s124 kaasuvaijerin irroitus?

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
oltzi
Viestit: 462
Liittynyt: 06.11.2010 18:12
Paikkakunta: kurjalohja

s124 kaasuvaijerin irroitus?

Viesti Kirjoittaja oltzi »

miten helkutissa ton kuuluis lähteee polkimen jälkeen siitä läpi viennistä?

oli remontissa menny rikki se koneen pään säätö muovi pallukka :evil:

ja varaosa romussa ois ehjä mutta en saanu sitä äkki päätä irti sieltä.
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
Avatar
Karvanaama
Viestit: 851
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tätähän minäkin eilen pähkäilin.
(moottorinvaihto menossa)
Ehkäpä irrottais vivustonkin..?
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3410
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Karvanaama kirjoitti:Tätähän minäkin eilen pähkäilin.
(moottorinvaihto menossa)
Ehkäpä irrottais vivustonkin..?
Pääpiirteittääin vain vaijeri irti polkimen päästä, hieman ropellusta että osuu reikään ja nykäsy konehuoneen puolelta. Jopa tälläinen tumpelo pienen pohdinnan jälkeen sai homman tehtyä
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Karvanaama
Viestit: 851
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Aikansa aprikoituani irrotin kiinnityslevyn imusarjan päältä ja käänsin vaijerin sivuun levyineen. Alkuperäinen kysymys taisi koskea tosiaankin polkimen päätä, omassa piti saada moottorin päästä irti.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”