Mitä eroa M104 2.8 versus 3,2 moottori

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
badass
Viestit: 63
Liittynyt: 23.1.2008 17:09
Paikkakunta: pohjois-savo

Mitä eroa M104 2.8 versus 3,2 moottori

Viesti Kirjoittaja badass »

Tietääkö kukaan?

Onko muuta eroa kuin Ecu/suuttimet?

Ilmamassamittari taitaa olla sama ja koneen korvakot/ piuhat plug´n´play?
w210 290td
w210 280E
Amc hornet -70 305
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Imu- ja pakosarjat, imuilmaputki koneen yli, tietysti tilavuus, eli lohkot, kannet, akseli ja männät kankineen nyt ainakin.

M104 HFM koneita on myös ainakin kahdenlaisella kaasuläpällä, täyssähköisellä ja naruvetoisella jossa tyhjäkäynnin säätömoottori. Edellisessä kaasuläpällä on oma ECU joka saa tietoa myös ASR:ltä, vakkarilta jne. ja jälkimmäisessä tyhjäkäyntiä ohjailee suoraan moottorinohjain. Kuvitella saattas että läppiä on myös eri kokoisia koneen koon mukaan.

Saattaahan nuista löytyä kiusaksi asti myös vuosimallikohtaisia eroja, Mersun tuntien.

3,2 litraista löytyy myös LH-Jetillä ja jakajasytkällä varustettuna Ässän nokilta. Tämä muistuttaa enemmän 300-24 konetta.


BTW: Laitas Hornetista kuvia ja juttua näkösälle. Mulla oli joskus 232:lla saman ikäinen.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
badass
Viestit: 63
Liittynyt: 23.1.2008 17:09
Paikkakunta: pohjois-savo

Viesti Kirjoittaja badass »

Ok.
Sitten ostan samanlaisen 2,8L kun nykyinen -liian paljon muuttujia.

Pitänee jossain välissä ottaa uusia kuvia hornetista ja joku perjantai kirjoitella..
w210 290td
w210 280E
Amc hornet -70 305
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”