Tu-84 - 530dAT E39 - Aikansa kutakin
Ai mitenniin saattaa_Hämis_ kirjoitti:Alusta kans tarkasteluun, reaktiotangon pusla saattaa aiheuttaa vatkausta.
Mutta kyllä, tutkis etupään puslat ennen isompaa jarruremppaa, jarrurempan jälkeen tutina pysyy pienen hetken poissa, jos puslat on väljiä, uuden levyn pinta kun häviää, niin taas kuulema shake it baby.
Hitto ku mua kiinnostais automatisoida tuo oma, mut on vähä turhan iso homma.
Pitäis sitte vaihtaa samanlaiseen automaattiin jos haluais, ois fiksumpaa.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Takakelkan puslat on näissä lukemani mukaan nestetäytteisiä ja siitä johtuen heikompia. 50sivua oli topikkia E39:n tutinasta. (Jatkoin siitä BMW-harrastustani kun sain 61-sivuisen steptronic -langan luettua...) Taaskaan ei yksiselittäisiä vastauksia ja topic alkaa toistamaan itseään n. 5 sivun sykleissä.
Viimeksi muokannut Tu-84, 12.10.2013 17:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Ihan itseäni alkoi häiritsemään kun topicissa oli tasan yksi kuva.
Webaston kauko-ohjain. Varmaan ainoa osa mikä tästä wirityksestä ei lahoa.
1,1bar vakio paineet. Nyt näköjään hiukka enemmän. Myyjä kertoi tähän laitetun GT2260V ahtimen mutten usko ennenkuin purkaan ja katson mikä siellä on. Tämä vaihdettu tbo on uudemman korimallin vehkeestä ja siivet säätyvät servomoottorilla alkuperäisen alipaineen sijaan. Noh, ahtopaine ei ainakaan ole vakio
M-sport tämä ei ole, eikä edes facelifti. Mutta Hella-facelift xenonumpiot, M5 puskuri ja harvinaisemmat M5-peilit tähän on raavittu paikalleen!
Ruostetta oli löytynyt takaluukusta ja korjauksena uusi luukku kaikkine tilpehööreineen. Asennus kesken, lista pitää maalata korinväriin ja se on tietenkin se ensimmäinen osa ennenkuin verhoilun voi asentaa. Eli sisäpuolella ollaan vielä pellillä.
Sisätunnelma ja hienosti asennettu alpine. Peitepaneelit suunniteltu mutta toteutus vielä vaiheessa. Tosin vaihtuu soitinkin ja alpine on myytävänä.
Semmonen keksintö. Onneksi tekemistä riittää
Webaston kauko-ohjain. Varmaan ainoa osa mikä tästä wirityksestä ei lahoa.
1,1bar vakio paineet. Nyt näköjään hiukka enemmän. Myyjä kertoi tähän laitetun GT2260V ahtimen mutten usko ennenkuin purkaan ja katson mikä siellä on. Tämä vaihdettu tbo on uudemman korimallin vehkeestä ja siivet säätyvät servomoottorilla alkuperäisen alipaineen sijaan. Noh, ahtopaine ei ainakaan ole vakio
M-sport tämä ei ole, eikä edes facelifti. Mutta Hella-facelift xenonumpiot, M5 puskuri ja harvinaisemmat M5-peilit tähän on raavittu paikalleen!
Ruostetta oli löytynyt takaluukusta ja korjauksena uusi luukku kaikkine tilpehööreineen. Asennus kesken, lista pitää maalata korinväriin ja se on tietenkin se ensimmäinen osa ennenkuin verhoilun voi asentaa. Eli sisäpuolella ollaan vielä pellillä.
Sisätunnelma ja hienosti asennettu alpine. Peitepaneelit suunniteltu mutta toteutus vielä vaiheessa. Tosin vaihtuu soitinkin ja alpine on myytävänä.
Semmonen keksintö. Onneksi tekemistä riittää
Viimeksi muokannut Tu-84, 06.11.2013 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Noilla paineilla pitäs jo kyllä tulla huntua perässä.
Katit kannattaa hakata tyhjäksi, tai uus DP tehä ja leikata jälkimmäiset katit auki. Voi auttaa hengittämään vähäsen, tomaatti kun on niin ei noita katastuksessa poleta. (olisko ollu 0,5s mitä sai 4000rpm yli käydä kierrokset. Jossain mulla on PDF versio maahantuojan lapusta.)
