Voi poistaa!
-
- Viestit: 967
- Liittynyt: 25.10.2010 15:45
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Helsinki
Voi poistaa!
Voi poistaa!
Viimeksi muokannut Rantalainen, 12.7.2013 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 967
- Liittynyt: 25.10.2010 15:45
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Helsinki
-
- Viestit: 967
- Liittynyt: 25.10.2010 15:45
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Helsinki
oman 124 cabrion kanssa oli joskus samankaltaista, vaan enpä jaksa muistaa mikä homman ratkas, joku rajakatkasija / turvakytkin siellä oli löyhällä
taipuuks enGlanti ? tuolla aika hyvää keksustelua vastaavasta:
http://www.benzworld.org/forums/w208-cl ... te-up.html
ja vaatiks nääkin akun irrotuksen jälkeen ikkunoiden / mahdollisesti jonkun muun "totuttamisen" - eli kun oot akkua rämpänny, ja jos ikkunoiden rajat ei oo tiedossa, niin voisko katon aukasurosessi jäädä kesken, jollei se osaa hoksata esim ikkunoiden ala / ylä rajoja ?????? tätä vois tukea herja rajakatkaisijan tila tuntematon, ja jos vivustossa on joku vastaava, katso ettei oo jumittunut, jos siitä tulis tuo kanGaskaton kaari painettuna
ne on monimutkaisuudessaan mekaanisesti kuitenkin ihan looGisia, tuo sähköälyohjauspuoli on haasteellisempi
taipuuks enGlanti ? tuolla aika hyvää keksustelua vastaavasta:
http://www.benzworld.org/forums/w208-cl ... te-up.html
ja vaatiks nääkin akun irrotuksen jälkeen ikkunoiden / mahdollisesti jonkun muun "totuttamisen" - eli kun oot akkua rämpänny, ja jos ikkunoiden rajat ei oo tiedossa, niin voisko katon aukasurosessi jäädä kesken, jollei se osaa hoksata esim ikkunoiden ala / ylä rajoja ?????? tätä vois tukea herja rajakatkaisijan tila tuntematon, ja jos vivustossa on joku vastaava, katso ettei oo jumittunut, jos siitä tulis tuo kanGaskaton kaari painettuna
ne on monimutkaisuudessaan mekaanisesti kuitenkin ihan looGisia, tuo sähköälyohjauspuoli on haasteellisempi
Viimeksi muokannut pekkovee, 08.6.2013 8:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
-
- Viestit: 967
- Liittynyt: 25.10.2010 15:45
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Helsinki
ei mitään
hyvä jos on apuja, katso kuitenkin se rajojen opetus ensin, ettet pura turhaan ... eli tietänet rutiinin ? akun irrottamisen ja kytkemisen jälkeen ajat muutaman kerran ikkunat alas ja ylös, ja pidät nappia painettuna hetken ääripäissä, näin auto "oppii" ne ääriasennot
hyvä jos on apuja, katso kuitenkin se rajojen opetus ensin, ettet pura turhaan ... eli tietänet rutiinin ? akun irrottamisen ja kytkemisen jälkeen ajat muutaman kerran ikkunat alas ja ylös, ja pidät nappia painettuna hetken ääripäissä, näin auto "oppii" ne ääriasennot
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
-
- Viestit: 967
- Liittynyt: 25.10.2010 15:45
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Helsinki