. Koita ennemmin mitata kosketuskulma. Fordeissa on tosiaan käytetty tuota etuvastuspiuhaa, ja tällöin pitäisi puolan napaan tulla se 2 johtoa.
B) Tulppien johdot ja hatut. Jos on vanhat hiilikaapelit niin ei tarvi kuin olla aavistus kosteudesta tai kylmästä niin hukkuu kipinät. Koettu ja kokeiltu on. Puolan johto on siis vaihdettu, mutta onko samaa sarjaa vanhojen tulpanjohtojen kanssa? Entä tulpan hatut? Jos vastuksettomat vanhanajan kuparikaapelit niin tarvivat toimiakseen ne "häiriönpoistajat", hyvällä tuurilla voi toimia ilmankin. Jos on vastukselliset johdot joissa vielä ne "häiriönpoistajat" lisänä ei taas kipinän energia enää riitä leimahtamaan oikeassa kärkivälissä.
C) Kondensaattori. Kuivuu ja menettää varauskykynsä tosiaan vanhetessaan. Lisäksi todnäk alkaa lyödä läpi. Toimii hetken ilman konkkaakin mutta polttaa hyvätkin kärjet äkkiä piikille, älä käytä kauaa ilman konkkaa.
D) Englantilaisissa Eskoissa ja Transiteissakin on ollut omana hauskuutenaan tietyille ajoneuvon "ydintoiminnoille" USSR-tyyppiset vastuslankasulakkeet (varsinaisen sulakerasian lisäksi sytytys, startin heräte, lyhyet ajovalot etc tottakai varmistettu ) , jotka vanhemmiten generoivat sähköjärjestelmiin kaikkea mukavaa. Saattaa olla taitavasti naamioitu vanhan peltikuorisen releen näköiseksi tuommoinen härpätin. Vasta kannen kun ottaa auki valkenee mikä pömpeli on kyseessä. Lucas. Ps, Lucaksen laitteita löytyy myös Kölnissä kasatuista autoista.
Mersumiehet ne kuvittelee olevansa autoilijoista tietävimpiä ja suvaitsevaisimpia mutta vasta muutaman autoyksilön omakohtainen Ford-historia se on se mikä saa suhtautumaan muihinkin elämänpolun vastamäkiin ja kivikkoihin huumorilla.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Tuossa on ollu virinokka jonka takia ennakonsäätö on jumitettu. Vanhan puolan laitoin paikalleen ja nyt toimii. Sain kaverilta suurtehopuolan ja jos toimii niin lunastan sen itelle. Tulpanjohot menee seuraavaksi vaihtoon vaikka toimivatkin mutta haittaahan siitä ei ole.
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Lähivalot saa kahdentaa mikäli on riittävän vanha (:nocando:?) ja puolellaan kahden lähivalaisimen valaisinpintaa myöten piirretyn suorakaiteen pinta-alasta vähintään 50% on valaisinpinta-alaa. Ts. pyöreillä lampuilla pitää olla melko liki toisiaan umpiot. Kaverin aikoinaan omistamasta Cadillac CDV:stä piti sisemmät puolikkaat sammutella kokonaan puhuksiin ensmäisen kerran sitten vuoden -72 jollon ne on tehdas siihen laittanu, koska joku pätevöitynyt itsestääntärkeä noheva katsuri moisen pykälän hoksasi. Parkkiumpiot kun jäi lamppujen väliin.
Ellei sittemmin ole muuttunut pykälikkö, niin näin..
Ellei sittemmin ole muuttunut pykälikkö, niin näin..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Nonnii muutin sitte tämän tämmöseksi omien harrasteromujen topikiksi.
Nyt sitte lunastin kaverilta tuon humppaliiterin. 200d:n annoin tilalle koska ei tuntunu kellekkää kelpaavan ja kaveri tartti semmosta
Kulutus tällä hetkellä mallia 100€/100km kaupunkipyörittelyllä. Syynä automaatti imu joka ei toimi ja se katotaan vkloppuna (tällä hetkellä imuläppä irti...)
