Siis oikeesti 3310:n, vai 3110:n?talidomi kirjoitti:1770kg
E39 530dA Suomenmittapuulla "ok" varusteilla
e. Sisältää 3310:n
Vai kuitenkin tämä?
Siis oikeesti 3310:n, vai 3110:n?talidomi kirjoitti:1770kg
E39 530dA Suomenmittapuulla "ok" varusteilla
e. Sisältää 3310:n
Tuo X5:sen Bemun kytkin on aivan eri kuin e34 M5:sen jota ilmeisesti oot käyttäny mesessä? Kytkinakselin boori on diisselissä paksumpi, asetelma on itsesäätyvää SAC mallia, levy on jousittamaton ja vauhtis on tietysti kaksoismassa, tuskin haluat kassoismassa pyörää autoosi? Soita mulle joskus jos tahot tietoja bemun osista että mistä malleista mitäkin löytyy, kaikkea en tietenkään tiedä mut reilun 10v:n kokemuksella osaan jotain jo kyseisistä vehkeistä kertoa .Terho P kirjoitti:Oon just täs tuumaillukkin että mistähän tuohon st mesen manuskaan löysyis semmonen kytkin joka kestää ja olis mukava ilman rolinoita. Täällähän vastaus olikin Otappa kuvia ja kenties mittoja vähä siitä kytkimestä ja asetelmasta, meinaan vaan että mahtaako olla sama asetelma kuin m5 race tjsp Sitte mäki seleviääsin pelkällä vauhtiksen ostolla,paitsi että kiinnitys on erilainen varmasti kuin mesessä ja käpälän korkoja saa muokata tosissaan
Niinpä... BMW on BMW ja Autot erikseentapio89 kirjoitti:Meni järki tuon vp pelleilyn kanssa ja nykyisin jatke majailee jäsen skerpele pihassa. loppujenlopuksi jatkeeseen tuli vakio e46 pyörä. Ja se mitään kestänyt. Vielä 600 nm kohdalla pohjasi.
Noniinno, ei se tähdellinen niihin lukeudu sekäänNiinpä... BMW on BMW ja Autot erikseen
Tai mun satakasi Ai, se ei muuten olekaan vielä liikenteessäSergey kirjoitti:kyl se mesellläki autoista autoin on onren volga.
Miten tuo voima saadaan välitettyä luotettavasti? Mikä laatikko tuossa bemarissa oli. Manuaali ei voi kestää?, mutta mitä operaatioita automaattilaatikkoon täytyy tehdä?tuikku kirjoitti:Tuon verran lähtee noista ensimmäisistäkin "uudemmista" moottoreista.
Eikä tarvi ihan priima kunnossakaan olla.
Siis 204 ja 218 heppaisista.
Miksi manuaali ei kestäisi ?kardaani kirjoitti: Miten tuo voima saadaan välitettyä luotettavasti? Mikä laatikko tuossa bemarissa oli. Manuaali ei voi kestää?, mutta mitä operaatioita automaattilaatikkoon täytyy tehdä?
Tuollainen voimamäärä on jo huomattava, kyllä auton täytyy jo liikkua tosi elastisesti! Sataseenkn pitää kivuta n. 6 sekunnissa.