Katit kannattaa hakata tyhjäksi, tai uus DP tehä ja leikata jälkimmäiset katit auki. Voi auttaa hengittämään vähäsen, tomaatti kun on niin ei noita katastuksessa poleta. (olisko ollu 0,5s mitä sai 4000rpm yli käydä kierrokset. Jossain mulla on PDF versio maahantuojan lapusta.)
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Pitää tutkia tarkemmin nuita tuikkuja, saattaa ne ollakin ihan originellit faceliftit? Hämää tuo kirkas vilkku vaan.
Jännä ettei huntua mielestäni edes jätä! Pitääkin päästä hetimiten ohjelman kimppuun. Laatikkorempan yhteydessä tuli katit käytettyä pois mutta eipä tullut mieleen niitä alkaa tuhoamaan. Jos tuohon suoran downpipen askartelis ajan kanssa eikä alkais raneilemaan virittelyjen kanssa... Hetkittäin käy paine tuolla noin ylhäällä... liekkö vika vai ominaisuus.
Ensin käyn tuoreen leiman ja sitten katsellaan mitä muuta askarreltavaa sieltä tulee muutaman heposen esiin kutittelun lisäksi.
Jännä ettei huntua mielestäni edes jätä! Pitääkin päästä hetimiten ohjelman kimppuun. Laatikkorempan yhteydessä tuli katit käytettyä pois mutta eipä tullut mieleen niitä alkaa tuhoamaan. Jos tuohon suoran downpipen askartelis ajan kanssa eikä alkais raneilemaan virittelyjen kanssa... Hetkittäin käy paine tuolla noin ylhäällä... liekkö vika vai ominaisuus.
Ensin käyn tuoreen leiman ja sitten katsellaan mitä muuta askarreltavaa sieltä tulee muutaman heposen esiin kutittelun lisäksi.
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
on hirveän paljon katsastus miehiä joilta puuttuu ammattitaito dieselin savukaasumittauksen suorittamiseksi
varsinkin jos siinä sattuu olla automaattilaatikko
meillä päin joutui katsastus aseman päällikkökin nöyrtymään kun sai mustaa valkoisella nenänsä alle osas sentään lukea ihme sekin on
sivulta 8 selviää kuinka menetellään automaatin kanssa
kannattaa tulostaa ohjeet autoon valmiiksi jos epäilette katsastajan ammatitaitoa
ohje on yksselitteinen se ei tarvi mitään autonvalmistajan ohjeistuksia
http://www.trafi.fi/filebank/a/13219692 ... uvut12.pdf
pienempi kierros luku riittää automaatille jo siitäkin syystä että siinä on hiukan enempi kuormaa paikallaan huudatettaessa kuin manuaalissa
joten myös sitä voima sauhua voi tulla enempi samoille kierroksille kiihdytyksessä
varsinkin jos siinä sattuu olla automaattilaatikko
meillä päin joutui katsastus aseman päällikkökin nöyrtymään kun sai mustaa valkoisella nenänsä alle osas sentään lukea ihme sekin on
sivulta 8 selviää kuinka menetellään automaatin kanssa
kannattaa tulostaa ohjeet autoon valmiiksi jos epäilette katsastajan ammatitaitoa
ohje on yksselitteinen se ei tarvi mitään autonvalmistajan ohjeistuksia
http://www.trafi.fi/filebank/a/13219692 ... uvut12.pdf
pienempi kierros luku riittää automaatille jo siitäkin syystä että siinä on hiukan enempi kuormaa paikallaan huudatettaessa kuin manuaalissa
joten myös sitä voima sauhua voi tulla enempi samoille kierroksille kiihdytyksessä
Juu, minä olen ollut aina sitä mieltä, että Lapissa kun on pitkät välimatkat ja monenlaista keliä, niin liikahtaessa pitää olla koko kalustolla liikkeellä, ja eikä tuohon vaihtolaatikkoon ole vielä luottoa syntynyttalidomi kirjoitti:Nyt oli tavankärri neljällä laidalla kyydissä ~250kg kelkka ja ~200kg moottoripyörä.
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Joo edellisen omistajan jäljiltä on kaikki muu paitsi soitin ja vanteet. Muka niin kiire ettei ole ehtinyt paljoa laitella ja tutustua tähän kamppeeseen.
Haha ja kyllä, kaikkeen pitää olla lapissa valmistautunut! Laatikko pelasi mukavasti. Pitäisi päästä ajamaan jollain toisella 30dA:lla että tietäis että toimiiko tuo niinku pitää.
