Jousenaluskumit - järki lähtee!

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

xr5t kirjoitti:niillä kumeilla oiotaan piili suoraan ettei ole kallellaan
ykköskumi on 0-50kg morsiamelle kakkonen 50-100kg ja kolmonen100-150kg ja niin edelleen :justiina:
Eli jos lykkää konttiin 30000W supparin ja kuusi vahvistinta joutuu vaihtamaan vasempaan etunurkkaan neloskumin? :lol:

Joo, nyt alkaa jo vähän valjeta mitä kumien paksuuksilla on ajettu takaa. Mersulla ei osata myydä 200D:hen 300D:n etujousia, mutta Motonetissä osataan. :D Nooh, pääasia että autot keulii ilman rälläkkäjousia, siitähän me mersuhenkilöt tykätään. :D
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

No huh,onpas taas ongelmat :roll: Liian heleppoa teidän elämä jos tuollaisilla joutuu päätään vaivaamaan.

Tarjoan tässä hyvän ratkaisun,sitä sovelsin tuohon 200D:hen:Ostetaan matalimmat jouset mitä helpolla löydetään,ykkösen(tai sama mitkä)kumit,ja leikataan niistä arvoltaan noin 0,2 kumit :roll: ELi sellaiset muutaman millin paksut lärpäkkeet....Ne vaan alle ja hoplaa,sopiva korkeus on saavutettu.

Ja noita ilmajousitushässäköitä saa ihan euroopastakin,sikäli parempi ostella tältä mantereelta että vaativat katsastuksessa taas niitä ihmeen hyväksyntälappusia :roll: Valmiita sarjoja en tosin nähnyt kuin W140 koppaseen,siihen kustantivat jotain 5000€...edullisia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”