Raskas kalusto
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Harkinnassa vielä viitsiikö vaivautua paikalle. Katselee päivää milloinka kuljetusalalla menee hyvinpiku kirjoitti:Kuikas moni meinaa tuonne eksyä http://www.powertruckshow.fi/
Itse joudun työn puolesta
seuraavalla viikolla lasketaan rahteja taas eikä tunnu missään
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Niin olisi sille viikonlopulle ollut tuomarin hommia ja katsastus päällikön hommiaVensku_ kirjoitti:Tahtoisin tulla, mutta jokkiskisat just 10:s päivä, ja siellä hommissa.
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Mersun 15,6-litraisen moottorin (OM473) markkinoille saapumista odotellessa voimme tutustua vaihteeksi hieman amerikkalaiseen kalustoon.
Jenkeissä ei tiukemmista päästömääräyksistä johtuen kaiketi ole tarjolla niin tehokkaita moottoreita kuin Euroopassa, muuta muuten samoja koneita kylläkin; esim. Volvon jo melkeinpä legendaksi muodostunut 16,1-litrainen D16 on rapakon takana valmistuksessa myös Mackina (MP 10):
Teho: 605 hv (451 KW)
vääntö: 2793 Nm
Jenkeissä ei tiukemmista päästömääräyksistä johtuen kaiketi ole tarjolla niin tehokkaita moottoreita kuin Euroopassa, muuta muuten samoja koneita kylläkin; esim. Volvon jo melkeinpä legendaksi muodostunut 16,1-litrainen D16 on rapakon takana valmistuksessa myös Mackina (MP 10):
Teho: 605 hv (451 KW)
vääntö: 2793 Nm
Kilpa-Mersu kotimaasta:Laaksonen kirjoitti:Eräänlainen kummajainen tämäkin; Mersun kilpakuormuri etutelillä:
AUTO: Mercedes-Benz
MOOTTORI: V10
TEHO: 1400 hv
PAINO: 5830 kg
NOPEUS: Huippunopeus 200km/h, rajoitettu 160km/h
KIIHTYVYYS: 60-160km/h alle 7s.
JARRUT: Levyjarrut
RENKAAT: GoodYear TruckRacing
http://www.rp-truckracing.fi/index.php?sivu=12190
Sisu jatkaa massakorotuksien mukaisten yhdistelmien toimituksia
http://www.kuljetusmakivaara.fi/
http://www.raskaskalusto.fi/3772/sisu-j ... oimituksiaRaskas kalusto kirjoitti:Sisu Auto on toimittanut jälleen uusia kokonaismassakorotuksien mukaisia yhdistelmiä. Porilainen, tänä vuonna 50 vuotta täyttänyt Kuljetus Mäkivaara Oy on saanut kaksi uutta Sisu Rock 8×4 sorakasettiyhdistelmää.
http://www.kuljetusmakivaara.fi/
En oo kyseisiä kapistuksia ajanut, mutta vastaavia kylläkin. Uuden mersun ohjaamo on kyllä oikeasti aika hieno, eikä tuo ulkonäkökään oo yhtään huonompi Voi olla tulevaisuudessa, ja osaksi varmaan nytkin, Mersun raskaan puolen autot haastajia volvoille ja kaanioille.Laaksonen kirjoitti:Vanha ja uusi sulassa sovussa:
https://plus.google.com/116934538174569 ... l=fi&hl=fi
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Messuilla oli puhetta kaania poppoon kanssa ja tulee myyntiin vasta ensi vuon alustaLaaksonen kirjoitti:Scanialla kehitteillä jotain aivan uutta:
http://www.trucker.de/schwarze-schweden ... 85456.html
Hinaus silmukoista kyselin niin tulee kuulema nekin muuttumaan
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
mitähän uutta lie, ainakin normi ärrän valot ja muodot ovenkahvoineenLaaksonen kirjoitti:Scanialla kehitteillä jotain aivan uutta:
http://www.trucker.de/schwarze-schweden ... 85456.html
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Josse on hämäystä?Lerssinen kirjoitti:mitähän uutta lie, ainakin normi ärrän valot ja muodot ovenkahvoineen
Vanhat valot ja kahvat paikoillaan, peitetyt on sitte uutta, ja valot tulee vasta sitte? Tosin vastahan "ärränkin" valot sai ne ( ) malliset päiväajovalot...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Hayes logging trucks
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gk4oyP-tAZE[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1WMa3sRSe2E[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VbT07AZTtb0[/youtube]
Lopuksi Pete 359:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=21L7xs2EisQ[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gk4oyP-tAZE[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1WMa3sRSe2E[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VbT07AZTtb0[/youtube]
Lopuksi Pete 359:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=21L7xs2EisQ[/youtube]
Melkoisesti luvataan tehoa tälle -86 Peterbiltille:
Horsepower 800
http://www.truckpaper.com/listingsdetai ... ID=4196737
-Kaiketi samasta Sisujakin liikuttaneesta 14-litraisesta Cumminsista.
Horsepower 800
http://www.truckpaper.com/listingsdetai ... ID=4196737
-Kaiketi samasta Sisujakin liikuttaneesta 14-litraisesta Cumminsista.
Veikkaanpa, ettei saksassa ole yhtä hurja kyntäminen metsissä kuin täällä, jossa mainitsemasi Arocs onkin parempi alustavaihtoehto.Laaksonen kirjoitti:Joku on jo tehnyt nykyisestä Actroksesta tukkiauton vaikka Arocs on tämänhetkisessä mallistossa tarkoitettu tuollaisiin tehtäviin
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Rullathan saa kaikkiin kolmiakselisiin. Tosin tuossa ei näy olevan edes pöllinosturia, joten oiskohan ihan vaan siirtoajossa auto?Laaksonen kirjoitti:Joku, joka haluaa kai "erottautua massasta" käyttää Suomessa DAFia tukkiautona:
-Saakohan tuohon edes mitään robsonia tai telivetoa huonoista paikoista pääsemiseen
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Melko viimeisen päälle näkyy olevan tämä Friesien van Vitikkalan kuljetuskalusto:
http://www.vitikkalanrustholli.com/vitikkala/
-Jos tuota Actroksen maskia katsoo tarkkaan, niin näyttäisi peräti 612 hv Black Edition -versiolta:
(avonaisempi jäähdytinsäleikkö kuin perusmalleissa )
http://www.vitikkalanrustholli.com/vitikkala/
-Jos tuota Actroksen maskia katsoo tarkkaan, niin näyttäisi peräti 612 hv Black Edition -versiolta:
(avonaisempi jäähdytinsäleikkö kuin perusmalleissa )