Haha ja kyllä, kaikkeen pitää olla lapissa valmistautunut! Laatikko pelasi mukavasti. Pitäisi päästä ajamaan jollain toisella 30dA:lla että tietäis että toimiiko tuo niinku pitää.
Viimeksi muokannut Tu-84, 06.11.2013 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Nii onkos sulla ahtomittari tuossa a-pilarissa, ikkunaturvatyynyjen "tiellä", ja jos jotain käy niin sulla on autogaugen kokonen reikä naamassa?
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Nyt on pakko myöntää ettei ihan varmalla mennä, mutta saman ikäinen joskus ollut ja ei muistin mukaan kyllä ollut a-pilareissa tyynyjä?
Valot näyttää ainakin äkkiseltään jopa aidoilta facelift-malleilta, kun yhteen hallilla olevaan kuvista vertaili. Mutta ei ainakaan mitään "kiinan" mallia ole?
Valot näyttää ainakin äkkiseltään jopa aidoilta facelift-malleilta, kun yhteen hallilla olevaan kuvista vertaili. Mutta ei ainakaan mitään "kiinan" mallia ole?
W124 500E
W903 316cdi
W903 316cdi
Voihan se olla ettei kaikissa ole, mulla on... Ja se vähän korpeaa tuon mittarin asennuksen takia, mutta mieluummin niin, turvallisempi.pt kirjoitti:Nyt on pakko myöntää ettei ihan varmalla mennä, mutta saman ikäinen joskus ollut ja ei muistin mukaan kyllä ollut a-pilareissa tyynyjä?
Valot näyttää ainakin äkkiseltään jopa aidoilta facelift-malleilta, kun yhteen hallilla olevaan kuvista vertaili. Mutta ei ainakaan mitään "kiinan" mallia ole?
Niin minustakin on on aidot hellat kirkailla vilkuilla... Turkasen kalliit, haluisin itelle nuo aidot hellat...
Ite oon hommannu sen hanskalootan päällä olevan listan, siis ylimääräisen, siihen on jotkut laitelleet mittareita, ei kylläkään E39:iin, vaan E46:een. Vähä kuituhommia ja semmostahan se olis sitte. Mutta loppupeleissä suht turvallinen paikka mittarille. Ja ainut melkein, jossei halua autoon jättää mitään reikiä yms kojelautaan.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Airbagit löytyy A-pilareista.
Valoissa Hellan logo ja DS2 xenon / H7 polttimot. Kirkas vilkku tosiaan, ei ole ihan ilmaiset olleet nämä tuikut.
Autossa on siis ihan ite laitettuna M5-puskuri, Hellan facelift umpiot kirkkailla vilkuilla ja sähköllä säätyvät, lämpeävät ja taittuvat M5-peilit! ...2500€ ei taitais riittää kun alkaisi laittamaan ite.
E: empä ookkaan varma tuosta pitkän polttimosta. Pitää tarkistaa.
Valoissa Hellan logo ja DS2 xenon / H7 polttimot. Kirkas vilkku tosiaan, ei ole ihan ilmaiset olleet nämä tuikut.
Autossa on siis ihan ite laitettuna M5-puskuri, Hellan facelift umpiot kirkkailla vilkuilla ja sähköllä säätyvät, lämpeävät ja taittuvat M5-peilit! ...2500€ ei taitais riittää kun alkaisi laittamaan ite.
E: empä ookkaan varma tuosta pitkän polttimosta. Pitää tarkistaa.
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Originaaleissa on H7-pitkät.talidomi kirjoitti:Airbagit löytyy A-pilareista.
Valoissa Hellan logo ja DS2 xenon / H7 polttimot. Kirkas vilkku tosiaan, ei ole ihan ilmaiset olleet nämä tuikut.
Autossa on siis ihan ite laitettuna M5-puskuri, Hellan facelift umpiot kirkkailla vilkuilla ja sähköllä säätyvät, lämpeävät ja taittuvat M5-peilit! ...2500€ ei taitais riittää kun alkaisi laittamaan ite.
E: empä ookkaan varma tuosta pitkän polttimosta. Pitää tarkistaa.
Noi M5-peilit olisi kyllä komeat, mutta niitä ei ole tainnut saada himmennyksellä? Käsittääkseni silloin pitää olla nuo tennismailan kokoiset lärpäkkeet.
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04