Terve Kaikille!
Liityin tähtijoukkueeseen pari kuukautta sitten, hankkimalla väyrysen malliltaan E280. Vuosimalli 2000 ja kilometrejä takana noin 280 000.
Mesestä kuuluu kuitenkin nyt pientä nakutusta ja pätkimistä tyhjäkäynnillä, mutta kierroksia nostettaessa nakutukset ja pätkimiset loppuu ja kaikki on kuten pitää.
Onko vika mahdollisesti tulpissa vai mitäs ajattelette? Tulppiakin taitaa olla ihan sievoinen määrä tuossa V6:ssa.
Nakutusta ym...
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Tervetuloa foorumille
Tulpat, tulpanjohdot, puolat ja mitä niitä nyt kaikkia bensävehkeissä on tavallisia huolto-osia, kannattaa uusia, jos ei jostakin syystä ole aiempien omistajien toimesta uusittu ajallaan.
Nakutus on bensamoottorissa aina pelottavan kuuloinen asia. Huolto-osien vaihdon jälkeen kannattaa käyttää testerissä vielä.

Tulpat, tulpanjohdot, puolat ja mitä niitä nyt kaikkia bensävehkeissä on tavallisia huolto-osia, kannattaa uusia, jos ei jostakin syystä ole aiempien omistajien toimesta uusittu ajallaan.
Nakutus on bensamoottorissa aina pelottavan kuuloinen asia. Huolto-osien vaihdon jälkeen kannattaa käyttää testerissä vielä.
Minun Möllissä ei ole nakutusta kuulunut koskaan, vaikka aikaisemmissa pensoissa (Volvo V70, Pontiac Transsport ja Chevrolet Transport) niitä on kuulunut jokin verran.
Edellisen kirjoittajan suositukset ovat varmaan hyviä. Osaava korjaaja pystyy kuuntelemaan eräänlaisella autostetarilla nakutuksen lähdettä. Jos kuuluu kannesta, voinee olla monestakin lähteestä. Jos se häviää kierroksilla, voisi epäillä, että joku öljynpaineella toimiva juttu on rikki.
Edellisen kirjoittajan suositukset ovat varmaan hyviä. Osaava korjaaja pystyy kuuntelemaan eräänlaisella autostetarilla nakutuksen lähdettä. Jos kuuluu kannesta, voinee olla monestakin lähteestä. Jos se häviää kierroksilla, voisi epäillä, että joku öljynpaineella toimiva juttu on rikki.