W 202 farkkuun taakse tanakampaa vieteriä
W 202 farkkuun taakse tanakampaa vieteriä
Morjesta!
Asiaa on täälläkin käsitelty jo joskus, mutta nyt kun asia olisi omalla kohdalla ajankohtainen, niin eipä sitä sitten löydy (puusilmä)
Ajatus olisi kesän aikana pikkusen päivittää tuon vanhan uskollisen sotaratsun w202 farkun alustaa, kun rupeaa tuo 17 vuotta ja reilut 360tkm maanteitä näkymään tuossa kulkuasennossakin
Niin sellaista vain varmistelin, ennen kuin lähden kauppaan, että tuommosen w124 korisen taka jouset sopivat tuohon w202.seen? ja oliko niillä vielä väliä, että onko sedanin vaiko farkun? Reilu korotus tuolle perälle ei ole pahitteeksi, pikemminkin suotavaa Mitä enemmän, niin parempi
Asiaa on täälläkin käsitelty jo joskus, mutta nyt kun asia olisi omalla kohdalla ajankohtainen, niin eipä sitä sitten löydy (puusilmä)
Ajatus olisi kesän aikana pikkusen päivittää tuon vanhan uskollisen sotaratsun w202 farkun alustaa, kun rupeaa tuo 17 vuotta ja reilut 360tkm maanteitä näkymään tuossa kulkuasennossakin
Niin sellaista vain varmistelin, ennen kuin lähden kauppaan, että tuommosen w124 korisen taka jouset sopivat tuohon w202.seen? ja oliko niillä vielä väliä, että onko sedanin vaiko farkun? Reilu korotus tuolle perälle ei ole pahitteeksi, pikemminkin suotavaa Mitä enemmän, niin parempi
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Minä laitoin omaan kaksnollakakkoseen 124 sedanin vakiojouset taakse ja kolmosen kumit lisäksi. Kaaren ja renkaan pinnan välissä noin 10cm tilaa... Puoli kierrosta lyhensin ja ykkösen kumit paikoilleen niin siten sain perän normaali korkeudelle, jousitus on sopivan jäykkä.
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...
mulle tuli sillon s202 bilsteinin kaasu iskarit taakse,eipä tuo muuta tarvinu..
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Puolustus pyytää puheenvuoroa!
Tuo ajatus lähti siitä, kun muistelin tosiaan jossain lukeneeni jonkun tehneen kyseisen operaation ilmeisesti ainakin kohtuullisilla tuloksilla
Voihan tuo tosiaankin olla hiukan radikaali ja tömäkkä ratkaisu, pitää jatkaa vähän tutkailua.. Nuo vahvistetut originaalit voisivat olla kyllä varteenotettava vaihtoehto, tavaraa on yleensä kyydissä ihan riittävästi ja kärrykin on kohtalaisen usein perässä
Ja mitä niihin ajo-ominaisuuksen menettämiseen tulee.. niin eipä tuon kyseisen auton kohdalla niitä enää voi vähempää olla Sen verran lullamainen ratkaisu kyllä on kyseessä, että menisi helposti vanhemmastakin jenkkiautosta
No joo, mutta toivottavasti kukaan ei nyt tästä polttanut hihojaan, tarkoitukseni oli vain vähän ottaa näistä asioista selkoa. Eli No hard Feelings!?
Tuo ajatus lähti siitä, kun muistelin tosiaan jossain lukeneeni jonkun tehneen kyseisen operaation ilmeisesti ainakin kohtuullisilla tuloksilla
Voihan tuo tosiaankin olla hiukan radikaali ja tömäkkä ratkaisu, pitää jatkaa vähän tutkailua.. Nuo vahvistetut originaalit voisivat olla kyllä varteenotettava vaihtoehto, tavaraa on yleensä kyydissä ihan riittävästi ja kärrykin on kohtalaisen usein perässä
Ja mitä niihin ajo-ominaisuuksen menettämiseen tulee.. niin eipä tuon kyseisen auton kohdalla niitä enää voi vähempää olla Sen verran lullamainen ratkaisu kyllä on kyseessä, että menisi helposti vanhemmastakin jenkkiautosta
No joo, mutta toivottavasti kukaan ei nyt tästä polttanut hihojaan, tarkoitukseni oli vain vähän ottaa näistä asioista selkoa. Eli No hard Feelings!?
