Onhan noita tahvoja pöllinajossa muitakin.Laaksonen kirjoitti:Joku, joka haluaa kai "erottautua massasta" käyttää Suomessa DAFia tukkiautona:
-Saakohan tuohon edes mitään robsonia tai telivetoa huonoista paikoista pääsemiseen
http://www2.lehtiluukku.fi/esp/espview? ... owfQ%3D%3D
Tuon kuski on meikäläisen kaima (kato piru, enon sukunimi ja mun etunimi ). Piru ku ei muista firman nimee kirveelläkään. (puol tuntia myöhemmin: Tadaa, Terrinic Oy!)
Moni on sanonu että ku kerran tollasen makuun päässy niin ei enää muut kelpaa! Niin mukavia ajaa ja asua.
http://www.parhaatrenkaat.fi/minun-tari ... ra-autoon/ Ja tuo Terrinicin Daffi on 6x4, siitä voi päätellä vetoratkaisua.
Ei Daffi nyt mikään ihan uuno auto oo.
Lisätääs vielä: http://www.daftrucks.fi/xf_sarja-tekniikka.html
Johan on, moni moottorin komponentti integroitu, esim imusarja kanteen, ja öljynsuodatin, termostaatti ja jäähdytin yks oma komponenttinsa. Ja sit sanovatten että huoltokulut pienenee? Joko osat on naurettavan halpoja, tai taas kerran kusetusta. Luulisi että jos isompia osakokonaisuuksia pitää vaihtaa, niin hintaa tulee... Mutta toki ehkä vikaherkkyys vähenee, esim öljynvaihdossa, kun vaihtuu kaikki 3 komponenttia samalla, ei luulisi vikoja tulevan noihin sitte vaihtojen välillä.