Vuodenpäivät sitä jakso ,laatikko jumitti kakkoselle , kiihdytyksessä potkaisi vaihteen pois silmästä , 3-4 ja 4-5 nosti kierrokset rajottajalle jne.. Kunnes viimeviikon sunnuntaina potkaisi väärässä paikkaa vaihteen silmästä ja olin jäädä rekan alle...
ASIAAN!
Eli vaihdatin sitten laatikon ja vanhasta laatikosta n.vuoden vanhan johdinlevyn ja töpselin,sekä öljy ei ennää kierrä syylärissä. Aluksi laatikko toimi hienosti , ja pitihän sitä kokeilla(eli polettaa) että ei tilttaile vanhan laatikon tyyliin, vaan noin sadan kilometrin ajon jälkeen alkoikin vaihtamaan n.4000 kierroksen jälkeen jokaisen vaihteen? ei vaihda aikaisemmin, vaikka kuin huiskisi kepistä plussaa D:llä.
Sattuko nyt lapsuus että laatikko olikin "nollattu", ja menin nyt kepittämään sen vaihtamaan liian korkeilla kierroksilla? Pitäiskö tuon ajan kanssa tasoittua?
Saako tuon laatikon nollatua taas kotikonstein?
w203 270cdi automaatti vaihtaa liian korkeilla kierroksilla?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4304
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: w203 270cdi automaatti vaihtaa liian korkeilla kierroksi
Kuinkas lämmintä on laatikon öljyMiksutii kirjoitti:Vuodenpäivät sitä jakso ,laatikko jumitti kakkoselle , kiihdytyksessä potkaisi vaihteen pois silmästä , 3-4 ja 4-5 nosti kierrokset rajottajalle jne.. Kunnes viimeviikon sunnuntaina potkaisi väärässä paikkaa vaihteen silmästä ja olin jäädä rekan alle...
ASIAAN!
Eli vaihdatin sitten laatikon ja vanhasta laatikosta n.vuoden vanhan johdinlevyn ja töpselin,sekä öljy ei ennää kierrä syylärissä. Aluksi laatikko toimi hienosti , ja pitihän sitä kokeilla(eli polettaa) että ei tilttaile vanhan laatikon tyyliin, vaan noin sadan kilometrin ajon jälkeen alkoikin vaihtamaan n.4000 kierroksen jälkeen jokaisen vaihteen? ei vaihda aikaisemmin, vaikka kuin huiskisi kepistä plussaa D:llä.
Sattuko nyt lapsuus että laatikko olikin "nollattu", ja menin nyt kepittämään sen vaihtamaan liian korkeilla kierroksilla? Pitäiskö tuon ajan kanssa tasoittua?
Saako tuon laatikon nollatua taas kotikonstein?
E: joskus on tullut vastaan tapuksia missä on öljynkiertoa muteettu
mistä sitten on seuranut muutama "onkelma"
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Siis sulla ei ole jäähdytystä ollenkaan laatikkoöljyille
Laita sinne tuollainen kuin ovat laittaneet noihin glykoliongelma-autoihin:
viewtopic.php?t=32041
Sinne voi laittaa sen termarinkin vielä että liikaa jäähdy...

Laita sinne tuollainen kuin ovat laittaneet noihin glykoliongelma-autoihin:
viewtopic.php?t=32041
Sinne voi laittaa sen termarinkin vielä että liikaa jäähdy...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01