Sitten siitä on jotain alustasta kulunut loppuun tai hajalla. Ehjänä se on ihan riittävän jämäkkä peli ajaa vakiokorkuisenakin. Meillä on taloudessa tollanen jenkkiautokin, eikä näistä kyllä voi puhua edes samana päivänä tuossa mielessä...Janne*L kirjoitti:Ja mitä niihin ajo-ominaisuuksen menettämiseen tulee.. niin eipä tuon kyseisen auton kohdalla niitä enää voi vähempää olla Sen verran lullamainen ratkaisu kyllä on kyseessä, että menisi helposti vanhemmastakin jenkkiautosta
Kaikenlaista kremppaa,kipuilua ja klopajointia löytyy kyllä, asia on tiedossa Ne onkin tarkoitus tuossa ensin laittaa kuntoon ja samalla sitten kun paikat on auki, niin touhuta vähän noiden jousienkin kanssa Ja mitä noihin jenkki peleihin tulee, niin löytyypä niitä täältäkin päin, tuo letkautukseni oli hiukan ehkä turhan mahtipontisuutta hamuava, sorionre kirjoitti:Sitten siitä on jotain alustasta kulunut loppuun tai hajalla. Ehjänä se on ihan riittävän jämäkkä peli ajaa vakiokorkuisenakin. Meillä on taloudessa tollanen jenkkiautokin, eikä näistä kyllä voi puhua edes samana päivänä tuossa mielessä...Janne*L kirjoitti:Ja mitä niihin ajo-ominaisuuksen menettämiseen tulee.. niin eipä tuon kyseisen auton kohdalla niitä enää voi vähempää olla Sen verran lullamainen ratkaisu kyllä on kyseessä, että menisi helposti vanhemmastakin jenkkiautosta
Jos olisin yhtään enemmän herkemmin hermostuvampaa sorttia oleva kaveri, niin voisin jopa kohta ruveta kiroamaan ja katumaan itsekseni omassa mielessäni tätä viestiketjun aloittamista. Mutta enhän minä voinut tietää, ettei täällä porukka katso suopeasti muita kuin madaltajia Mutta loppujen lopuksi kiitän itseäni siitä, etten kerinnyt tuolla missään kori osiolla kirjoittelemaan omia mielipiteitäni C ja E mallien maalausten laadusta ja yleisestä ruosteettomuudesta... Kun se taitaa olla joillekin kanssa aikas herkkä aihe..
Ja hei ihan oikeasti! Tuo edellä oleva oli sitten tarkoitettu kevennykseksi, eli se oli täyttä huumoria
Et sinä ainua korottaja ole, Rouvan 200D tuli varustettua vereksillä sproingeilla ja nelosen kumeksilla joka nurkalle, arvon siipalla kun ei ole juuri tapoina himmailla hidastetöyssyihin
Ajo-ominaisuudet tuli Rouvan kiesistä kuntoon kun käytti a-sian tuntevalla pajalla Toki tämä vaati paikallistalouden rahallista tukea, mutta uskoisin että kunnan torille valmistunee siittä hyvästä näköispatsas päivänä minä hyvänsä tai ainakin kunnialaatta kunnantalon päätyseinään
Ajo-ominaisuudet tuli Rouvan kiesistä kuntoon kun käytti a-sian tuntevalla pajalla Toki tämä vaati paikallistalouden rahallista tukea, mutta uskoisin että kunnan torille valmistunee siittä hyvästä näköispatsas päivänä minä hyvänsä tai ainakin kunnialaatta kunnantalon päätyseinään
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje