Pappilan kulkuneuvot. Skoda ja Toyota yhteensoppii...
Heh, asiasta muistutettuna joudun myöntämään, että tallin hyllyllä on yksi V70 ajotietokoneen monivalintakytkin, joka melkein toimii. Vain parissa asennossa tulee näyttöön "DISC".
tuota pyöritettävää valintakytkintä en ole avannut, kun satuin löytämään toimivan. Ikkunoiden katkaisinpanelin olen käyttänyt auki molemmissa meillä käyneissä S/V70 autoissa n. 200.000 km jälkeen.
Eilen tuon avattuani joudun myös korjaamaan jossain keskustelussa aiemmin esittämäni väitteen katkaisimen kosketinkärkien kautta moottoreille menevästä virrasta. Muistelin vanhaa aikaa ja 240 sähköikkunoita, jotka kärvensivät katkaisimet suurella virralla kipinöiden.
Nuo kaksi avaamaani S/V70 kytkinboksia ovat halvaantuneet pölyn ja likaantumisen vuoksi, vaikka kosketinkärjet olivatkin vielä hyvän näköiset. Uudemman mallin kytkentäkaaviota en ole edes katsonut, mutta näyttää siltä, että nyt kytkinpaneli ohjaa vain relettä?
tuota pyöritettävää valintakytkintä en ole avannut, kun satuin löytämään toimivan. Ikkunoiden katkaisinpanelin olen käyttänyt auki molemmissa meillä käyneissä S/V70 autoissa n. 200.000 km jälkeen.
Eilen tuon avattuani joudun myös korjaamaan jossain keskustelussa aiemmin esittämäni väitteen katkaisimen kosketinkärkien kautta moottoreille menevästä virrasta. Muistelin vanhaa aikaa ja 240 sähköikkunoita, jotka kärvensivät katkaisimet suurella virralla kipinöiden.
Nuo kaksi avaamaani S/V70 kytkinboksia ovat halvaantuneet pölyn ja likaantumisen vuoksi, vaikka kosketinkärjet olivatkin vielä hyvän näköiset. Uudemman mallin kytkentäkaaviota en ole edes katsonut, mutta näyttää siltä, että nyt kytkinpaneli ohjaa vain relettä?
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Papin Volvo koeajettu tänään.
Kuljettajan paikan saa mieleisekseen helposti ja penkit on hyvät.
Käynnistyksen jälkeen tietää että Volvossa istutaan, viitoskone tuntuu sisään tässäkin.
Ajaminen on vaivatonta, A-pilarit on aika leveät, vaihteisto vaihtaa hienosti ja voimavarat riittävät varmasti normiajoon.
Ajo-ominaisuuksia ei pysty syvemmälti tutkiskelemaan koska tässä yksilössä on pari kohdetta laittoa vailla, omistajan tiedossa ja listalla jo tietysti.
Kuitenkin; mitään mikä minua kuljettajana häiritsisi en havaitse parinkymmenen kilometrin lenkillä.
Jotenkin jää sellainen kuva että melkoisesti on saanut rahalle vastinetta, näiden hinnat kun eivät enää korkealla ole.
Kuljettajan paikan saa mieleisekseen helposti ja penkit on hyvät.
Käynnistyksen jälkeen tietää että Volvossa istutaan, viitoskone tuntuu sisään tässäkin.
Ajaminen on vaivatonta, A-pilarit on aika leveät, vaihteisto vaihtaa hienosti ja voimavarat riittävät varmasti normiajoon.
Ajo-ominaisuuksia ei pysty syvemmälti tutkiskelemaan koska tässä yksilössä on pari kohdetta laittoa vailla, omistajan tiedossa ja listalla jo tietysti.
Kuitenkin; mitään mikä minua kuljettajana häiritsisi en havaitse parinkymmenen kilometrin lenkillä.
Jotenkin jää sellainen kuva että melkoisesti on saanut rahalle vastinetta, näiden hinnat kun eivät enää korkealla ole.
- Pakardinen
- metusalem
- Viestit: 908
- Liittynyt: 08.11.2011 22:36
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Nyt täytyy kyllä sanoa, että dealer hieman vähättelee. Penkit ovat loistavat.dealer kirjoitti:penkit on hyvät.
On se kyllä jännä, että Volvo on nuo istuimet osannut aina tehdä semmoisiksi, että ne on poikkeuksetta paremmat kuin muissa saman aikakauden autoissa. Poislukien tietysti jotkut erikoismallien erikoisistuimet. Tarkoitin siis sitä, että menepä viisi vuotta vanhaan karvalakkiVolvoon ja viisi vuotta vanhaan karvalakkiMersuun. Volvon penkit hakkaa Mersun vastaavat ihan täysillä.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Jo 850 aikaan sain tuntea, että Volvon penkit ovat hyvät.
Uusimmassa on jotku sporttipenkit. En ole tarkemmin syventynyt. Laitettaviin kohteisiin syvennytään lähiaikoina. Etupään nivelet ja jarrut menee tarkempaan syyniin.
Punainen sai kyytiä viikolla kun piti kuskata yhtä hevosta ja sen omistajaa pitkin maakuntia. Porsinut transporter ja korjaamon hutilointi tuotti meille aika paljon ajoa. Ruuvasin 190 Bossilaisiin 100w polttimot. Itse en ole ehtinyt tuolla ajamaan, mutta veljmiehen mukaan näkee ihan riittävästi.
Voipi olla että tyrkkeen nuo toiset 190.set maalimalle. Olen ymmärtänyt, että uusimman can sähköt ei oikein tykkee perus ballasteista. Tähän pitää saada varmistus jostain. Ei kyllä oikein kiinnostaisi myydäkään noita valoja kun ne ovat oikeasti hyvät.
Tämmöstä tänään...
Uusimmassa on jotku sporttipenkit. En ole tarkemmin syventynyt. Laitettaviin kohteisiin syvennytään lähiaikoina. Etupään nivelet ja jarrut menee tarkempaan syyniin.
Punainen sai kyytiä viikolla kun piti kuskata yhtä hevosta ja sen omistajaa pitkin maakuntia. Porsinut transporter ja korjaamon hutilointi tuotti meille aika paljon ajoa. Ruuvasin 190 Bossilaisiin 100w polttimot. Itse en ole ehtinyt tuolla ajamaan, mutta veljmiehen mukaan näkee ihan riittävästi.
Voipi olla että tyrkkeen nuo toiset 190.set maalimalle. Olen ymmärtänyt, että uusimman can sähköt ei oikein tykkee perus ballasteista. Tähän pitää saada varmistus jostain. Ei kyllä oikein kiinnostaisi myydäkään noita valoja kun ne ovat oikeasti hyvät.
Tämmöstä tänään...
Syksy saapuu ja Ardic pelaa ainakin vielä Kahtelin tuossa vähän lohkolämmittimen asennusta. Säteilijästä ei hyvää sanaa ole sanottavana oikein kenelläkään ja Calix tarjoaa tämmöstä sarjaa...
http://www.calix.se/fi/tuotteet/tuoteha ... 1798643275
Letkulämmitin ja sen roippeet. Mietinnässä on hankkiiko ja asentaa itse vai ulkoistaako. Kuvien perusteella ei nyt ihan mahoton homma luulisi olevan. Mitä noita asennusohjeita katselin.
Ruotsissa taasen joku värkännyt oikein ajatuksella.
http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a
Vihreen osalta tuli selviteltyä vielä lisää tuota huoltohistoriaa. Sain mailiini autoa huoltaneen Volvo liikkeen huoltopäällikön lähettämän postauksen, jonka liitteenä oli tehdyt huollot. Päivämäärät ja kilometrit täsmäävät auton mukana tulleisiin papereihin.
Talvivanteet ovat varattuna ja noudettavissa heti kun kerkiän ne hakemaan. Pitäisi katsella hyvät nastarenkaat kokoa 205/55 16".
http://www.calix.se/fi/tuotteet/tuoteha ... 1798643275
Letkulämmitin ja sen roippeet. Mietinnässä on hankkiiko ja asentaa itse vai ulkoistaako. Kuvien perusteella ei nyt ihan mahoton homma luulisi olevan. Mitä noita asennusohjeita katselin.
Ruotsissa taasen joku värkännyt oikein ajatuksella.
http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a
Vihreen osalta tuli selviteltyä vielä lisää tuota huoltohistoriaa. Sain mailiini autoa huoltaneen Volvo liikkeen huoltopäällikön lähettämän postauksen, jonka liitteenä oli tehdyt huollot. Päivämäärät ja kilometrit täsmäävät auton mukana tulleisiin papereihin.
Talvivanteet ovat varattuna ja noudettavissa heti kun kerkiän ne hakemaan. Pitäisi katsella hyvät nastarenkaat kokoa 205/55 16".
Punaseen näpläsin tänään uuden lohkolämmittimen johdon. Entisestä oli kansi hävinnyt ja hyllyssä joutilas sarja. Kiristysholkki ei lähtenyt pyörimään ja takaa ei päässyt ronkkimaan kun edessä oli ardic. Sen verran sapetti, että sahasin tuon vanhan pistokkeen poikki ja siten sain johdon menemään läpi. Sieluni silmin kyllä näin miten puskuriin tulee nyrkin mentävä reikä ja rouva pääsee sanomaan "pitikö toimivaa mennä sorkkimaan".
Aikani siinä rassasin ja sain uuden pistokkeen paikalleen. Onneksi jatkoliitos oli kohtalaisen helpossa paikkaa. Tunti töitä, ei kustannuksia.
Vihreen kävin pesemässä ja säädin ajovalot samalle tasolle. Xenonit tekee tuosssa oman jumppansa, mutta onneksi on vielä manuaalisäätö olemassa. Siinä talliin peruuttaessa nakkasi mittariston punaiseksi... mitähän nyt tuumasin. Sen verran sain tuosta saksasta selvää, että joku poltin paloi. Mielessä heti nuo xenonit. Auto käyntiin ja kierros ympäri. Takavalojen neljästä parkista oli yksi pimeenä. Eihän tällä kylällä klo 16.00 jälkeen ole mitään asemaa ees auki. Siinä mieleni synkistä sopukoista sitten lähti käsky pikkasen hipasta rystysellä takavaloa.... kas sehän syttyi
Venevaha on kestänyt hyvin pinnassa mitä tuossa pesun aikana kahtelin ja kokeilin. Ainoastaan se harmittaa, että listoille meni parissa paikkaa ja sen näkee nyt. Syysvahauksen kun tekee niin pitää nuo listat puhdistaa ja suojata ennen vahausta.
Lukemat taisi olla nyt niin, että punaisessa 408tkm ja vihreessä 245tkm.
Aikani siinä rassasin ja sain uuden pistokkeen paikalleen. Onneksi jatkoliitos oli kohtalaisen helpossa paikkaa. Tunti töitä, ei kustannuksia.
Vihreen kävin pesemässä ja säädin ajovalot samalle tasolle. Xenonit tekee tuosssa oman jumppansa, mutta onneksi on vielä manuaalisäätö olemassa. Siinä talliin peruuttaessa nakkasi mittariston punaiseksi... mitähän nyt tuumasin. Sen verran sain tuosta saksasta selvää, että joku poltin paloi. Mielessä heti nuo xenonit. Auto käyntiin ja kierros ympäri. Takavalojen neljästä parkista oli yksi pimeenä. Eihän tällä kylällä klo 16.00 jälkeen ole mitään asemaa ees auki. Siinä mieleni synkistä sopukoista sitten lähti käsky pikkasen hipasta rystysellä takavaloa.... kas sehän syttyi
Venevaha on kestänyt hyvin pinnassa mitä tuossa pesun aikana kahtelin ja kokeilin. Ainoastaan se harmittaa, että listoille meni parissa paikkaa ja sen näkee nyt. Syysvahauksen kun tekee niin pitää nuo listat puhdistaa ja suojata ennen vahausta.
Lukemat taisi olla nyt niin, että punaisessa 408tkm ja vihreessä 245tkm.
Oletkos Pappi jo xenonit vaihtanut?
Omassa lossissa on xenon polttimon vaihto ajankohtainen ja ohjeita on vaikka mihinkä lähtöön... IT alan työntekijöiden konsensus työohjeelle tuntuu olevan toimittaa auto xenonien vaihtoon Volvolle.
Motonetistä kävin varsin kyselemässä polttimoita, ko malliin oli tarjota peräti kolmea eri xenon vaihtoehtoa, kyseessä bi-xenoneilla varustettu auto. No enpä ottanut yksiäkään sitten. Vielä olisi lämmintä puuhailla pihalla aiheen parissa.
Omassa lossissa on xenon polttimon vaihto ajankohtainen ja ohjeita on vaikka mihinkä lähtöön... IT alan työntekijöiden konsensus työohjeelle tuntuu olevan toimittaa auto xenonien vaihtoon Volvolle.
Motonetistä kävin varsin kyselemässä polttimoita, ko malliin oli tarjota peräti kolmea eri xenon vaihtoehtoa, kyseessä bi-xenoneilla varustettu auto. No enpä ottanut yksiäkään sitten. Vielä olisi lämmintä puuhailla pihalla aiheen parissa.
Mikä malli? Pattikylkinen S60 / V70 on ilmanpuhdistimen vuoksi aika ahdas vasemman umpion takaa, mutta oikealle puolelle mahtuu hyvin.urpo2 kirjoitti:Omassa lossissa on xenon polttimon vaihto ajankohtainen ja ohjeita on vaikka mihinkä lähtöön... IT alan työntekijöiden konsensus työohjeelle tuntuu olevan toimittaa auto xenonien vaihtoon Volvolle.
S80 on juuri sen verran pidempi myös konepellin alta, että siihen vaihto ei pitäisi olla ongelma, kun työkohteeseen yltää muutakin kuin sormenpäät.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Aika jännä ylläri löytyi S80 katsastusyrityksen sivuvaikutuksena. Lämmitysjohto sorvaa raitaa vetoakseliin. Korjaus on helppo, johtonipun kannakkeelle on jo kierteet lohkossa, kuvassa johtonipun oikealla puolella. En tiedä, onko kaapelien kannake pudonnut, vai onko sellaista aiemmin ollutkaan, mutta nyt on.
Tässä on uuteen autoon Volvon osilla koottu lämmitin, eli tinaviitosella ajavan saattaa kannattaa tarkistaa asia oman autonsa osalta
Eikä mennyt läpi. Oikea raidetangonpää väljää. Motonetin kautta miittiin.
Tässä on uuteen autoon Volvon osilla koottu lämmitin, eli tinaviitosella ajavan saattaa kannattaa tarkistaa asia oman autonsa osalta
Eikä mennyt läpi. Oikea raidetangonpää väljää. Motonetin kautta miittiin.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
V70 II D5. Pelkääjän puoli kyseessä. Joku aivoboksihässäkkä siinä näyttäisi liki umpiota olevan.740 GLE kirjoitti: Mikä malli? Pattikylkinen S60 / V70 on ilmanpuhdistimen vuoksi aika ahdas vasemman umpion takaa, mutta oikealle puolelle mahtuu hyvin.
S80 on juuri sen verran pidempi myös konepellin alta, että siihen vaihto ei pitäisi olla ongelma, kun työkohteeseen yltää muutakin kuin sormenpäät.
Päivitystä.
Eilen oli tehokas päivä. Olen pikkuhiljaa kerännyt pisteosia tuohon vihreeseen.
Taka-akselille tuli uusi ilmanohjain. Vasen takavanne keräsi todella paljon soraa sisälleen ja toiveissa on, että tämän norsunkorvan asennuksen myötä ongelma vähenee.
Oikealla on" vastaava" ja siellä ongelmaa ei ole. Original tilbehör12€. Asennus piti miettiä ihan itse kun eivät Volvollakaan osanneet tarkalleen sanoa, mihin kohti tuo tulee kiinni.
Samalla vauhdilla vaihdoin kuskinoven sisemmän tiivisteen ehjään. Oli vähän hieraantunut ja kun löysin ehjän tiivisten niin vaihtoon. "purkuosa".
Tästä täytyy olla jo pikkusen ylpee... Volvon oma puhelin juonitteli. Näppäimistöstä ei saanut järkevästi numeroita 789 esille, joten toimenpiteisiin. Purkuautosta puhelin, joka toimi muuten, mutta ajotietokoneen näyttöön ei tullut mitään infoa Eipä siinä mittään, entinen pöydälle ja tutkimaan. 4 pientä torxia auki ja tutkimaan. No joo, tää on ihan mekaaninen juttu. Näppäinten päässä on kumitassut, jotka ottaa kontaktin piirilevyyn. Puhdistin kaikki pinnat rasvanpoisto aineella ja kasaan. Näppäimistö toimii... Heureka.
Jos nyt lukija miettii, millainen tuo puhelin on käyttää niin käytettävyys on lähellä tätä.
http://www.gsmarena.com/ericsson_gh_688-106.php
Ajotietokoneessa on 2 rivinen näyttö ja puhelimen toiminnot ovat melko verkkaiset. Kuitenkin toimii ja pystyy käytttämään vaikka hanskat kädessä.
Eilen oli tehokas päivä. Olen pikkuhiljaa kerännyt pisteosia tuohon vihreeseen.
Taka-akselille tuli uusi ilmanohjain. Vasen takavanne keräsi todella paljon soraa sisälleen ja toiveissa on, että tämän norsunkorvan asennuksen myötä ongelma vähenee.
Oikealla on" vastaava" ja siellä ongelmaa ei ole. Original tilbehör12€. Asennus piti miettiä ihan itse kun eivät Volvollakaan osanneet tarkalleen sanoa, mihin kohti tuo tulee kiinni.
Samalla vauhdilla vaihdoin kuskinoven sisemmän tiivisteen ehjään. Oli vähän hieraantunut ja kun löysin ehjän tiivisten niin vaihtoon. "purkuosa".
Tästä täytyy olla jo pikkusen ylpee... Volvon oma puhelin juonitteli. Näppäimistöstä ei saanut järkevästi numeroita 789 esille, joten toimenpiteisiin. Purkuautosta puhelin, joka toimi muuten, mutta ajotietokoneen näyttöön ei tullut mitään infoa Eipä siinä mittään, entinen pöydälle ja tutkimaan. 4 pientä torxia auki ja tutkimaan. No joo, tää on ihan mekaaninen juttu. Näppäinten päässä on kumitassut, jotka ottaa kontaktin piirilevyyn. Puhdistin kaikki pinnat rasvanpoisto aineella ja kasaan. Näppäimistö toimii... Heureka.
Jos nyt lukija miettii, millainen tuo puhelin on käyttää niin käytettävyys on lähellä tätä.
http://www.gsmarena.com/ericsson_gh_688-106.php
Ajotietokoneessa on 2 rivinen näyttö ja puhelimen toiminnot ovat melko verkkaiset. Kuitenkin toimii ja pystyy käytttämään vaikka hanskat kädessä.
