320 CDI tehot

Katso myös W202
Avatar
270w210
Viestit: 107
Liittynyt: 14.3.2013 14:43

Viesti Kirjoittaja 270w210 »

Mites jos ajat auton lämpimäksi rauhallisesti ja sitten kiihdytys, coolerin pitäis olla viilee vielä sillon. Jos sitten on heti se tehon puute, niin en kyllä vaihtais cooleria. Joku muu siellä on vikana.
jyriniemela
Viestit: 320
Liittynyt: 29.12.2011 10:24
Paikkakunta: Vesilahti

Viesti Kirjoittaja jyriniemela »

Mä ajan aina lämpimäksi rauhallisesti, ennenkuin alan kaasuttelemaan voimakkaammin, jos silloinkaan. Mulla on oma epäilyksen ja toivon lähteenä se Turbon alipaine säädin, elikkä se jollainen on myös EGR:ällä. Se Turbon boksin kalvo liikkuu tahmeammin kuin tää EGR:än, kun niistä letkuista imee. Myös sen bpksin pärinä sammuttamisen jälkeen ei ole ollenkaan niin "terävää" kuin tässä EGR:n boksissa. Se Coolerikaan ei ole terve, se on kostea repsikan reunastaan, ja keskemmällä on joku lommo. Että jos se ei ole nyt vian aiheuttaja, niin se on sitä myöhemmin. Sitten pitäs vielä saada se EGR pois ohjelmasta jonkun ammattilaisen toimesta. =)
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”