Autohan oli muistaakseni Alavudelta parisen vuotta sitten menny Tervajoelle autoliikkeeseen ja edellinen omistaja oli kuuleman mukaan jaksanu peräti 13 vuotta kattoa autoa jolloin pisti liikkeeseen. Muutenkin hyvällä pidolla ollut janiineespäin mutta nythän tilanne on toinen kun ensimmäisenä joka autoon sopiva mattamusta kilikali maali pintaan rautaristeillä varustettuna ja sitte pari vuotta laulukäytössä ja vähä hälläväliä meiningillä niin soppa on valamis!
Katotaan kauan tuota jaksaa kattella
-Mattamusta
-Rautaristit
-Suora ränni
-307 Olssin tuhnu kone
=Kylän kommein paskarottelo
(Kuva kesältä mutta yhtä hienossa kunnossa tälläkin hetkellä)
Humppaliiteri tositoimissa!
Sitte entinen lavaletukka ja Caprice
Nyt sitte lunastin kaverilta tuon humppaliiterin. 200d:n annoin tilalle koska ei tuntunu kellekkää kelpaavan ja kaveri tartti semmosta
Kulutus tällä hetkellä mallia 100€/100km kaupunkipyörittelyllä. Syynä automaatti imu joka ei toimi ja se katotaan vkloppuna (tällä hetkellä imuläppä irti...)
Autohan oli muistaakseni Alavudelta parisen vuotta sitten menny Tervajoelle autoliikkeeseen ja edellinen omistaja oli kuuleman mukaan jaksanu peräti 13 vuotta kattoa autoa jolloin pisti liikkeeseen. Muutenkin hyvällä pidolla ollut janiineespäin mutta nythän tilanne on toinen kun ensimmäisenä joka autoon sopiva mattamusta kilikali maali pintaan rautaristeillä varustettuna ja sitte pari vuotta laulukäytössä ja vähä hälläväliä meiningillä niin soppa on valamis!
Katotaan kauan tuota jaksaa kattella
-Mattamusta
-Rautaristit
-Suora ränni
-307 Olssin tuhnu kone
=Kylän kommein paskarottelo
(Kuva kesältä mutta yhtä hienossa kunnossa tälläkin hetkellä)
Humppaliiteri tositoimissa!
Sitte entinen lavaletukka ja Caprice
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Nyt tarvittaisiin taasen tietoa, liittyen tuohon välikotelo eskorttiin!
Nurkissa lojuu vissiin kaks 1300 kenttiä plus yksi keulilla.
Tämän hetkinen keulalla oleva mylly 1300 kent sisältää tuplaventtiilinjouset, peltisarjat, muistaakseni tuplaketju.
Nyt kun selvittelin niin tuo 1600 kentti minkä hankin on käytetty capreissa sekä mk2 corttinoissa. Jotakin pdf muodossa olevaa dokumenttia luin historic GT corttiinasta jossa näkyi auton speksejä, oli juuri tuo sama moottorinumero.
Mitä kaikkea voin vanhasta koneesta hyödyntää tähän uuteen isompaan koneeseen?
Vuodenvaihteeseen mennessä pääsen uuteen talliin jossa tuo uus mylly puretaan palasiksi. Siihen mennessä olisi hyvä saada neuvoja
Kiitos!
Nurkissa lojuu vissiin kaks 1300 kenttiä plus yksi keulilla.
Tämän hetkinen keulalla oleva mylly 1300 kent sisältää tuplaventtiilinjouset, peltisarjat, muistaakseni tuplaketju.
Nyt kun selvittelin niin tuo 1600 kentti minkä hankin on käytetty capreissa sekä mk2 corttinoissa. Jotakin pdf muodossa olevaa dokumenttia luin historic GT corttiinasta jossa näkyi auton speksejä, oli juuri tuo sama moottorinumero.
Mitä kaikkea voin vanhasta koneesta hyödyntää tähän uuteen isompaan koneeseen?
Vuodenvaihteeseen mennessä pääsen uuteen talliin jossa tuo uus mylly puretaan palasiksi. Siihen mennessä olisi hyvä saada neuvoja
Kiitos!
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967