Niin se oli väykyssäkin. Mitenkä kohinanvaimennus? Väykyssä oli nykypuhelimiin verrattuna kohinageneraattori tai ainakin käänteinen kohinanvaimennusPappi kirjoitti:Ajotietokoneessa on 2 rivinen näyttö ja puhelimen toiminnot ovat melko verkkaiset. Kuitenkin toimii ja pystyy käytttämään vaikka hanskat kädessä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- L.Samarialainen
- Viestit: 2178
- Liittynyt: 05.11.2005 17:27
No ei kyllä ole mitään apua, ainakaan talvella ikävä kyllä. Nämä eivät ole "ne" norsunkorvatPappi kirjoitti:Päivitystä.
Eilen oli tehokas päivä. Olen pikkuhiljaa kerännyt pisteosia tuohon vihreeseen.
Taka-akselille tuli uusi ilmanohjain. Vasen takavanne keräsi todella paljon soraa sisälleen ja toiveissa on, että tämän norsunkorvan asennuksen myötä ongelma vähenee.
Oikealla on" vastaava" ja siellä ongelmaa ei ole. Original tilbehör12€. Asennus piti miettiä ihan itse kun eivät Volvollakaan osanneet tarkalleen sanoa, mihin kohti tuo tulee kiinni.
- L.Samarialainen
- Viestit: 2178
- Liittynyt: 05.11.2005 17:27
Ongelmassa tuntuu olevan vanteen syvyydellä, mallilla ja offsetilla aika paljon merkitystä.
Minun V70 I vaatimattominen renkaineen ei kärsinyt ongelmasta, mutta Rouvan S80:n takapyörät olen pahimpana talvena käyttänyt pois useita kertoja hakatakseni jarrujen vanteeseen jäädyttämät jääklimpit pois.
Paras ratkaisu on kardaaniveto ja isoreikäiset kissan läpijuostavat avonaiset vanteet, joista voi talven pahimman lumimyrskyn jälkeen päältä päin harjat lumet pois vanteista
Minun V70 I vaatimattominen renkaineen ei kärsinyt ongelmasta, mutta Rouvan S80:n takapyörät olen pahimpana talvena käyttänyt pois useita kertoja hakatakseni jarrujen vanteeseen jäädyttämät jääklimpit pois.
Paras ratkaisu on kardaaniveto ja isoreikäiset kissan läpijuostavat avonaiset vanteet, joista voi talven pahimman lumimyrskyn jälkeen päältä päin harjat lumet pois vanteista
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Oisko se sitten ratkaisu jos aatteelee D5 AWD... Nämä uudemmat 16" vanteet, mitkä ostin reissusta ovat umpinaisemmat kuin auton mukana tulleet. Pienempää vannetta tähän ei kannata tarjota kun etujarrut ovat 305mm. 15" vanne ei sovi paikalleen.740 GLE kirjoitti:Paras ratkaisu on kardaaniveto ja isoreikäiset kissan läpijuostavat avonaiset vanteet
Punaisen osalta taidan lopettaa tuon tankkausten seuraamisen. Sen verran p*ska tuo tankkaus.com nykyään, että oksettaa.
Vihreen kulutus on nyt 6,89ltr/100km. Matkaa on taitettu 5415km. Polttoainetta ostettu 373 litraa. Co2 päästö 985kg ja kustannuksia 557€.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Heh, etuveto-Volvon lumiongelmaan löytyy näköjään elegantti ratkaisu, eli Mersun aluvanne etuvetoisen syvällä offsetilla:
http://www.vannetukku.fi/avantgarde-sport-p-34857.html
Voisi melkein laittaa Rouvan Volvoon tuollaiset, kun omassa on jo saman näköiset (mutta toki eri offsetilla)
http://www.vannetukku.fi/avantgarde-sport-p-34857.html
Voisi melkein laittaa Rouvan Volvoon tuollaiset, kun omassa on jo saman näköiset (mutta toki eri offsetilla)
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Siisti vanne mutta nuo puolien välit on melekosen syvältä pesun kannalta.
Kaveri tuossa soitteli, että miten ois jos hommattais vikakoodinlukija porukassa... mjaa miksiköhän tästä lähti kysely http://www.elekma.com/volvo_vikakoodinlukija_1
Vrcf.n puolella olisi myynnissä yksi bsr.n testeri, mutta ei kehtois ihan niin paljoa laittaa rahaa kiinni. Toki, jos merkissä pysyy niin samahan tuo olisi ostaa kerralla kunnollinen.
Nastarenkaita olen tässä kysellyt ja viimesin järkevä tarjous oli tästä renkaasta.
http://www.vannetukku.fi/noranza-2-evo- ... rrency=EUR
Sama liike tarjosi myös tätä
http://www.vannetukku.fi/hercules-winte ... 46421.html
"Tätä asennetaan meillä uusiin autoihin" kun sitten kyselin, että mites asiakkaat on rengasta kehuneet niin myyjä punastui ja yskien yritti selittää jotain made in usa tms soopaa.
Yhden reissun teen vielä mökille kesärenkain mutta kaippa nuo pitää kohta jotkut ostaa valmiiksi varastoon.
Kaveri tuossa soitteli, että miten ois jos hommattais vikakoodinlukija porukassa... mjaa miksiköhän tästä lähti kysely http://www.elekma.com/volvo_vikakoodinlukija_1
Vrcf.n puolella olisi myynnissä yksi bsr.n testeri, mutta ei kehtois ihan niin paljoa laittaa rahaa kiinni. Toki, jos merkissä pysyy niin samahan tuo olisi ostaa kerralla kunnollinen.
Nastarenkaita olen tässä kysellyt ja viimesin järkevä tarjous oli tästä renkaasta.
http://www.vannetukku.fi/noranza-2-evo- ... rrency=EUR
Sama liike tarjosi myös tätä
http://www.vannetukku.fi/hercules-winte ... 46421.html
"Tätä asennetaan meillä uusiin autoihin" kun sitten kyselin, että mites asiakkaat on rengasta kehuneet niin myyjä punastui ja yskien yritti selittää jotain made in usa tms soopaa.
Yhden reissun teen vielä mökille kesärenkain mutta kaippa nuo pitää kohta jotkut ostaa valmiiksi varastoon.
Sotketaas vielä topikkia valoasioilla.
Oma v70 käväisi huollossa ja pyysin samalla vaihtamaan hiipuneen xenonin. D2R poltin vaihtotöineen 110€.
Poltin tosin ei ollu aito "Volvo" eikä Biltemakaan vaan Philips.
Volvon hinta olisi ollut n 100€, Biltema n 30€ ja
Philips tinkaamisen jälkeen n 50€
Ihanan kallista
Mutta nyt näkee.
(PaitsiettäsetoinenpuolinäyttääVähänhiipuneelta )
Olkoon.
Oma v70 käväisi huollossa ja pyysin samalla vaihtamaan hiipuneen xenonin. D2R poltin vaihtotöineen 110€.
Poltin tosin ei ollu aito "Volvo" eikä Biltemakaan vaan Philips.
Volvon hinta olisi ollut n 100€, Biltema n 30€ ja
Philips tinkaamisen jälkeen n 50€
Ihanan kallista
Mutta nyt näkee.
(PaitsiettäsetoinenpuolinäyttääVähänhiipuneelta )
Olkoon.
Motonetistä saa U-kirjaimen muotoon väännetyn hoikan pulloharjan, jolla nuo lähtee kätevästi kertapyyhkäisyllä.Pappi kirjoitti:Siisti vanne mutta nuo puolien välit on melekosen syvältä pesun kannalta.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.