Xenonien asennus lankkuun.
Xenonien asennus lankkuun.
Asentelin tuossa äsken kolmesataseen xenonit, ja luonnollisesti palaneen polttimon merkkivalo jäi palamaan kun valosarja kytkettiin vaan toiseen pistokkeeseen, miten saa merkkivalon sammumaan, tästä on ollut aieminkin juttua täällä mutta en sitä nyt löytänyt, ilmeisesti jokin vastus pistokkeeseen?
Once you get fat you never come back.
mittaappa paljo on resistanssia siinä liittimessä joka tulee H4:n tilalle, ja niiden nastojen väli joka on siis pitkä ja maa, ja lyhyt ja maa. Sen kokoset vastukset sitte toisellekin puolelle. Lankussa lienee samanlainen polttimotesteri ku vanhemmissa volvoissa, eli se vertaa virrankulutusta polttimoissa vasemman ja oikeanpuolen kanssa keskenään, jos se eroaa niin vikavalo syttyy.
Volvossa riitti että oli parkeissa vähän erimalliset, vaikkakin molemmat 12v ja 5w parkit, ne kun vaihto samanlaisiksi, niin loppu valon palaminen mittaristossa. Jotaa pientä resistanssieroa oli erimerkkisis polttimois
Volvossa riitti että oli parkeissa vähän erimalliset, vaikkakin molemmat 12v ja 5w parkit, ne kun vaihto samanlaisiksi, niin loppu valon palaminen mittaristossa. Jotaa pientä resistanssieroa oli erimerkkisis polttimois
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91