Kovil-vetokoukun irroitus Jyväskylässä
Kovil-vetokoukun irroitus Jyväskylässä
Tilanne olis se, et joku valopää on asennuttanut nykyisin omistuksessani olevaan s210 mersuun kovin-merkkisen irroitettavan vetokoukun ja päättänyt suuressa viisaudessaan jättää sen sitten siihen paikoilleen ruostumaan. Eihän sitä irroitettavaa nyt toki kannata pois siitä koskaan ottaa. Avauskahva kun oli tottakai jossain puolessa välissä jumissa, niin sen verran jännitti kärryn vetäminen, että päätin sitä yrittää rost offilla ja pikkulekalla suostutella rauhassa johonkin suuntaan. Noh, tilannehan on nyt kuitehi se, et kahva jäi käteen ja uus nuppi on jo postissa siihen tulossa. Kyselisinkin nyt tietääkö kukaan Jyväskylän suunnalta korjaamoa, jossa osataan rälläköidä tuo koukku oikeasta kohdasta auki vahingoittamatta ns runkoa? Viikon verran olen sitä suostutellut rost offilla ja metrin mittaisilla putkipihdeillä irti ilman tulosta joten alkaa tuo rälläköinti jo kiinnostamaan.
M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
Re: Kovil-vetokoukun irroitus Jyväskylässä
Eipä vielä viikko välttämättä auta. Turbosta lähti pinnapultit irti kun liuotin jollain rostoffilla kuukauden pari...srlq kirjoitti:Tilanne olis se, et joku valopää on asennuttanut nykyisin omistuksessani olevaan s210 mersuun kovin-merkkisen irroitettavan vetokoukun ja päättänyt suuressa viisaudessaan jättää sen sitten siihen paikoilleen ruostumaan. Eihän sitä irroitettavaa nyt toki kannata pois siitä koskaan ottaa. Avauskahva kun oli tottakai jossain puolessa välissä jumissa, niin sen verran jännitti kärryn vetäminen, että päätin sitä yrittää rost offilla ja pikkulekalla suostutella rauhassa johonkin suuntaan. Noh, tilannehan on nyt kuitehi se, et kahva jäi käteen ja uus nuppi on jo postissa siihen tulossa. Kyselisinkin nyt tietääkö kukaan Jyväskylän suunnalta korjaamoa, jossa osataan rälläköidä tuo koukku oikeasta kohdasta auki vahingoittamatta ns runkoa? Viikon verran olen sitä suostutellut rost offilla ja metrin mittaisilla putkipihdeillä irti ilman tulosta joten alkaa tuo rälläköinti jo kiinnostamaan.

Mutta tokko on aikaa liotella kuukautta paria... Ja ajossa se ei ole niin tehokasta kun lattialla jossa saa osan niin että aine valuu aina syvemmälle itsestään.
Antaa sille kunnon "pusuja" moskalla samalla kun liottelee
Ei niinkään, että sitä irti löisi, vaan että saa kappaleet värähtelemään

Ei niinkään, että sitä irti löisi, vaan että saa kappaleet värähtelemään

...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Vaihdettiin joskus väykkyyn uusi Kovil (vanha sai pusun).
Ehtiköhän olla 2 viikkoa paikoillaan, niin siitä tuli jo sen jälkeen kiinteä.
(Aiempaa Kovilia en koskaan saanut irroitettua).
Kelvoton tekele, suoraan sanottuna.
Jos siis irroitettavana sen aikoo pitää... mission impossible
Enää ei Kovilia, kiitos.
Nyt on eemelissä ollut puoltoista vuotta Thule, ilman irroitusongelmia.
Halpakin mielestäni oli, asennettuna odottaessa 550 e.
Ehtiköhän olla 2 viikkoa paikoillaan, niin siitä tuli jo sen jälkeen kiinteä.
(Aiempaa Kovilia en koskaan saanut irroitettua).
Kelvoton tekele, suoraan sanottuna.
Jos siis irroitettavana sen aikoo pitää... mission impossible

Enää ei Kovilia, kiitos.
Nyt on eemelissä ollut puoltoista vuotta Thule, ilman irroitusongelmia.
Halpakin mielestäni oli, asennettuna odottaessa 550 e.
Juuh, hienosäätöleka, metrin mittaset putkipihdit ja rost off ice yhdistelmää jatketaan kun vaan suinkin ehditään. Tuli tuossa eilen uus nuppi postissa ja selvis samalla sitä tutkaillessa et ei tuo entinen ole kunnolla lukittuna ikinä minun aikana ollutkaan. Täytynee siis jatkaa paukuttamista ja liottamista. Omaan käyttöön se vaan olis niin näppärä kun sais pidettyä pussissa piilossa ja vaan sillon ottas käyttöön kun tarvii, sitä tarvetta kun aika vähän loppupelissä on.
M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
Kiitos forumilaisille kannustuksesta, kiitos k-raudalle lekasta, wurth:lle rost offista ja karheasta viilasta, mercedekselle työkalusatsista jonka 17" kiintolenkkiavain otti urheasti vastaan lekan iskut avaustappia käännettäessä ja kiitos jo etukäteeen myös tällä erää kyynärpäähän asti hakkaamisesta aivan turtana olevan oikean käteni toivon mukaan joskus parantavalle mobilatille.
Nyt Mondex lämpiämään ja kylmä pilsneri työpalkaksi!
Case closed.

Nyt Mondex lämpiämään ja kylmä pilsneri työpalkaksi!
Case closed.

M-B w203 C320 Avantgarde Sport -00
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80
EX:
Ford Focus ST-Line A6 Wagon -18
M-B E 280CDI Avantgarde -07
Opel Kadett B 1.1 -69
M-B E 200k -00
M-B E 230E -92
M-B E 300-24 CE -92
Kupla 1300 -69
M-B 190 2.0 -89
Datsun 100a -76
Ford Taunus 2.0V6 -80